طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو : قبل از اینکه فناوری ریسپانسیو یا واکنشگرایی وب سایت ارائه شود بیشتر صاحبان وب سایت ها برای اینکه مشتریان خود را رازی کنند برای سایت خود نسخه موبایل ارائه می دادند. که هم هزینه ای اضافی برای آنها در بر داشت و هم اینکه با برخی از گوشی ها هوشمند که صفحه نمایش استانداردی نداشتند درست کار نمی کرد . اما با ارائه طراحی سایت ریسپانسیو دیگر نیاز به داشتند نسخه موبایلی وب سایت فروشگاهی نبود.در زیر به تاثیر ریسپانسیو بودن سایت فروشگاهی برای سئو سایت نکاتی را بیان می کنیم امید واریم که از مطالعه این مقاله لذت ببرید و در وب سایت فروشگاهی از این نکات استفاده نمایید با طراحی سایت وب نوش همراه باشید.

 

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

 

 

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر ریسپانسیو بودن آن بر روی سئو سایت

طراحی سایت ریسپانسیو یکی از فاکتورهای برتر در بهینه سازی سایت است و موتورهای جستجو بر این مورد بسیار حساس شده است به خصوص گوگل که فاکتور مهم الگوریتم هایش قرار داده است. اما مسئله ایتجاست که سایت فروشگاهی با پیچیدگی که دارد به چه صورت باید ریسپانسیو بودن آن را نیز رعایت کنیم .

توجه داشته باشید امروزه برای ریسپانسیو کردن سایت فریم ورک های زیادی طراحی شده است .از جمله بوت استرپ  ، فاندیشن ، وا تی  و … اما گاها این فریم ورک ها نیز به صورت صد در صد  نمی توانند نیاز ریسپانسیو بودن سایت را برطرف کنند .برای این کار از مدیا کوئری ها استفاده می کنیم که اندازه های استانداریدی دارند و بیشتر سازندگان گوشی های هوشمند نیز این استاندارها را کامل رعایت می کنند . بنا بر این در استفاده از مدیا کوئری ها دیگر به مشکل نمی خوریم و به راحتی می توانیم  سایت فروشگاهی خود را ریسانسیو نماییم .

اما یک نکته باید در ریسپانسیو کردن سایت فروشگاهی را رعایت کنیم و آن باید در طراحی سایت فروشگاهی به چیدمان سایت دقت کنیم سایتی را باید طراحی کنیم که به راحتی بتوان آن را ریسپانسیو کرد برای این کار وب نوش استفاده از طراحی سایت فلت را پیشنهاد می کند: طراحی سایت فلت بیشتر از csss برای تولید گرافیک بهتر استفاده می کند و نیاز به طراحی تصاویر و بک گراند های گرافیکی زیادی ندارد . برای همین ریسپانسیو کردن سایت های فلت خیلی آسانتر است. همچنین این سایت ها بسیار جالب و دارای ظاهری زیبا و کاربر پسند هستند.

طراحی سایت فروشگاهی وب نوش

وب نوش برای طراحی سایت های فروشگاهی شما ایده های جالبی را پیشنهاد خواهد داد . در زیر به تعدادی از مواردی که در  طراحی سایت فروشگاهیباید رعایت کنیم اشاره می کم :
۱-    چیدمان صحیح و روانشناختی وب سایت فروشگاهی
۲-    رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت
۳-    امنیت وب سایت فروشگاهی
۴-    سرعت لود وب سایت فروشگاهی
۵-    سیستم مدیرت محصولات و بلاگ مطالب وب سایت فروشگاهی
۶-    ریسپانسیو بودن وب سایت فروشگاهی
۷-    گرافیک سایت فروشگاهی
۸-    طراحی فلت برای سایت فروشگاهی
۹-    رعایت روال خرید و پرداخت در وب سایت فروشگاهی
۱۰-    کاربر پسند بودن
۱۱-    استفاده از امکانات خاص برای جذب کاربران جدید

تمام موارد بالا برای ساخت یک فروشگاه ایده آل اینترنتی لازم و ضروری است . برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره عالی برای طراحی سایتفروشگاهی می توانید با طراحی سایت و سئو سایت وب نوش با ما در ارتباط باشید :

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸