نمونه کار سئو ، رزومه سئو ، نمونه کار سئو وب نوش

نمونه کار سئو ، رزومه سئو ، نمونه کار سئو وب نوش : به دلیل رشد روز افزون رقابت در دنیای مجازی بر سر رتبه وب سایت در نتایج جستجو . علم سئو روز به روز چهره واقعی خود را در ایران به ویژه در شهرهای بزرگش مانند تهران (سئو سایت در تهران) ، تبریز (سئو سایت در تبریز) اصفهان (سئو سایت در اصفهان) ، کرج (سئو سایت در کرج) ، شیراز (سئو سایت در شیراز) و … نشان داده است . و نیاز به یادگیری سئو در تمام وب مستران دیده می شود . لذا هر فردی که مختصر دانشی در رابطه با سئو کسب می کند ، خود را به عنوان سئو کار معرفی می کند و در نتیجه مشکلاتی برای خیلی از وب سایت ها رخ می دهد . که خیلی برای صاحبان وب سایت ها خسارت وارد می کند .

باید به این نکته توجه داشته باشیم که داشتن رزومه سئو و نمونه کار سئو و پروژه های سئو و کارهایی ک در دست انجام می باشد می تواند برای یک سئو کار خوب اعتبار باشد. لذا پیشنهاد تیم سئو وب نوش این است که قبل از اقدام به اینکه سئو وب سایت خود  را به فردی یا شرکتی می سپارند بهتر است قبل از هر اقدامی رزومه سئو و نمونه کار سئو از طرف مقابل درخواست نمایند . و با تماس با صاحبان نمونه کارها از طریقه فعالیت سئو کار آشنا شوند .  در زیر به برخی مسائل در این حوزه می پردازیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه کار سئو حرفه ای تیم سئو وب نوش می توانید با مشاوره سئو ما تماس بگیرید تا راهنمایی بهتری برای شما ارائه نماید .

 

سئو وب نوش

 

عواقب سئو بد و نمونه کار سئو نداشتن

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم خیلی از افراد با داشتن دانش اندک در زمینه سئو خود را به عنوان سئو کار معرفی می کنند . لذا برخی از کارفرمایان به دلیل هزینه اندکی که این افراد طلب می کنند وب سایت خود را در اختیار آنها قرار می دهند . و بعد از مدتها می بینند که وب سایت رتبه خاصی در نتایج جستجو نگرفته است . بلکه در برخی از مواقع به دلیل اشتباهات سئو که روی وب سایت اعمال شده است وب سایت کلا از نتایج حذف شده است .

از بزرگترین عواقب بستن قرارداد بدون داشتن نمونه کار سئو حذف وب سایت از نتایج جستجو می باشد که خود دلایل زیادی دارد که در اصطلاح پنالتی وب سایت خوانده می شود. که در این صورت گوگل وب سایت را به دلیل رعایت نکردن اصول سئو و بهینه سازی وب سایت و استفاده از روشهای غیر قابل قبول (فیک و تقلبی) برای آوردن وب سایت در رتبه های بالا آن را از نتایج جستجو به صورت کامل حذف می کند .  این بدترین حادثه می تواند برای یک وب سایت و کسب و کار اینترنتی باشد . لذا مواظب همچین اتفاقاتی باشید .

یک مورد دیگر این است که برخی از افراد از نرم افزار برای بالا بردن میزان بازدید وب سایت استفاده می کنند که در مدت زمان کمتری وب سایت را به نتایج بالای جستجو می رساند . این نیز در دید تیم حرفه ای سئو سایت وب نوش قابل قبول نیست . چرا که معیار های گوگلبرای نگهداشتن وب سایت در رتبه های بالا خیلی موارد زیادی می باشد که در اصطلاح به این ها فاکتورهای سئو می گویند . این فاکتورها بهتر است ریز به ریز و در کنار هم باید انجام شوند تا وب سایت رتبه بهتری دریافت کند.

درخواست وب نوش از کارفرمایان محترم در رابطه با نمونه کار سئو

هر شرکت یا فردی که خود را به عنوان سئو کار معرفی می کند باید در ابتدا نموه فعالیت (نمونه کار سئو ، رزومه سئو) خود را داشته باشد . همانطور که در برخی از کسب و کارهای دیگر نیز نمونه فعالیت از اهمیت بالایی برخوردار است . هر شرکتی که نمونه کار برتری داشته باشد نسبت به سایرین در اولویت قرار دارد . چرا که برای سئو سایت هم زمان زیادی صرف می شود و هم هزینه ای زیاد پرداخت می شود . پس نباید این زمان و هزینه را الکی از دست دهیم . لذا از کارفرمایان عزیز انتظار داریم تا هر موقع که درخواست سئو وب سایت دهند از شخص و یا شرکت طراحی سایت یا سئو سایت در خواست نمونه کار سئو ، رزومه سئو داشته باشند تا با تماس با این وب سایت ها و صاحبان آن ها خیال خود را از انجام سئو وب سایت خود راحت کنید .

نمونه کار خوب داشتن می تواند هم در روند درست انجام گرفتن وب سایت برای شما کمک کند و هم صد در صد انجام گرفتن کار را تضمین می کند .

سئو تضمینی می خواهیم .؟

برخی از افراد هم انتظار دارند وب سایت شان به صورت تضمینی سئو روش انجام شود . باید توجه داشته باشید که در عرصه رقابت نمی توان گفت که سئو به صورت تضمینی انجام می شود . چرا که هر وب سایتی دوست دارد که در رتبه های بالای نتایج جستحو قرار بگیرد . لذا همیشه این رقابت وجود دارد . پس تنها یک راه برای تضمین سئو وجود دارد و آن هم پشتیبانی سئو به صورت دائمی می باشد . تیم وب نوش سئو تضمینی ارائه می دهد به این مفهوم نیست که ما سایت شما را به نتایج صفحه اول جستجوی گوگل می آوریم و همیشه هم ماندگار است . شاید با اتمام پروژه و قرار گرفتن در نتایج جستجو دیگر ما روی وب سایت شما کاری انجام نمی دهیم  لذا نمی توان سئو وب سایت را تضمین کرد .

راه حل سئو تضمینی چیست ؟

تیم سئو وب نوش تنها زمانی سئو وب سایت را تضمین خواهد کرد که پشتیبانی سئو در اختیار خود ما قرار بگیرد . و لذا برای این کار قرارداد ماهانه یا سالانه پشتیبانی سئو بسته می شود . تا خیال شما نیز از این بابت راحت باشد که کلمات کلیدی شما در رتبه های خود باقی خواهند مان که هیچ بلکه به مراتب رشد نیز خواهند کرد .

 

برای کسب اطلاعات لازم جهت سئو تضمینی و نحوه همکاری تیم سئو وب نوش می توانید با واحد فروش و کارشناس سئو ما تماس بگیرید .