هزینه طراحی سایت با وردپرس ، قیمت طراحی سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت با وردپرس :  سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از سیستم های رایگان در طراحی سایت می باشد . که نسبت به سایر سیستم ها دارای محبوبیت بالایی است و مشتریان زیادی دوست دارند که این سیستم وب سایت طراحی کنند . تیم طراحی سایت وب نوش نیز متشکل از متخصصین حرفه ای در طمینه طراحی سایت با جوملا (جوملا بعد از وردپرس یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد) و طراحی سایت با وردپرس می باشند . لذا در طراحی قالب وردپرس اختصاصی و نیز طراحی سایت با استفاده از فارسی سازی قالب های آماده وردپرس آماده ارائه خدمات طراحی سایت به شما عزیزان می باشیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه طراحی سایت با وردپرس می توانید با مشاوره طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید.

 

هزینه طراحی سایت با وردپرس

 

قیمت  طراحی قالب اختصاصی ورد پرس

ابتدا لازم می دانم که توضیحی در رابطه با طراحی سایت با cms های آماده و رایگان همانند وردپرس و جوملا بگم . توجه داشته باشید در طراحی سایت با این نوع از سیستم های مدیریت محتوا در اصل قالب وب سایت طراحی می شود و با هسته سیستم مدیریت محتوا ارتباط برقرار می کند. لذا دو حالت در طراحی وب سایت با سیستم های مدیریت محتوا پیش می آید که بدین صورت است :

۱-    طراحی قالب اختصاصی
۲-    طراحی سایت با قالب آماده

مطمئنا خیلی از افرادی که دوست دارند وب سایت طراحی کنند می دانند که قالب های آماده که فارسی سازی شده اند باگ های خاص خودشان را دارند اما به دلیل اینکه وب سایت آماده است و تنها با خرید دامنه و هاست به راحتی می توان آن را نسب کرد و از آن استفاده کرد با به سمنت این نوع از قالب ها می روند چرا که هزینه استفاده و طراحی سایت با قالب آماده بسیار پایین تر می باشد . اما یک مورد مهم دیگر نیز وجود دارد و آن این است که برخی از مشتریان نیز دوست دارند که وب سایت آنها متفاوتتر از سایر سایت های مشابه باشد از این رو از ما درخواست طراحی گرافیک سایت دارند و می خواهند که بهترین طرح گرافیکی را برای وب سایت پیاده کنیم . لذا تیم حرفه ای طراحی گرافیک وب نوش با تجربه ای چند ساله در زمینه طراحی قالب سایت ، طراحی لوگو و بنر های تبلیغاتی برای وب سایت هایی که در وب نوش طراحی می شوند بهترین ها را ایجاد می کند.

توجه *

قیمت طراحی سایت با وردپرس نیز بر اساس این دو مورد برای مشتری محاسبه خواهد شد .  در طراحی اختصاصی قالب وردپرس هم زمان و هم هزینه نسبت به طرح های آماده بالاست .

هزینه توسعه وب سایت وردپرسی

برخی از مشتریان همه روزه با ما تماس می گیرند اما وب سایت دارند و خواستار این هستند که برخی از امکانات دیگری به وب سایت اضافه نمایند . یا کلا خواستار تغییر طراحی قالب وب سایت هستند. در این صورت باید توجه داشته باشیم که وب سایت در چه رتبه ای در نتایج جستجو قرار دارد چرا که در انتقال اطلاعات باید توجه شود که تمام لینک ها ریز به ریز و دقیق انتقال داده شوند . تا آسیبی به سئو و بهینه سازی وب سایت وارد نشود .

تبدیل سایت شرکتی وردپرس به فروشگاهی

برخی از افراد با ارتقاء وب سایت خود می خواهند تا سایت شرکتی خود را به فروشگاهی تبدیل کنند و یا اینکه درگاه آنلاین فروش راه اندازی نمایند . لذا تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی  یکی از تخصص های ماست و برای شما این کار را در اسرع وقت انجام داده خواهد شد .

 

بهترین ها در انتظار شماست برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید . تیم طراحی سایت وب نوش حامی ایده های شما می باشد.