قیمت طراحی سایت فروشگاهی ، هزینه طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی : فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین امروزه تبدیل شده به یکی از مهمترین مباحث تجرت الکترونیک ، بازاریابی اینترنتی که امروزه به مهمترین بحث در فروش و ارائه خدمات تبدیل شده است و پایه و اساس آن داشتن وب سایت است (طراحی سایت ) حال برای فروش مستقیم و بدون واسطه طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که کاربران با ورود به وب سایت بتوانند انواع کالاهای درخواستی خود را انتخاب و بدون اینکه هزینه تردد و نیز زمان را از دست دهند به صورت آنلاین خریداری نمایند .

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

اما با گسترش سیستم تجارت الکترونیک بحث طراحی سایت فروشگاهی امروزه به مهمترین بحث در طراحی وب سایت تبدیل شده است و هر شرکت طراحی سایتی برای رقابت در این زمینه انواع طراحی سایت فروشگاهی را ارائه می کنند . لذا تیم طراحی سایت وب نوش نیز با ارائه بهترین سیستم های طراحی سایت فروشگاهی توانسته است بهترین باشد . طراحی سایت وب نوش به سه حالت برای شما انجام طراحی سایت فروشگاهی می کند :

۱-    طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

۲-    طراحی سایت فروشگاهی با جوملا

۳-    طرای سایت فروشگاهی اختصاصی با cms اختصاصی وب نوش

طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از بهترین و محبوبترین سیستم های مدیریت محتوای رایگان می باشد که امروزه فروشگاه اینترنتی فراوانی با این سیستم طراحی شده است . و می توان گفت یکی از کاربردی ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا می باشد.

تیم طراحی سایت وب نوش متشکل از بهترین طراحان وب و متخصصین وردپرس ، و گرافیست حرفه ای می باشد که می تواند بهترین وب سایت قروشگاهی را برای شما بر روی وردپرس پیاده سازی نماید . توجه داشته باشید که وجود امکانات و گرافیک مناسب از اهمیت بالایی در طرای سایت برخوردار است .

طراحی سایت فروشگاهی با جوملا

یکی دیگر از تخصص های  بالای تیم طراحی سایت وب نوش طراحی سایت فروشگاهی با جوملا می باشد . جوملا نیز بعد از ورد پرس می توان گفت که محبوبترین سیستم مدیریت محتوای رایگان می باشد. به دلیل وجود پشتیبانی قدرتمند از این سیستم مدیریت محتوا در ایران ، اکثر وب سایت های شرکتی و فروشگاه های اینترنتی و سایت های شخصی و.. با استفاده از جوملا طراحی شده اند .

بهترین گرافیک و بهترین کیفیت کارایی را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا برای شما بر روی سایت فروشگاهی پیاده می کنیم .

طراحی فروشگاه اینترنتی با cms اختصاصی وب نوش

بر اساس تجربیاتی که بر روی سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا داشته ایم توانسته ایم بهترین سیستم فروشگاهی را  بر روی cms اختصاصی پیاده کنیم . لذا تمام موارد بی اهمیت را نیز کنار گذاشته ایم و به راحتی هر امکاناتی را که می خواهید روی سیستم مدیریت اختصاصی برای شما پیاده خواهیم کرد .

استفاده از cms اختصاصی می تواند خیلی از باگ های امنیتی سیستم های رایگان را ازبین ببرد . لذا مهمترین مسئله در طراحی سایت فروشگاهی امنیت وب سایت است که باید کاملا تضمین شده باشد.

با تمام موارد بالایی که برای شما شرح دادیم یک مسئله مهم و با اهمیت در طراحی سایت فروشگاهی قیمت و زمان طراحی فروشگاه اینترنتی است . اکثر مشتریان مشکل بزرگی با هزینه طراحی سایت فروشگاهی دارند . هدف اصلی از ارائه این مقاله نیز بررسی چگونگی قیمت گذاری و اعلام هزینه طراحی سایت فروشگاهی است .

معیار های اصلی اعلام هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هر کاری نیاز به تخصص دارد و انجام آن نیز زمان می خواهد . لذا مهمترین مسئله و معیار تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی ، زمان انجام پروژه می باشد .
معیار بعدی تخصص و نیروی فنی می باشد ، می دانیم شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند ولی توجه داشته باشید که خیلی از این شرکتها به دلیل نداشتن نیروی متخصص در طراحی وب سایت نمی توانند مشتریان خود را راضی نگهدارند.

برخی دیگر از معیار ها :

هزینه های جاری شرکت ، هزینه گرافیست ، هزینه هاست و سرور ، و … می تواند باشد که باید مد نظر داشته باشیم .
معیار مهم دیگر برای تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی می تواند این باشد که فروشگاه اینترنتی روی چه سیستم مدیریت محتوایی باید پیاده سازی شود ؟

توجه داشته باشید سیستم مدیریت محتوای وردپرس و جوملا همانطور که اشاره کردیم سیستم های رایگان می باشند و در اصل هسته اصلی کار پیاده شده و تنها نیاز به طراحی قالب وب سایت و چیدمان آن داریم . لذا هم هزینه پایینی برای مشتری خواهد داشت و هم زمان کمتری نیاز به طراحی خواهیم داشت .

اما سیستم مدیرت محتوای اختصاصی به دلیل اینکه نیاز به برنامه نویسی گسترده دارد و زمان زیادی را نیز از برنامه نویس می طلبد به مراتب هم هزینه زیادی برای مشتری در پی دارد و هم زمان زیادی را برای طراحی می خواهد .

توصیه تیم طراحی وب نوش برای طراحی سایت فروشگاهی

بر اساس تجربه بالایی که در زمینه طراحی انواع فروشگاه های اینترنتی داریم . و نیز بر اساس امنیت و هک می توان گفت استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی گزینه ای مناسب برای طراحی سایت فروشگاهی است . چرا که به راحتی کدها قابل تغییر می باشد و نیز بهترین کیفیت و سرعت لود در اختیار شما قرار خواهد گرفت .
با تیم طراحی سایت وب نوش بهترین تجربه را در طراحی سایت فروشگاهی تجربه کنید .