طراحی سایت شخصی :  پیش از این افراد برای معرفی توانایی های خود از فیس بوک ، لینک دین ، Twitter , google+ و سایر شبکه های اجتماعی استفاده می کردند و از طرف دیگر موسسات و برخی از شرکت ها ی بزرگ برای جذب نیروی متخصص از این طریق اقدام می کردند . ولی امروزه با رشد رقابت در اینترنت و همچنین بالا رفتن کسب و کار تجارت الکترونیک باعث شده است که این موسسات و شرکتها بخواهد در مکاتبات رسمی مستقیما با ایمیل خود شما انجام دهند و از ایمیل کمپانی های بزرگ مانند یاهو و گوگل استفاده نکنند. چرا که آنها به دنبال افراد خبره و حرفه ای هستند .اما چه باید کرد ؟ چه زمانی می توانید ایمیل خود را داشته باشید ؟ در زیر به این سوالات جواب خواهم داد .

طراحی سایت شخصی

 

چرا به طراحی سایت شخصی نیاز داریم ؟

همانطور که در بالا گفته شد . دیگر موسسات به دنبال افرادی هستند که بسیار حرفه ای عمل نمایید . از این رو برای داشتن ایمیل شخص اولین قدم راه اندازی  و طراحی سایت شخصی خود است . تا از این طریق موسسات و شرکتها شما را در فضای اینترنت بهتر بشناسند . مهمترین دلیل برای اینکه افراد حرفه ای باید وب سایت شخصی داشته باشند این است که بتوانند در این سایت اطلاعات تماس خود را بگذارند و از طرف دیگر رزومه ی کاری خود را در آن به معرض نمایش قرار دهند. تا از این طریق افراد از سراسر دنیا بتوانند شرایط کاری و کسب و کار شما را درک کنند.

دلایل داشتن وب سایت شخصی چیست ؟

۱-    معرفی و در دسترس بودن شما : دیگر موسسات و شرکتها در روزنامه ها به دنبال افراد متخصص نیستند . بهترین راه جستجو در اینترنت می باشد. و برای آنها راحترین و کم هزینه ترین راه است تا با رزومه کاری فرد مورد نظر خودشان بیشتر بدانند .
۲-    قرار دادن رزومه کاری خود در معرض دید افراد در سراسر دنیا : اینترنت بزرگترین مکان تبلیغاتی برای شماست با استفاده از طراحی سایت شخصی می توانید رزومه خود را دیجیتالی کنید . بدین صورت که فایل رزومه خود را در وب سایت شخصی خود برای دانلد قرار می دهید تا افراد بدون گرفتن پرینت از ان بتوانند به راحتی رزومه شما را مطالعه نمایید.
۳-    با داشتن وب سایت شخصی خوب به راحتی می توانید شغل خود را داشته باشید بدون اینکه دنبال کار بگردید.: وقتی شما وب سایت شخصی خودتان را راه اندازی کردید. و تمام اطلاعات تماس و راه های ارتباط خود را در آن قرارد دادید موسسات با جستجو در گوگل شما را پیدا می کنند و بدون اینکه شما به دنبال کار برید کار و شغلی که در آن تخصص دارید به طرف شما می آید. پس برای اینکه به همچین هدفی برسید که بتوانید کار مرتبط با تخصص خود داشته باشید باید در مرحله اول به سراغ طراحی سایت شخصی بروید.

طراحی سایت شخصی دارای چه مشخصه هایی است ؟

۱-    صفحه تماس با ما : این صفحه تمام راه های ارتباطی شما می باشد که شامل  تلفن تماس ثابت ، شماره موبایل ، ایمیل ، آدرس شبکه های اجتماعی  و….
۲-    صفحه رزومه کاری : در این صفحه بهتر است رزومه کاری خود را کاملا شرح دهید و همچنین یک فایل از آن برای دانلود قرار دهید.
۳-    گالری تصاویر : این گالری شامل تصاویری از عناوین کسب شده ، تصاویر افتخارات و تصویر خود شما باشد و …
۴-    در برخی موارد می توانید از چت آنلاین نیز استفاده نمایید.
۵-    تمام مدارک و مهارتهای خود را در آن قرار دهید و نمونه از فعالیت های خود را نیز معرفی نمایید
۶-    بخش اشتراک گذاری برای دوستان و آشنایان نیز قرار دهید.
۷-    اگر ویدئویی دارید حتما آن را در وب سایت خود قرار دهید.
۸-    برای رزومه خود بخش نظرات نیز قرار دهید.
در وب سایت شخصی می توانیم قابلیت های زیادی را قرار دهیم  تا در فضای اینترنت بهتر دیده شوید.
در نهایت خودتا را با داشتن وب سایت شخصی در تمام دنیا به معرض دید قرار دهید.  طراحی سایت وب نوش بهترین گرافیک و جذابترین وب سایت شخصیرا برای شما طراحی می کند.