طراحی سایت اختصاصی :  تیم طراحی سایت وب نوش متشکل از طراحان گرافیک حرفه ای ، با تجربه و فنی می باشد که ایده های جالبی برای طراحی گرافیک وب سایت اختصاصی شما دارند. استفاده از طراحی قالب اختصاصی برای وب سایت شما در وب نوش با رعایت تمام نکات کلیدی انجام خواهد شد . بهترین قالب سایت UI و UX را می توانید در وب نوش تجربه کنید.

 

برای کسب راهنمایی بیشتر در رابطه با طراحی سایت اختصاصی توسط وب نوش می توانید با مشاوره طراحی سایت ما تماس بگیرید :

 

 

طراحی سایت اختصاصی

 

چرا طراحی سایت اختصاصی ؟

هر فردی برای خود ایده هایی دارد و برای رسیدن به آنها تلاش می کند . امروزه تجارت الگترونیک یکی از کسب های پردرآمد کشور می باشد که همه روزه افراد زیادی می خواهند وارد این سیستم تجارت شوند. لذا هر یک برای ورود به این تجارت ایده هایی را در سر دارند تا با شاتفاده از آن بتوانند کسب در آمد کنند. لذا برای پیاده کردن این ایده ها اولین اقدام طراحی سایت اختصاصی می باشد که تا به حال کسی مشابهش را طراحی نکرده یا حداقل از نظر ظاهر کسی این وب سایت را طراحی نکرده است .از این رو به دنبال طراخان وب سایت باهوش می گردد تا بتواند با آنها کار کند . شاید در ابتدا به این نتیجه برسد که با یک شخص طراح سایت حرفه ای کار کند ولی بعدها به دلیل هزینه ای که می خواهد صرف طراحی سایت اختصاصصی خود کند بهترین فکر برایش این می شود که اقدام به پیدا کردن بهترین تیم طراحی سایت کند .
تیم طراحی وب سایت وب نوش خود را بهترین نمی داند ولی در بین بهترین سیستم های طراحی سایت با برنامه نویسان حرفه ای سرو کار دارد و دارای طراحان گرافیک سایت خوبی می باشد . لذا ما پذیرای ایده های برتر شما برای طراحی سایت اختصاصی می باشیم . و پیشنهاداتی را اگر لازم داشته باشین برای شما ارائه خواهیم کرد . بهترین تیم بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک را در اختیار داریم که دارای سابقه بلند مدت در سیستم طراحی سایت و اینترنتی می باشند.

تاثیر طراحی سایت اختصاصی برای جذب کاربر زیاد | سئو سایت

همه کاربران اینترنتی عر روز علاقه دارند تا وب سایت قدرتمند جدیدی برای آنها در هر زمینه ای معرفی شود تا بتوانند از امکانات ان برای خود استفاده کنند لذا این بزرگترین امتیاز برای افرادی هستند که ایده های بزرگی دارند با معرفی بهتر و ارائه خدمات حرفه ای به کاربران آنها را به طرف خود خواهند کشاند. شما شبکه اجتماعی تلگرام را در نظر بگیرید در ایران و دنیا میلیون ها کاربر دارد . و یا اینستاگرام یا فیس بوک و … اگر ایده ای فراتر از این سیستم های شبکه ای و قدرتمندتر از آنها ارائه کنید صد در صد کاربران به سمت شما کشیده خواهند شد همانطور که گوگل در ارائه شبکه اجتماعی خود یعنی گوگل پلاس با ارائه برخی امکانات خاص برای سئو و بهینه سازی وب سایت باز نتوانست رقیب قدرتمند فیس بوک خود را از بین ببرد چرا که آنها نیز وب سایت اختصاصی خود را برای رقابت با ایده های ناب شما آماده کرده اند.

اما تاثیر طراحی سایت اختصاصی بر روی سئو سایت نیز چنین است  :

می دانیم سئو سایت : راهکارهای است که برای افزایش رتبه وب سایت در نتایج گوگل استفاده می شود . یکی از این راهکارها طراحی سایت UI (کاربر پسند) می باشد که همه کاربران خیلی دوست دارند وارد وب سایتی شوند که از نظر گرافیکی یکی از بهترین ها باشد . با طراحی سایت اختصاصی شما تمام فاکتورهای طراحی سایت UI را پیاده می کنید تا با ورود هر کاربری ب وب سایت شما آن را برای مدتها در وب سایت خود نگه دارید که این خود نکته مثبت بزرگی برای سئو سایت است . و هر روز به ارتقاء وب سایت شما کمک می کند.

طراحی سایت اختصاصی توسط وب نوش

سیستم طراحی سایت وب نوش استفاده از cms های اختصاصی ، cms های رایگا ن مانند : طراحی سایت با جوملا ، طراحی سایت با وردپرس ، طراحی سایت با اپن کارت و… می باشد. بر اساس خواسته های مشتری برای طراحی سایت اختصاصی از این موارد می توانیم استفاده کنیم که در طراحی با cms اختصاصی وب نوش کل طراحی گرافیک سایت و برنامه نویسی کاملا اختصاصی می شود و نسبت به بقیه سیستم های مدیرت محتوا هزینه ای بالا دارد . اما در رابطه با طراحی سایت با وردپرس . طراحی سایت با جوملا در این سیستم های مدیرت محتوا برای شما قالب وب سایت کاملا اختصاصی خواهد شد و از نظر ظاهر وب سایت هیچ نوع فرقی با طراحی سایت اختصاصی روی cms اختصاصی نخواهد داشت . لذا هزینه این نوع طراحی ها که خیلی از مشتریان ما همین طراحی قالب های اختصاصی را می خواهند . به مراتی پایین تر از استفاده از cms  اختصاصی است .

قابلیت های خاص در طراحی سایت اختصاصی وب نوش

۱-    طراحی سایت بر اساس اصول سئو و بهینه سازی وب سایت
۲-    قابلیت نمایش با بهترین گرافیک بر روی تمام مرورگرها
۳-    طراحی سایت ریسپانسیو
۴-    طراحی سایت با php با متد های روز دنیا
۵-    استفاده از تکنولوژی HTML5 و CSS3
۶-    طراحی سایت UI و UX
۷-    طراحی گرافیک سایت با هارمونی رنگ عالی
۸-    و..
نتیجه اینکه
بهترین ایده های خود را با گرافیک خوب و برتر روی cms اختصاصی وب نوش می توانید تجربه کنید شما یک با هزینه می کنید و برای یک عمر می توانید استفاده کنید .
وب نوش آماده ارائه بهترین خدمات طراحی سایت اختصاصی می باشد طراحی گرافیک برتر را در وب نوش تجربه کنید

منبع :  واحد طراحی سایت و توسعه نرم افزار وب نوش