سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی : امروزه بیشتر درخواست طراحی سایت ، برای طراحی سایت فروشگاهی است . و هر روز با پیشرفت تجارت الکترونیک به تعداد وب سایت های فروشگاهی افزوده می شود. کم کم هر فروشگاه بزرگی به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات خود است

اما مسئله مهمی که در اینجا پیش رو داریم این است که کدام یک از این فروشگاهها موفقیت بیشتری را کسب خواهند کرد .

 

سئو سایت فروشگاهی

 

می دانیم که کاربران اینترنت بیشتر نیازهای خود را از طریق جستجو در گوگل ، برطرف می کنند . بنابراین بعد از طراحی سایت فروشگاهی ، فروشکاه اینترنتی که در بالاترین رتبه از نتایج جستجو برای کاربر دیده شود موفقیت بالایی برای کسب درآمد بیشتر خواهد داشت. پس فروشگاه اینترنتی نیاز مند ابزاری است که از طریق آن بتواند در نتایج جستجو بالا بیاید  ابزار می دانیم که سئو است . در زیر شرایط سئو سایت فروشگاهی را توضیح می دهم:

سئو سایت  فروشگاهی به چه صورتی انجام می شود ؟

سئو سایت و طراحی سایت وب نوش با تجربه ای که در زمینه طراحی و سئو انواع وب سایت های در زمینه های مختلف دارد . به استراتژی خاصی برای سئو سایت فروشگاهی رسیده است . برای مشاره سئو سایت می توانید با وب ت=نوش ارتباط داشته باشید :

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸

 

برخی از فاکتورهای سئو سایت فروشگاهی

توجه داشته باشید که برخی از فاکتورهای سئو سایت باید در زمان طراحی وب سایت رعایت شوند . در اصل وب سایت باید با اصول سئو طراحی شود. از جمله مواردی که باید رعایت شوند :

  1. تنظیم url های منظم و درست (داشتن منوی بسیار تمیز و منظم)
  2. استفاده از میکرو دیتاها در طراحی سایت
  3. داشتن توضیحات متا مناسب
  4. داشتن alt تگ برای تصاویر
  5. متای محصولات
  6. استفاده از برچسب (tag) برای محصولات
  7. داشتن تگ h1 برای هر محصول برای این کار بهتر است عنوان هر محصول H1 باشد
  8. بخش دانشنامه
  9. استفاده از سیستم اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی
  10. و…

وب سایت فروشگاهی به دلیل تنوع زیاد محصولات به صورت کلمه به کلمه سئو نمی شود البته برای کلمات خاص و پر بازدید فرق می کند. اما قبل از هر چیزی با بررسی سایت سئو کلی رو سایت اعمال می شود. که می توان گفت فراتر از سئو on-page می باشد. اما استراتژی برتر برای سئو سایت فروشگاهی تنها نمی تواند سئو کلی باشد .
بعد از سئو کلی می توان فاکتور برتر برای سئو سایت فروشگاهی را استفاده از شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام (ساخت ربات تلگرام ، ساخت کانال تلگرام ، ساخت گروه کاربران فعال ) ، انیستاگرام ( ساخت کانال در انیستاگرام و شروع به جمع کرد فالورهای واقعی ) شبکه های تویتر و گوگل پلاس و همچنین صفحه فیس بوک می تواند سئو سایت فروشگاهی را بسیار تقویت کند . همچنین داشتن کانال در آپارات ، یو تیوب ، لنزور و پینترست نیز تاثیر بالایی دارد . مزیت مهم شبکه های اجتماعی برند سازی وب سایت فروشگاهی است .

گفتیم که سئو کلمه به کلمه برای وب سایت فروشگاهی خوب نیست به جز کلمات خاص : برخی از کلمات بازدید بیشتری را برای سایت فروشگاهی دارند همچنین خواهان زیادی نیز دارند کلماتی مانند : تبلت ، موبایل ، لب تاپ ، دوچرخه ، دوربین مدار بسته و …سئو بر روی همچین کلماتی تاثیر زیادی برای جذب مشتری دارد.

البته برخی از وب سایت های فروشگاهی تنها در زمینه خاصی محصول عرضه می کنند . برای همین همچین فروشگاه اینترنتی را می توان با روش سئو معمولی نیز پیش برد .

سئو سایت وب نوش بهترین راهکار سئو سایت فروشگاهی را پیاده می کند . ما استراتژی برتر خود را داریم که بر اساس آخرین تغییر و تحولات الگوریتم های گوگل پیاده می شود . وب نوش سئو تضمینی انجام می دهد (برای اطلاعات بیشتر در این باره می توانید بخش سئو تضمینی را مطالعه نمایید.) بعد حضور در موقعیت خواسته شده ، راهکاری ارائه می شود که با رعایت آن بتوانید سئو سایت خود را قدرتمند تر کنید. با رعایت تمام موارد و راهکاری که برای صاحبان وب سایت  فروشگاهی ارائه می شود پشتیبانی سئو آنها نیز تضمین می شود.
برای مشاوره سئو و بهینه سازی سایت می توانید با ما تماس بگیرید : ۰۲۱۶۶۵۱۵۰۸۸