چرا تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی ، توسعه سایت شرکتی

چرا تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی ، توسعه سایت شرکتی :   برخی از شرکتها در ابتدا دوست دارند تا یک وب سایت تنها برای معرفی خود داشته باشند . از این رو به تیم طراحی وب نوش مراجعه می کنند و از ما فقط یک طراحی وب سایت شرکتی معمولی که نیاز معرفی خود را برطرف کنند را می خواهند . تیم طراحی وب نوش مشاوران خوب و متخصصین طراحی سایت برگزیده را دارند تا بتوانند نیاز شما را برطرف کنند از این رو وب سایت درخواستی را به نحوی طراحی و بهینه می کنند که در آینده جایی برای گسترش و توسعه وب سایت شرکتی وجود داشته باشد.  لذا ما آینده نگری را برای تمام متقاضیان عزیز در نظر می گیریم و اقدام به انجام پروژه می کنیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم طراحی سایت  وب نوش در زمینه توسعه وب سایت شرکتی خود به ویژه تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی می توانید با متخصصین ما در وب نوش تماس بگیرید :

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸

 

چرا تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی

 

چرا تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم خیلی از شرکت ها در مراحل ابتدای کار خود وب سایت ساده ای را فقط برای معرفی در نظر می گیرند ولی بعد از اینکه وب سایت قدرتمند می شوند می خواهند که تمام خدمات ، کالاها و محصولات شرکت خود را در آن به فروش بگذارند . لذا در این مرحله نیاز به تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی دارند.

در ابتدا طراحی سایت شرکتی نیاز شرکت را رفع می کند و زمینه را برای گسترش فعالیت فراهم می آورد . از این رو بعد گذشت زمان نیاز به توسعه سایت شرکتی وجود دارد . تیم پشتیبانی سایت وب نوش متشکل از افراد متخصص در زمینه طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت های اختصاصی می باشد که می توانند به راحتی تمام تغییرات در زمینه تبدیل سایت شرکتی به وب سایت فروشگاهی را برای شما انجام دهند .

لذا موارد مهم و دلایل کافی برای تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی می تواند

۱-    توسعه و گسترش وب سایت شرکتی باشد  .
۲-    افزایش کسب در آمد از اینترنت باشد .
۳-    معامله مستقیم با خریدار باشد .
۴-    فروش آسان خدمات یا محصولات شرکت باشد .
۵-    و…

پس می توان دلایل زیادی را برای توسعه وب سایت شرکتی به فروشگاهی برشمرد . که ما به موارد بالا کفاف می کنیم .

 

تیم توسعه سایت وب نوش با متخصصین وارد و حرفه ای در کنار شما برای تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی می باشد. با تیم حرفه ای ما در زمینه بازاریابی اینترنتی آشنا شوید .

 

توسعه وب سایت شرکتی به وب سایت تجاری

برخی از شرکتها وب سایت هایی را برای معرفی کالای خاص خود طراحی کرده اند و در نتایج جستجوی گوگل هم در رتبه های بالا قرار دارند لذا می خواهند که محصول خود را به صورت آنلاین ب فروش برسانند البته این نوع از شرکت ها نمی خواهند که سایت فروشگاهی طراحی کنند یا اقدام به تبدیل وب سایت شرکتی به فروشگاهی کنند . بلکه صرفا می خواهند که امکان خرید آنلاین در وب سایت فراهم شده باشد . از این رو فقط می خواهند در گاه پرداخت داشته باشند که مشتریان خود را به سمت خرید آنلاین از وب سایت هدایت کنند.

توجه داشته باشید این کار بسیار راحتر از تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی می باشد . و زمان و هزینه ای کمتر را نیز می طلبد.

تیم توسعه وب سایت وب نوش می تواند  بهترین مشاوره را در این زمینه ارائه کند.

موارد توسعه وب سایت شرکتی

۱-    بهبود وب سایت و طراحی گرافیک جدید برای سایت .
۲-    افزودن امکانات خاص در وب سایت برای بازدید و راحتی مشتریان و کاربران وب سایت.
۳-    افزودن بخش فروشگاهی به وب سایت شرکتی .
۴-    اضافه کردن درگاه خرید آنلاین به سایت شرکتی .
۵-    اضافه کردن بخش های خاص مانند نقشه نمایندگی ، فرم درخواست نمایندگی حرفه ای و .. به وب سایت
۶-    و…

 

طراحی سایت وب نوش حامی اصلی ایده های شما می باشد برای رسیدن به ایده های برتر شما همیشه در کنار شما قرار دارد. با وب نوش بهترین ها را تجربه کنید .