قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی  : تقریبا می توان گفت هر شرکتی که در ابتدا تاسیس می شود اولین کاری که انجام می دهد برای معرفی بیشتر خود اقدام به طراحی سایت شرکتی می کند . همه می دانیم که داشتن وب سایت در معرفی و شناساندن شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که امروزه اینترنت به بزرگترین منبع اطلاعاتی دنیا تبدیل شده است و تقریبا تمام افراد جامعه از آن برای رفع نیاز خود استفاده می کنند . لذا زمینه مناسبی برای معرفی و تبلیغات می باشد .

در این مقاله قصد دارم برخی از ویژگی ها که در تعیین قیمت طراحی سایت شرکتی تاثیر دارند را برای شما شرح دهم .

 

سایت شرکتی

 

با تیم تحقیقاتی وب نوش همراه باشید تا بهترین تجربیات را در اختیار شما قرار دهیم .

برای طراحی سایت شرکتی چقدر باید هزینه کنیم ؟

سوالی که ذهن همه مشتریان را درگیر می کند ؛ این است که قیمت طراحی سایت چقدر است ؟ آیا می توانیم همچین هزینه ای را برای طراحی سایت شرکتی خود پرداخت کنیم ؟ و سوالات دیگر از این قبیل در زیر به برخی از معیارهای تعیین قیمت طراحی سایت اشاره ای می کنیم .

معیار اصلی تعیین قیمت طراحی سایت شرکتی

برای انجام هر کاری نیازمند تخصص و زمان می باشد . لذا مهمترین معیار برای تعیین قیمت طراحی سایت زمان می باشد . اینکه برای طراحی سایت شرکتی چقدر باید زمان گذاشته شود .

معیار مهم و اصلی دیگر داشتن تخصص می باشد . توجه داشته باشید کار طراحی سایت نیاز به تخصص دارد و این تخصص در هر فردی وجود ندارد بارها از مشتریان با ما تماس گرفته اند و از مشکلات وب سایت خود که شرکت یا اشخاص دیگری طراحی کرده اند قله کرده اند . لذا تخصص مهمترین مورد می باشد که باید رضایت مشتری به وسیله آن تامین شود .

معیار های دیگر برای طراحی سایت شرکتی

استفاده از سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت ؛ برخی از سیستم های مدیریت محتوای رایگان هستند و تنها برای طراحی سایت به وسیله این سیستمها نیاز به طراحی گرافیک قالب وب سایت داریم . در اصل بر روی این سیستم های مدیریتی فقط نیاز به طراحی قالب سایت است . لذا هزینه طراحی سایت نیز کمتر خواهد بود .
اما استفاده از سیتم های مدیریتی اختصاصی هزینه را برای شما بالا می برد چرا که هم زمان زیادی می طلبد و هم کد نویسی زیادی لازم می باشد در اصل برای ایجاد هر بخش از سیستم باید به سراغ یک برنامه نویس بروید .

معیار های فرعی دیگر که در تعیین قیمت طراحی سایت تاثیر دارد هزینه های جاری شرکت مانند ( هزینه های سرور ، پشتیبانی سایت و نگهداری ، تضمین امنیت وب سایت ، هزیه پرسنل شرکت و …)

با توجه به تمام موارد بالا هزینه ای برای طراحی سایت شرکتی شما در نظر گرفه میشود .

آیا تمام سایت های شرکتی با امکانات یکسان طراحی می شوند ؟

خیلی از مشتریان ما در تماس اول مستقیم از ما هزینه و قیمت طراحی سایت را می پرسند در حالی که باید توجه داشته باشیم که ما باید بدانیم که مشتری از ما در طراحی سایت شرکتی خود چه امکاناتی را می خواهد . چرا که تمامی شرکت ها در یک حوزه کار نمی کنند از این رو هر کدام نیاز به بخش های خاصی دارند که بتوانند مشتریان خود را راضی نگهدارند و مشتریان جدید زیادی را نیز جذب کنند .

پس می توان گفت که این خواسته ی مشتری است که قیمت طراحی سایت را تعیین می کند .

این کاملا قابل درک است که طراحی سایت شرکتی که دارای امکانات فراوارن برای مشتریان می باشد با وب سایت شرکتی ساده برای معرفی محصول قیمت یکسانی نخواهد داشت . لذا خواست مشتری مهمترین بخش برای تعیین قیمت طراحی سایت می باشد . که با استفاده از آن ما می توانیم زمان و هزینه را تخمین بزنیم .

توصیه طراحی سایت وب نوش به کارفرمایان عزیز

قبل از اینکه اقدام به طراحی سایت کنید . ابتدا نیاز های خود را برای داشتن وب سایت تعیین کنید و در صورتی که نتوانید به درستی تمام خواسته های خود را تفکیک کنید می توانید با بازاریاب اینترنتی تماس گرفته و مشاوره بگیرید . برای طراحی سایت و ورود به سیستم تجارت الکترونیک تیم حرفه ای بازاریابی اینترنتی وب نوش و مشاوره طراحی سایت می تواند کمک بزرگی برای شما باشد .

 

برای مشاوره طراحی سایت شرکتی و جذب مشتریان بیشتر با ما تماس بگیرید .