طراحی سایت فوری (سریع) ، طراحی وب سایت در یک روز

طراحی سایت فوری ، طراحی وب سایت در یک روز : همیشه یکی از دغدغه های مشتریان ما این بوده که دوست دارند وب سایت آنها در اسرع وقت طراحی و تکمیل شود . شاید خیلی از تبلیغات که در روزنامه ها و وب سایت های نیازمندی که برخی از طراحان وب سایت . آگهی طراحی وب سایت را می دهند این فکر رو در ذهن مشتری می اندازد در حالی که وافعیت واقعا چنین نیست .

 

سایت فوری
تیم طراحی وب نوش در این مقاله تمام تجربیات خود را در رابطه با طراحی سایت فوری ، یا طراحی سایت در یک روز برای شما شرح می دهد با ما همراه باشید تا متوجه شویم که آیا می تواند طراحی سایت در یک روز را برای مشتریان قول دهیم ؟
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید .

۰۲۱۶۶۵۱۵۰۸۸

واقعا طراحی سایت در یک روز امکان دارد ؟

می توان جواب بدین صورت گفته شود که . برای طراحی و راه اندازی وب سایت شرکتی معمولی که شامل چند صفحه وب مانند :

اخبار و مقالات (معمولی)
درباره ما
تماس با ما
صفحه ساده نمایش محصولات
و صفحه اصلی بدون گرافیک اختصاصی
خبرنامه
فرم درخواست و پیشنهادات
صفحه معرفی برند ها
و چند صفحه ساده دیگر
را در یک روز فقط طراحی کرد .

این در حالی است که قالب وب سایت با cms  آماده مانند جوملا ، وردپرس و یا cms  اختصاصی شرکت . انجام شود . که بیشتر کد ها ازقبل موجود بوده یا برای وردپرس افزونه هایش آماده وجود داشته باشند و نیز جوملا هم همینطور .

به هیچ عنوان نمی توان گفت که یک وب سایت را می شود در یک روز از صفر نوشت حتی اگر ساده باشد .

لذا تیم طراحی وب نوش در طراحی سایت شرکتی ساده ، طراحی سایت شخصی ساده ، طراحی بلاگ محتوا برای انتشار اخبار و نیز برخی وب سایت های پزشکی ساده را می تواند با یک تیم سه نفره در عرض یک روز طراحی سایت را تمام کند . (تاکید می کن یک وب سایت ساده که شامل موارد بالا باشند ). این کار به صورت آنلاین روی سایت انجام می شود و مراحل بدین صورت است که :

همزمان
گرافیست ، طراح سایت و کد نویس شروع به کار می کنند

هم زمان که کد های صفحات نوشته می شود . گرافیست هر اندازه از وب سایت که طراحی می کند طراح وب سایت نیز آنها را اعمال می کند . لذا برای انجام یک پروژه یک روزه سه نفر حرفه ای با هم وارد کار می شوند تا طراحی سایت فوری یا همان طراحی سایت در یک روز انجام شود .

اما به هیچ وجه نمی توان گفت که یک وب سایت که کمی پیچیدگی دارد را بتوان در یک روز طراحی کرد .

اما با تمام این اوصاف باز افرادی هستند که می گویند یک روز هم برای طراحی سایت فوری زیاد است چند ساعت برای اینکار لازم است .
بله این هم امکان دارد بدین صورت که این افراد در اصل یا از قالب هایی که قبلا خودشان طراحی کرده اند استفاده می کنند و یا اینکه از قالب های آماده جوملا یا وردپرس برای این کار خود استفاده می کنند . که  تیم تحقیقاتی وب نوش به هیچ وجه این مورد را تایید نمی کند . چرا که در اصل این افراد یک قالب را برای شما در عرض یک روز یا کمتر نصب و راه اندازی می کنند و می گویند سایت شما آماده شده است در حالی که برای اتمام یک سایت و راه اندازی آن به موارد زیر نیاز داریم :

۱-    مرحله طراحی سایت
۲-    مرحله تولید محتوا
۳-    مرحله وارد کردن اطلاعات اولیه وب سایت
۴-    بهینه سازی وب سایت (سئو اولیه)
۵-    بهینه سازی محتوای وب سایت
۶-    وارد کردن چند مقاله اولیه برای ایندکس بهتر وب سایت
۷-    و برخی جزئیات دیگر

پس با تمام این تواصیف باید توجه داشته باشیم که برای راه اندازی وب سایت باید مراحل با دقت تمام انجام شوند . لذا کارفرماهای عزیز باید توجه داشته باشند که وقتی می خواهند وب سایتی را طراحی و راه اندازی نمایند حتما یک مشاوره کامل از شرکت های طراحی سایت که به صورت حرفه ای کار می کنند بگیرند . تیم مشاوره طراحی وب سایت وب نوش تمام نیاز های شما را برای این کار فراهم می کند. مشاوره رایگان ما حتما برای شما مفید خواهد بود با ما تماس بگیرید .

همیشه بهترین و کاملترین راه را برای پیاده سازی ایده های خود داشته باشید .
برای طراحی سایت فوری با یک تیم حرفه ای مثل وب نوش تماس بگیرید.