سئو سایت تبلیغاتی | سئو وب سایت ثبت آگهی

سئو سایت تبلیغاتی | سئو وب سایت ثبت آگهی :  شاید برای بیشتر سئو کار ها سئو سایت تبلیغاتی ( همان سئو سایت ثبت آگهی ) یکی از دشوارترین کارها باشد. خب سایتی مانند دیوار ، یا سایت ۱۰۰٫IRR را به نظرتون به چه روش هایی باید سئو کنیم یا سایت های آگهی دیگه که مثل این موارد هستند .

 

سئو سایت تبلیغاتی
نه جایی برای تولید گالری فیلم دارند نه بلاگی برای تولید محتوا که بتوان از روش های تولید محتوا و سئو محتوا سایت را سئو کرد . چاره چیست ؟ از طرف دیگر حجم کلمات کلیدی بسیاری دارند  و نمی توانیم تمام کلمات را از طریق OFF-pageseo  در نتایج بالای گوگل بیاریم . هر چند یکی از فاکتورهای سئو سایت تبلیغاتی همین OFF-pageseo  می باشد . ولی راه کار دیگه ندارد ؟

برای من خیلی هیجان دارد که در مورد سئو سایت تبلیغاتی حرف بزنم برای همین . در این مقاله به صورت مقدماتی آنچه یک سئو کار به کمک طراحی سایت می تواند سئو سایت تبلیغاتی را انجام دهد را شرخ می دهم با ما همراه باشید :

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت برای بالا بردن افزایش بازدید وب سایت چیز جدیدی نیست و استفاده از علم سئو به سال ۱۹۹۷ برمی گردد. ولی تا همین اواخر سئو سایت تبدیل به یک روند برای رقابت در فضای اینترنت شده است که حتی بر اساس آمار موجود در این سالها محبوبتر از طراحی سایت نیز شده است .

سئو سایت در مقابل طراحی سایت

بحص ما در اینجا نه سئوی کلی سایت است و نه می خواهیم در رابطه با طراحی سایت حرف بزنیم . می دانیم که سئو مجموعه ای روشهاست که برای بهبود وب سایت در نتایج جستوجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می شود .لذا بحث اصلی سئو سایت تبلیغاتی است . تمام فاکتورهای سئو که در داخل سایت برای بهینه سازی استفاده می شوند برای سئو سایت تبلیغاتی کافی نیستند . ولی ضروری و لازم هستند :

سایت تبلیغاتی را چگونه یئو کنیم ؟ ما برای سئو سایت چیکار می کنیم ؟

۱-    بهینه سازی سایت در طراحی اولیه
۲-    سئو کلی
۳-    Seo_ onpage
۴-    Seo_ offpage

خب تمام موارد بالا را باید در سئو سایت رعایت کنیم . در این مقاله قصد داریم در رابطه با بهینه سازی سایت تبلیغاتی در زمان طراحی سایت که مهمترین فاکتورها را برای سئو سایت تبلیغاتی باید در این مورد رعایت کنیم  حرف بزنیم با ما همراه باشید :

۱-    H1  تگ و H2 تگ
۲-    Alt متن تصاویر
۳-    توضیحات متا برای هر صفحه
۴-    رعایت صفحات وب در دسته بندی ها
۵-    رعایت استفاده از کلمات کلیدی

تما موارد بالا باید در طراحی انجام شود و دیگر برای درست کردن آنها از ادیتور استفاده نکنیم .مثلا برای تگ های H1 برای عناوین هر صفحه دسته بندی خود به خود با وارد کردن عنوان دسته تبدیل به h1 شود یا برای تصاویر نوشتن alt به صورت خودکار با نوشتن اسم تصویر اتفاق بیافتد . و برای سایر موارد دیگه نیز چنین باشد .

تگ h1 در صفحات مختلف وب سایت آگهی تبلیغاتی

صفحه خانگی : نام سایت
در صفحه تمام لیست ها (منوهای سایت) عنوان منو h1 باشد.
در صفحه محل سکونت : نام محل
در پنل تایید | ورود: ورود به سیستم
در پنل ثبت نام : ثبت نام
مجموعه : مجموعه
طبقه | آگهی : عنوانی از تبلیغات
وبلاگ : وبلاگ
پرسش و پاسخ: پرسش و پاسخ
انجمن : موضوعات
تماس با ما : تماس با ما
جستجو : جستجو
نام صفحه وب : هر وقت یک صفحه جدید ایجاد می کنید عنوان H1 باشد
هر وقت مقاله ای را وارد میکنید : عنوان مقاله تبدیل به h1 شود.

رعایت توضیحات متا برای سئو سایت تبلیغاتی

می دانیم که توضیحات متا توضیحاتی هستند که عملکرد وب سایت را برای موتورهای جستجو توصیف می کند. پس در وارد کردن توضیحات متا باید دقت لازم را داشته باشیم .

توصیه هایی برای سئو سایت تبلیغاتی

بر اساس تمام مواردی که در بالا گفته شد می توانیم متوجه بشیم که دسته بندی موضوعات ، نام ها و مکانها خیلی اهمیت دارد

اولین توصیه : تمام توضیخات متا برای دسته بندی موضوعات را در حدود ۱۵۵ کلمه نباشد  و بدون غلط املایی و بدون اشتباه گرامری  وارد شده باشد .

دومین توصیه :  می دانیم سایت های تبلیغاتی می تواند بخشی خارجی به عنوان بلاگ ، بخش پرسش و پاسخ یا صفحات هر کاربر که به صورت اختصاصی طراحی شده اند . داشته باشید از این موارد برای توسعه محتوا استفاده کنید .