هزینه طراحی سایت با جوملا ، قیمت طراحی سایت با جوملا

هزینه طراحی سایت با جوملا  :  جوملا یکی از سیستم های مدیریت محتوای اپن سورس می باشد که دارای محبوبیت زیادی می باشد . از این رو وب سایت های زیادی با این پلت فرم بسیار قدرتمند طراحی شده است به ویژه طراحی سایت شرکتی خوراک جوملاست و از امنیت بالایی برخوردار است . و نیز به دلیل ماژول محور بودن قدرت بالا و مدیریت آسانی دارد. طراحی سایت با جوملا تخصص اصلی تیم طراحی سایت وب نوش می باشد. لذا برای کسب اطلاعات کافی در این مورد می توانید با مشاوره طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید .

 

هزینه طراحی سایت با جوملا

 

قیمت طراحی سایت با جوملا قالب اختصاصی

وقتی گفته می شود که وب سایت شما با پلت فرم جوملا طراحی خواهد شد در اصل هسته وب سایت شما آماده است و باید برای طرح گرافیکی وب سایت شما گرافیک خوبی پیاده سازی شود و قالب وب سایت با استفاده از زبان برنامه نویسی php با هسته جوملا ارتباط برقرار می کند و شما به راحتی می توانید با افزونه و ماژول نویسی جوملا تمام نیاز های خود را برطرف کنید و یک وب سایت با گرافیک عالی و قالب اختصاصی داشته باشید .

در این صورت که خواسته شود یک طرح اختصاصی برای قالب وب سایت طراحی شود قیمتش نسبت به طراحی سایت با جوملا که از قالب آماده استفاده می شود زیاد است .

هزینه طراحی سایت با جوملا قالب آماده

طراحی سایت جوملا با قالب های آماده که توسط یک تیم فارسی سازی شده اند یکی از روشهای سریع در طراحی سایت با جوملا می باشد که در عرض چند ساعت می توانید صاحب وب سایت شوید . و تنها به یک دامنه و هاست نیاز دارید.  لذا طراحی سایت با قالب آماده جوملا هزینه پایین تری دارد .اما باید توجه داشته باشید که قالب های آماده نه امنیت مناسبی دارند و نه اینکه به درستی کار می کنند و نه توسعه پذیر هستند از طرف دیگر به دلیل کد نویسی پیچیده ای که دارند دسترسی به کدها و اعمال تغییرات در کد نویسی قالب نیز به سختی انجام می شود . لذا تیم طراحی وب نوش به هیچ عنوان توسیه نخواهد که از قالب آمده فارسی سازی شده برای طراحی سایت استفاده کنید ولی استفاده از قالب هایی که توسط یک تیم حرفه ای طراحی شده اند و هیچ نوع باگی ندارند بهتر می باشد .

توسعه وب سایت جوملا

برخی از افراد دوست دارند که وب سایت جوملایی خود را ارتقاء دهند لذا می خواهند که امکانات جدیدی را به آن اضافه نماییند که تیم توسعه و طراحی وب نوش می تواند کمک بزرگی در توسعه وب سایت جوملایی برای ایشان باشد .

 

تخصص ما طراحی سایت با جوملا ، طراحی سایت با وردپرس و نیز  سئو و بهینه سازی وب سایت است .

با وب نوش بهترین ها را تجربه کنید .