پشتیبانی سایت شرکتی

پشتیبانی سایت شرکتی  : امروزه اینترنت منبع اصلی تبلیغات می باشد و دیگر می توان به جرئت گفت که جای تبلیغات سنتی ( تراکت و روزنامه و…) رو گرفته است .
منبع اصلی تبلیغات در حال شبکه های اجتماعی ( فیس بو ک ، گوگل پلاس ، توئیتر ، لینکدین ، پینترست و…) می باشد . که در بستر اینترنت قرار دارد ولی همه اینها از یک منبع ناشی می شود و آن داشتن وب سایت است .

نگهداری و پشتیبانی سایت شرکتی

طراحی سایت قدم اول داشتن اعتبار و ورد به تجارت الکترونیک در اینترنت است . طراحی سایت بهترین تبلیغات در فضای مجازی است ( اینترنت ) است.
هر شرکتی که ثبت می شود به دنبال طراحی سایت و معرفی شرکت خود در اینترنت می باشند و اینکه با این کار اعتبار شرکت را بالا می برند . امام باید بدونیم که وب سایت های شرکتی باید کامل و به همراه آخرین اخبار شرکت باشد و شکل گرافیکی خوبی داشته باشد . از این رو هر شرکتی که دارای وب سایت است برای این که بتواند سایت شرکتی خود را تقویت کند و سایت به بهترین حالت در اینترنت و مرورگر دیده بشه نیاز به پشتیبانی سایت دارد . تا بتواند هم کارهای بروز رسانی سایت رو انجام دهد و هم بتواند برای سایت تولید محتوا بر اساس اصول سئو انجام دهد. به این چنین پشتیبانی سایتی پشتیبانی محتوایی گفته می شود که نیاز به سواد فنی زیادی ندارد و تنها آشنایی با cms ها و مدیریت محتوای سایت کافی هست . اما برخی از شرکتهای بزرگ ( هولدینگها) وب سایت هایی را دارند که نه تنها یک نفر نمی تواند به تنهایی پشتیبانی کند بلیه نیاز به نیروی پشتیبانی سایت بسیار فنی و حرفه ای دارد.

 

پشتیبانی سایت شرکتی

 

پشتیبانی سئو سایت

همانطور که می دانیم در دنیای اینترنت رقابت بر سر جستجو می باشد که کدوم سایت در رده اول قرار بگیرد . به این نوع از پشتیبانی سایت ، پشتیبانی سئو سایت می گویند .( برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سئو سایت می توانید وارد این بخش بشید .)
پشتیبانی سئو سایت می تواند مهمترین بخش پشتیبانی سایت باشد اهمیت بالایی دارد و اینکه باید سواد فنی و علمی بالایی برای این کار داشت . اما بع غیر از پشتیبانی سئو سایت ، پشتیبانی دیگری به عنوان پشتیبانی فنی سایت وجود دارد که آنه هم بسیار مهم است و برای هر وب سایتی لازم می باشد .در زیر به آن اشاره ای مختصر داریم .

پشتیبانی فنی سایت شرکتی

شاید در مرحله اول طراحی سایت خواسته هایی را مطرح می کنیم و براساس آن شورع به طراحی سایت می شود ولی بعد از گذشت زمان سایت قابلیت های دیگری را می پذیرد که باید بهش اعمال شود . یا بروز رسانی نرم افزار نیاز دارد و یا باید افزونه های خاصی را دوباره روی آن پیاده کرد . برای این کارهای سایت نیز نیاز به فردی داریم که به عنوان پشتیبان فنی سایت کار رو پیش ببرد تا از سایر رقبا عقب نمونیم . مثلا شاید بعدها لازم شد طراحی سایت ریسپانسیو را روی سایت فعلی اعمال کرد برای این کار به فردی نیاز هست که بتواند با استفاده از فریم ورک ها و یا مدیا ها سایت را ریسپانسیو کند .
در نتیجه می توانیم به صورت کلی بدین صورت حلاصه کنیم که :
هر سایتی  ( اعم از طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی  ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت کلینیک و طراحی سایت خبری و …) بعد از طراحی نیاز به پشتیبانی سایت دارد و بدون این پشتیبانی سایت عملا از کار می افتد . پس قبل از انجام طراحی سایت بهتر است که به فکر پشتیبانی آن نیز باشیم . تا اینکه بهتر نتیجه بگیریم .

منبع » طراحی سایت وب نوش