طراحی سایت وردپرس | قالب آماده

استفاده از قالب آماده در طراحی سایت با وردپرس : وردپرس در بین تمام cms های رایگان از محبوبیت بالایی برخوردار است و در سراسر دنیا وب سایت های زیادی با این cms طراحی شده است . برای همین شرکتهای بزرگی دست به کار شده اند و در طراحی قالب وردپرس فعالیت می کنند . امروزه استفاده از قالب آماده برای طراحی سایت وردپرس بسیار رونق یافته است. و این هم دلایل مهمی دارد که در زیر بررسی می کنیم .

 

طراحی سایت وردپرس | قالب آماده

 

دلایل افزایش استفاده از قالب های آماده برای طراحی سایت با وردپرس

۱-    هزینه پایین طراحی سایت با قالب آماده وردپرس
۲-    سرعت انجام طراحی سایت با قالب آماده وردپرس
۳-    وجود قالبهای بسیار جذاب و پسند مشتریان
۴-    سئو سایت خوب برخی از قالب های اماده وردپرس مانند قالب b یا اینفولد
۵-    امکانات زیاد قالب های آماده
۶-    و یا …

موارد بالا می توانند دلایل استفاده از قالب های آماده وردپرس برای طراحی سایت باشند .

اما توجه داشته باشید که استفاده از قالب های آماده وردپرس برای طراحی سایت را وب نوش به هیچ وجه تایید نمی کند . در زیر به دلایل استفاده نکردن از قالب آماده به زبان وب نوش را بررسی می کنیم :

چرا از قالب آماده برای طراحی سایت استفاده نکنیم ؟

قالب های آماده و گاها رایگان وردپرس در اینترنت به وفور می توانید پیدا کنید و نصب کنید . اما استفاده از آنها به هیچ وجه امنیت سایت را تضمین نخواهد کرد چرا که هر سازنده ی قالب برای کسب در آمد از آن قالب را طراحی می کند و حتما کدهایی را درون آن اشتفاده می کند که بعد از گذشت مدت زمان موقرر استقرار قالب در دامنه سایت به خودی خود ایراد پیدا کند تا شما با پشتیبان آن تماس بگیرید . که پشتیبان قالب های آماده و رایگات اصلا در دسترس شما نیستند.

بنابر این مهمترین دلیل استفاده نکردن از قالب آماده برای طراحی سایت با وردپرس در دسترس نبودن پشتیبان قالب های آماده وردپرسی است .

مورد بعدی قالب های تجاری هزینه بالایی دارند و هر فردی نمی تواند آنها را تهیه نماید .

دلیل بزرگتر نیز امنیت نداشتن قالب های آماده برای طراحی سایت با وردپرس است . نمی توانید به طور قطع بکید که در قالب آماده سایت وردپرسی من هیچ نوع شلی وجود ندارد .

توجه داشته باشید *
شما می خواهید وب سایتی را طراحی کنید که با استفاده از آن کسب در آمد یا محصول خود را معرفی نمایید . بنابر این باید همانند خیلی از راههای تبلیغاتی دیگر که بهش ارزش می دهید به وب سایت نیز ارزش دهید و بلکه بیشتر چرا که بیشتر مشتریان شما در اینترنت دنبال خواشته های خود می گردند.
پس طراحی سایت برای شما هزینه نیست سرمایه گذاری مطمئن است از طریق آن کسب و کار خود را گسترش دهید.بهترین راهکاری که ما برای شما پیشنهاد می کنیم طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی است . با گرافیک بالا و کاربر پسند . و سایتی کاملا ریسپانسیو و بهینه برای تمام مرورگرهای موجود.

برای مشاوره درست در رابطه با طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت با وب نوش تماس بگیرد . ما ایده های شما رو گسترش خواهیم داد و بهشون جامع عمل می پوشانیم .