طراحی سایت صنعتی : با افزایش انواع کارخانه ها و مراکز صنعتی رقابت نیز در بین آنها رشد کرده است . یکی از رقابها که شاید می توان گفت برای جذب مشتریان جدید از همه مهمتر باشد . رقابت در فضای مجازی و اینترنت می باشد. برای وارد شدن هر کارخانه و مراکز صنعتی در این رقابت اولین قدم طراحی سایت صنعتی است . داشتن یک وب سایت قدرتمند با گرافیک عالی و همچنین سئو سایت برتر می تواند رقابت در عرصه مجازی و اینترنت را برای صاحبان کارخانه ها راحتر کند.

 

طراحی سایت صنعتی

 

بهترین راه برای معرفی کالا و محصولات هر کارخانه و مرکز صنعتی استفاده از اینترنت و طراحی سایت صنعتی است. چرا که محدودیت مکانی دارد و تمام افراد از سراسر دنیا می توانند محصولات کارخانه را ببینند و از این طریق می توان مشتری خارج از کشور نیز پیدا کرد . و انی نکته بسیار مهم قدرت وب سایت صنعتی است ..

اما هر سایت صنعتی به تناسب رشته ی فعالیت دارای انواع مختلف و ویژگی ای متفاوتی می باشد .از این رو در زیر به کلیت ویژگی های طراحی سایت صنعتی اشاره می کنیم :

ویژگی های طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت وب نوش ویژگی های زیر را برای داشتن یک وب سایت صنعتی خوب به شما معرفی می کند.

۱-      داشتن صفحه معرفی کامل کارخانه که در این صفحه شما به صورت کامل کارخانه یا مرکز صنعتی را معرفی می کنید و از امتیازات آن حرف می زنید.

۲-      معرفی کالا یا خدمات تولید : در این صفحه تمام کالا ها و خدماتی که مرکز یا کارخانه صنعتی ارائه می کند را شرح می دهید

۳-      صفحه معرفی نمایندگی : برخی از کارخانه ها یا مراکز صنعتی در شهرها دارای نمایندگی هایی هستند می توانید در این صفحه تمام نمایندگی های کارخانه را معرفی نمایید ( این معرفی می تواند شامل اطلاعات تماس ، و آدرس نمایندگی در شهر مربوطه باشد و …)

۴-      یک صفحه هم می تواند معرفی پروژه های در دست اجرا باشد ویا اینکه پروژه های اتمام شده را معرفی نماید .

۵-      بخش مهم اخبار صنعتی برای سایت است

۶-      یکی از بخش های مهم دیگه بخش مقالات سایت است که برای بالا بردن سایت در موتورهای جستجو نیاز بیشتری به ان هست . ( تقویت سئو سایت )

۷-      می توان بخش نظر سنجی نیز در طراحی سایت صنعتی لحاظ نمود.

و بسیاری از موارد دیگر که بر اساس نیاز می تواند در طراحی سایت صنعتی به موارد بالا اضافه شود .

بخش گرافیک در طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت وب نوش با تیمی قدرتمند در طراحی سایت و گرافیک سایت می تواند بترین ایده های طراحی گرافیکی سایت را به شما ارائه نماید . از این رو در وب نوش خیال شما از بابت طراحی گرافیکی سایت راحت است . ایده پردازی یکی از مراحل طراحی سایت صنعتی در وب نوش است .

طراحی سایت صنعتی و ریسپانسیو

می دانیم طراحی سایت ریسپانسیو امروزه دغدغه بزرگی برای صاحبان وب سایت است از این رو طراحی سایت وب نوش تمام وب سایت های خود را به صورت پایه ریسپانسیو طراحی می کند . و این پایه کار ماست . پس نگران طراحی سایت ریسپانسیو برای سایت صنعتی خود نباشید .

محتوا گذاری و پشتیبانی بعد از طراحی سایت صنعتی

یکی از دغدغه های دیگر برای صاحبان صنعت در طراحی سایت صنعتی پر کردن وب سایت و تولید و توسعه محتوای سایت است . و در ادامه پشتیبانی سایت . طراحی سایت وب نوش بهترین روشها را برای این کار برای شما پیشنهاد خواهد کرد . از این بابت هم نگران نخواهید شد .