تبدیل psd به html

تبدیل psd به html – تبدیل psd به html5   :  طراحی سایت وب نوش متشکل از تیم حرفه ای برنامه نویسی و طراحی می باشد که تمام خدمات در راستای برنامه نویسی به ویژه تبدیل psd  به html را انجام می دهد .  برای افزایش سرعت در طراحی وب سایت با asp.net بیشتر طراحانان وب سایت با asp  خواهان این هستند که طرح psd را فرد دیگری به html  تبدیل کند و انها نیز به راحتی بتوانند با الحاق کدهای نوشته شده خود سایت را طراحی نمایند. لذا تیم تبدیل psd به  html  وب نوش در اسرع وقت با استفاده از متدهای روز دنیا می تواند این کار را برای شما عزیزان در راستای ایده های والای شما انجام دهد.

 

در رابطه با  تمامی هزینه ها و روش انجام پروژه می توانید با کارشناس طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید

 

تبدیل psd به html

تبدیل psd به html5

تکنولوژی جدید برای نمایش صفحات وب html5 می باشد که به همراه css3 که برای استایل دهی و شکیل سازی وب سایت استفاده می شود. قدرت بالایی را به طراحی سایت افزوده است . امروزه متد اصلی در سئو و بهینه سازی وب سایت استفاده از html5 در طراحی سایت است . گوگل اهمیت زیادی به html5 داده است چرا که به راحتی می توانید با استفاده از به کارگیری اسکیماها  تمام بخش های وب سایت خود را به جستجوگرهای معرفی نمایید. از بحث سئو و بهینه سازی در این بخش خارج می شویم . برای یادگیری آن می توانید وارد لینک سئو سایت شوید .

برای تبدیل psd به html نیاز مند چند برنامه کاربردی می باشیم که ساده ترین آنها استفاده از یک ادیتور برای ویرایش فایل های html و نرم افزار فوتوشاپ برای نمایش فایل psd و نیز نرم افزار مرورگر اینترنت که می تواند اینترنت اکسپلورر ، موزیلا  و یا کروم باشد .

در برنامه نویسی به ویژه در تبدیل psd به html نیازی به داشتن سخت افزار قدرتمند نیست .

 

تبدیل psd به html به صورت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو امروزه مهمترین گزینه در طراحی سایت می باشد و تقریبا اساس و پایه طراحی سایت شده است . برای اینکه psd را بتوان به راحتی به html تبدیل کنیم که حالت ریسپانسیو داشته باشد می توانیم از فریم ورک هایی مانند بوت استراپ استفاده نماییم که امروزه تقریبا همه گیر شده است . یکی از بهترین ها می باشد. پس در تبدیل psd به html ریسپانسیو نیز مشکلی وجود ندارد.

استایل دهی در تبدیل psd به html

قبلا برای جالب کردن وب سایت از کتابخانه های جی کوری و جاوا استفاده می کردیم که امروزه به دلیل اهمیت سئو و بهینه سازی وب سایت بهترین روش استفاده از css3 است که نصل جدیدی از استایل دهی را در طراحی سایت ارائه داده است و تقریبا هر کاری را می توانیم با استفاده از آن انجام دهیم. تقریبا می توان گفت جای جاوا را گرفته است و بهتر از آن نیز عمل می کند.

تیم طراحی سایت آماده پذیرش پروژه های تبدیل psd به html می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید.