مدیریت و پشتیبانی سایت وردپرس

مدیریت و پشتیبانی سایت وردپرس : یکی از آسانترین سیستم مدیریت محتوا وب سایت ها برای پشتیبانی وردپرس است . از این رو امروزه طراحی سایت با وردپرس رواج بیشتری پیدا کرده و اکثر وب سایت ها با این سیستم پیاده سازی می شوند . در این مقاله قصد دارم پشتیبانی سئو ، پشتیبانی سایت وردپرس (پشتیبانی محتوایی  و پشتیبانی فنی سایت) را تشریح نمایم .

پشتیبانی سئو سایت وردپرس

سایت وردپرسی به دلیل اینکه اساس کارش برای طراحی وبلاگ محتوا است سئو قدرتمندی دارد . اما این دلیل نخواهد شد که وب سایتی که با وردپرس طراحی شده است در رتبه های بالای نتایج همیشه باقی بماند لذا نیاز مند مدیر وب سایت خوب هستیم که از سئو و بهینه سازی اطلاعات بیشتر داشته باشد.

استفاده از افزونه های برتر سئو در وردپرس کمک بزرگی به مدیر و پشتیبانی سایت خواهد کرد.

بروز رسانی منظم سایت با مطالب و محتوای بکر می تواند بازدید کننده های شما را تقویت کند.

می توانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به راحتی به اشتراک بگذارید . از این طریق سئو سایت تقویت خواهد شد

همیشه در تولید محتوا دقت داشته باشید لینک دهی داخلی سایت را رعایت کنید . این یکی از مهمترین فاکتورهای سئو سایت است . توجه کنید که هر صفحه از سایت شما برای گوگل حکم یک صفحه وب را دارد و برای آن ارزش جداگانه ای قائل است . پس هر چه قدر می توانید سایت خود را قدرتمند تر و گسترش دهید تعداد صفحات وب را در سایت زیاد کنید .

پشتیبانی فنی سایت وردپرس

در ابتدا شما وب سایتی را طراحی می کنید . و بعد از گذشت زمان متوجه می شوید که برخی از امکانات دیگر نیز برای قدرتمندتر شدن وب سایت نیاز است یا ایده ای بهتر به ذهنتون می آید در این صورت شما نیاز دارید که به یک وردپرس کار حرفه ای مراجعه کنید.( یکی از دلایلی که نیابد در طراحی سایت با وردپرس از قالب آماده وردپرسی استفاد کنید این است که قالب های آماده به سختی ویرایش می شوند و حتما به مشکل خواهید خورد)
پشتیبان فنی سایت شما به راحتی می تواند قالب طراحی شده برای وردپرس را ادیت کند و امکاناتی را که می خواهید در آن پیاده نماید.

 

مدیریت و پشتیبانی سایت وردپرس

پشتیبانی محتوا سایت وردپرس

به یک نویسنده ماهر برای تولید محتوای بکر نیازمندید که با اصول سئو نیز آشنایی داشته باشد . توجه داشته باشید موتورهای جستجوگر به خصوص گوگل امتیاز بزرگی برای تولید محتوای جدید و بکر می دهد . این سئو سایت را نیز افزایش خواهد داد . از نوشتن در وب سایت هیچ وقت دست برندارید. بهترین بروز رسانی سایت انتشار مطالب بکر در سایت است .

برای مشاوره تولید محتوا برای سایت می توانید با ما تماس بگیرید . ۰۲۱۶۶۵۱۵۰۸۸

در نتیجه این که *

پشتیبانی سایت های وردپرسی بسیار آسان است و با داشتن دانش اندکی در رابطه با نویسندگی ، زبان برنامه نویسی css ،html و php و همچینین دانش کافی از سئو و بهینه سازی سایت می توانید سایت های وردپرسی را به راحتی مدیریت کنید.
طراحی سایت وب نوش همیشه در کنار شماست برای مشاوره سئو سایت و پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید بهترین راهکارها را برای نگهداری سایت برای شما ارائه خواهیم کرد .