سئو سایت خبری

سئو سایت خبری :سئو و بهینه سازی برخی از وب سایت ها همچنان بیشتر سئو کارها را بسیار درگیر می کند از جمله سئو سایت آگهی ، سئو سایت فروشگاهی ، سئو سایت خبری و سئو سایت های تک صفحه ای . در این مقاله قصد دارم در رابطه با سئو سایت خبری اطلاعاتی را برای مدیران وب سایت های خبری  شرح دهم .

سایت خبری را به چه صورت سئو کنیم ؟

بارها به این نکته اشاره کرده ام بهتر است بیشتر کارهای سئو داخلی وب سایت در زمان طراحی سایت انجام شود.بنابر این در زمان طراحی سایت خبری نیز بهتر است بسیاری از این موارد را مد نظر داشته باشید . بعد از طراحی سایت خبری مطابق روال سئو و بهینه سازی ابتدا باید سئو داخلی سایت که همان On-Pageseoo است را روی سایت اعمال کنیم که شامل :

بهینه سازی لینک صفحات وب
بهینه سازی لینکدهی داخلی بین صفحات وب
رعایت توضیحات متا سایت خبری
رعایت متا توضیحات تصاویر
بهینه سازی تصاویر وب سایت
بهینه سازی کدهای وب سایت
و…

بعد از سئو داخلی وب سایت خبری نوبت به سئو خارجی یا همان off-pageseo می رسد . به کارهایی که خارج از وب سایت برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو انجام می شود سئو خارجی سایت یا off-page seo می گویند . که شامل :

اعتبار سازی خارجی با استفاده از لینک هایی که از سایت های معتبر به وب سایت وارد می شوند.

تبادل لینک با وب سایت های  دیگر

بلاگ سازی و …

سئو سایت خبری

امام مهمترین سئو برای وب سایت های خبری سئو محتوا است . سئو محتوا در اصل رعایت تمام اصول سئو و بهینه سازی در تولید اخبار وب سایت است برای اینکه بتوانیم سئو محتوا را کامل رعایت کنیم . باید افرادی که محتوا گذاری روی وب سایت خبری را بر عهده دارند یک دوره آموزش تولید محتوا بر اساس اصول سئو را بگذرونند . برای مشاوره تولید محتوا و مشاوره سئو می توانید با وب نوش تماس بگیرید :

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸

روش سئو محتوا یا هما سئو وب سایت با استفاده از تولید محتوا شاید در ابتدا به نظر روشی کند به نظر برسد ولی روشی بسیار قدرتمند است که اگر سایت با این روش در نتایج جستجو در رتبه های بالا قرا بگیرد . دیگر خیلی سخت از جاش تکون بخورد اما به راحتی به رتبه اول می رسد . یک نکته در سئو محتوا وب سایت وجود دارد و آن رعایت لینک دهی بین صفحات وب سایت است . توجه داشته باسید که هر صفحه وب سایت شما برای گوگل ارزش جداگانه دارد . بنا بر این با لینک دهی از صفحات به یکدیگر در اصل شما اعتبار دهی بین صفحه وب سایت را انجام می دهید. و با افزایش محتوا و خبر وب سایت شما دارای صفحات زیادی می شود و شما لینکهای داخلی زیادی دارید که ایرادی ندارند و شما را به نتایج مطلوب می رساند.