طراحی سایت با جوملا  : یکی از پر طرفدارترین سیستم های مدیرت محتوا برای طراحی سایت سیستم مدیریت محتوای جوملا است که امروزه طراحی سایت با جوملا در ایران هم رواج بالایی دارد . در اصل می توان گفت بعد از طراحی سایت با وردپرس ، طراحی سایت با جوملا گزینه محبوبی است . جوملا به دلیل انعطاف پذیری بالا ، رایگان بودن ، مدیریت محتوای برتر ، امنیت خوب  یکی از سیستم های موفق در طراحی سایت می باشد در این مقاله قصد دارم در رابطه  طراحی سایت با جوملا بیشتر براتون شرح دهم .

 

طراحی سایت با جوملا

 

چرا طراحی سایت با جوملا ؟

همان طور که گفتیم  جوملا سیستم مدیریت محتوای رایگان و کد باز است و بیشتر برنامه نویسان php به راحتی می توانند به هسته ی این سیستم نفوذ کرده و کدهایی را برای خود ایجاد کنند . جوملا ماژول محور است از این رو طراحی سایت با جوملا به سرعت انجام می شود . البته توجه داشته باشید به دلیل انعطاف پذیری بالای جوملا با گسترش دادن سایت ، وب سایت سنگین تر می شود .  یکی از معایب جوملا هم همین سنگین بودن هسته ای آن است. البته توجه داشته باشید که جوملا  کد باز است و برنامه نویس می تواند به راحتی کدهای آن را ادیت کند و آن را به وضعیتی که ایده آل است انتقال دهد. این هم مزیت این سیستم مدیریت محتوا است .

طراحی سایت با جوملا خیلی آسان است و می توان وب سایت های شرکتی ، شخصی ، سازمانها و حتی وب سایت های خبری را به راحتی با آن راه اندازی نمود.

مزیت های طراحی سایت با جوملا

۱-    افزونه های جوملا : جوملا افزونه های زیادی داره که خیلی  از اینها افزونه های رایگان هستند و طراحان سایت به راحتی می توانند با استفاده از اینها وب سایت های مرتبی را طراحی کنند.

۲-    بروز رسانی جوملا : در طراحی سایت با جوملا ، سیستم مدیریت محتوای جوملا همانند سایر سیستم های مدیرت محتوا نسخه های بروز رسانی را ارائه می دهد و در بخش مدیریت سایت به راحتی می توان جوملا را ارتقاء داد.

۳-    امکانات برتر برای ویرایش محتوای سایت : جوملا نسبت به سایر cms ها از ئیرایشگر پیشرفته تری برای تنظیم محتوا استفاده می کند. به راحتی می توانید متن و تصویر و ویدئو را با هم تلفیق کنید و در صفحه وب مد نظر به نمایش بگذارید .

۴-    طراحی سایت چند زبانه با جوملا :  طراحی زبان های دوم و سوم برای وب سایت جوملا یی بسیار راحت می باشد و تنها با چند ماژول ساده می توانید انجام دهید.

۵-    سئو جوملا : افزونه های خوبی برای ارتقاء سئو سایت جوملا پیده شده اند هم چنین تمام کامپوننت های موجود برای مدیریت محتوای جوملا مانند k2 با استفاده از میکرو دیتاها یکی از کامپوننت های برتر برای مدیرت محتوا می باشد. سئو جوملا برتری های زیادی نسبت به سایر وب سایت ها دارد. برای توضیح بیشتر در این باره می توانید با ما تما س بگیرید : ۰۲۱۶۶۵۱۵۰۸۸

۶-    سرعت جوملا : جوملا در رده سایت هایی با سرعت متوسط است نمی توانیم بگوییم وب سایت جوملایی همیشه از سرعت بالا برخوردار است .

۷-    امنیت جوملا : با افزونه هایی زیادی که هر شرکتی برای جوملا طراحی کرده است در گذر زمان تمام باگ های آن رفع شده است و در حال حاظر می توان گفت که امنیت جوملا از بسیار از سیستم های مدیرت محتوا بالاتر است.

۸-    طراحی سایت فروشگاهی با جوملا : افزونه های بزرگی همچون جومشاپینگ ، ویرچومارت ، هیکاشاپ از جمله فروشگاه سازهای موجود برای جوملا می باشند ولی نمی توان صد در صد گفت که همچین وب سایت هایی را به راحتی می توان با جوملا طراحی کرد.

جوملا برای طراحی چه نوع وب سایت هایی بیشتر کاربرد دارد ؟

چون جوملا کد باز است نمی توان به یقین گفت که کدام سایت ها چون با نفوذ به هسته ی جوملا شما به راحتی می توانید بهترین سایت های با قدرتمندترین سایت ها را پیاده کنید . اما بیشتر برای طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت سازمانی (پرتال های سازمانی) سایت های شخصی و سایت های چند زبانه بسیار مناسب است.

توجه داشته باشید برای انتخاب اینکه با چه cms ای سایت خودتان را طراحی کنید بسیار سخت است . ما می توانید در پیاده کردن ایده های تجاری شما در اینترنت مشاوره ای رایگان ارئه نماییم برای مشاروه طراحی سایت خود با ما تماس بگیرید.

چند نکته امنیتی در رابطه با طراحی سایت با جوملا

جوملا هم مانند سایر cms های رایگان گاها برای رفع ایرادات قبلی خود نسخه های بروز رسانی ارائه می کنند در استفاده از این نسخه ها شما باید دقت کافی داشته باشید . چرا که ممکن است خود این نسخه های جدید دارای باگ های بزرگتری باشند .

از قالب های آماده برای طراحی سایت با جوملا استفاده نکنید

از افزونه های شرکتهای معتبر برای طراحی سایت با جوملا استفاده کنید.

قبل از استفاده از هر افزونه ای اگر به زبان برنامه نویسی php تسلط دارید حتما کدهای ان را چک کنید تا مورد مشکوکی در آن نباشد.

در زیر دایره توسعه جوملا را می توانید مشاهده نمایید :

 

طراحی سایت با جوملا

 

 

برای کسب مشاوره طراحی سایت با جوملا با  بهترین متخصصین طراحی وب سایت جوملایی تماس بگیرید :

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸