آماده سازی خود برای سئو در سال ۲۰۱۷

آماده سازی خود برای سئو در سال ۲۰۱۷  : بر اساس تحقیقات تیم سئو وب نوش روندی را برای بهینه سازی وب سایت ها در سال ۲۰۱۷ در این مقاله ارائه می کنیم .  ممکن است این باور سخت باشد که سال ۲۰۱۶ به پایان رسیده و وارد سال ۲۰۱۷۷ شدیم و دنیای تازه ای برای پیاده سازی بازاریابی اینترنتی ، دیجیتال مارکتینگ ، و تجارت الکترونیک رو به رو داریم . بله هم اکنون در سال ۲۰۱۷ هستیم . و باید خود را با تمام تغییرات موتورهای جستجو برای سئو سایت خود آماده کنیم .

دنیای سئو همیشه در حال تغییر است و این به سرعت انجام می شود  مثل رعد و برق

شاید این تغییرات رتبه بندی شما را از بین ببرد و این برای هر کسب و کار اینترنتی سخت و ناخوشایند خواهد بود . که با تغییرات الگوریتم های گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر در سال ۲۰۱۷ رتبه بالای خود را از دست بدهد . و یک استراتژی جدید برای افزایش رتبه خود در نتایج جستجو روی آورد .  با توجه به اینکه ۹۸ درصد از تجارت های آنلاین با استفاده از جستجو شروع می شود ، اولویت بندی شدن بهترین شیوه ها در بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی برای موفقیت هر وب سایت حیاتی خواهد بود.

همانطور که ما خود را برای بالا رفتن در نتایج جستجو (سئو سایت) در سال ۲۰۱۶ آماده کرده بودیم و با آن استراتژی مناسبی را در پیش گرفته بودیم . باید خود را برای تغییرات و تحولات فاکتورهای سئو و نیز تغییرات الگوریتم های جستجو در سال ۲۰۱۷ آماده کنیم .  در زیر به روند مهم برای بهینه سازی وب سایت در سال ۲۰۱۷ اشاره ای می کنیم . با ما همراه باشید تا از تحقیقاتی که روی سئو انجام می دهیم خود را بروز کنید .

استفاده از Schema در طراحی سایت (سئو موفق)

 

سئو در سال 2017

 

 

استفاده از schema (میکرو دیتا) یا همان نشانه گذاری در حال تبدیل به یک روند مهم در نتایج جستجوی گوگل می باشد و روند رو به رشدی را در سال های ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۶ داشته است و هیچ وقت استفاده از این موارد لغو نشده است .

“می توانید در رابطه با shcema مقاله  : روش استفاده از میکرو دیتا ها در طراحی سایت را مطالعه نمایید . ”

لذا همیشه برای الگوریتم های جستجو از اهمیت بالایی برخوردار بوده است .  پس این مورد را در طراحی وب سایه های خود در سال ۲۰۱۷ مد نظر خود قرار دهید .  به ویژه برای برنامه نویسانی این توسیه می شود که برای طراحی وب سایت از cms های اختصاصی خود استفاده می کنند .

گوگل دوست دارد بهترین نتایج را برای کاربران که با استفاده از کلمات کلیدی دنبال آن گشته اند را نمایش دهند . لذا استفاده از سیستم schema همان نشانه گذاری می توانید به راحتی محتوای خود را بهتر به کراول های گوگل معرفی کنید تا از این طریق در نتایج بالا دیده شوید . با این کار شما در جستجو به موتروهای جستجو کمک بزرگی خواهدی کرد تا بتواند بهترین نتیجه را نمایش دهد .

بر اساس تحقیقاتی که تیم وب سئو وب نوش در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ روی schema ها انجام داده است . روند رشد ۲۲ درصدی در سال ۲۰۱۴  در انتهای سال ۲۰۱۶ به بیش از ۴۰ درصد رسیده است که می توانیم این را نیز در نتایج جستجو کاملا مشاهده کنیم . استفاده از schema  در نتایج جستجوی فیلم ، موسیقی ، کسب و کارهای محلی ، تلویزیون و شبکه به خوبی قابل مشاهده است .و این رشد در سال ۲۰۱۷ نیز بر اساس پیش بینی تیمسئو سایت وب نوش به بیش از ۶۰ درصد خواهد رسید .  البته توجه داشته باشید این پیش بینی بدون در نظر گرفتن استفاده از RankBrainn  هوش مصنوعی در جستجو می باشد .

لذا می توان گفت که در سال ۲۰۱۶ این روند استفاده از schema عامل سوم در رتبه بندی گوگل می باشد و برای گوگل از اهمیت خاصی برخوردار می باشد . چرا که الگوریتم های خود را برای جستجو بر این اساس تغییر و بروز می کند .

روند دیگری که هم اکنون رو به رشد است و از اهمیت زیادی برخوردار است که وب سایت های خود را با آن وفق دهید هوش مصنوعی است که در آینده جایگاه خوبی را به خود خواهد گرفت .

هیبریداسیون و شکستن موانع

برای اینکه در بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک خود را تقویت کنید می توانید از روش های ترکیبی استفاده کنید . ورود کاربران به اینترنتی  و آنلاین مانده آنها یک روند پیچیده می باشد که خواسته های بازریابی متفاوتی دارند و همین طور باید توحه داشت که دسترسی بیش از ۸۰ درصد از افراد به ایمیل های خود از طریق موبایل امکان پذیر شده است . برای رسیدن به این ۸۰ درصد مشتری می توانید بهترین روندهای بازریابی را با هم ترکیب کنید و استفاده نمایید . سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از بهترین روش های این کار می باشد . لذا همیشه سئو وب سایت را در اولویت های کاری خود قرار دهید چرا که بدون فعالیت زیاد برای شما مشتری خواهد آورد .

مطمئن باشید که تیم سئو شما در هیئت مدیره :

۱-    آموزش های میزبان در آن به شما کمک کند تا به راحتی اعضای تیم های مختلف اهداف و استراتژی های یکدیگر را بهتر متوجه شوند .

۲-    ایجاد پروژه های مشترک که در آن اعضای تیم های مختلف با هم برای اهداف مشترک برسند

۳-     توسعه اسناد مشترک بین تیم های مختلف که تعریف واژگان، انتظارات، و نقش به طوری که هر کس می تواند به طور موثر ارتباط برقرار کند .

تغییرات در نتایج جستجو (Changes on the SERPs)

تجربیات و نتایج جستجو در گوگل نشان می دهد که برخی از شخصیت های مهم دنیا در جستجوی توضیحات متا و عنوان معروف شده اند  و در بالای نتایج دیده می شود . اگر به دو تصویر زیر کامل توجه داشته باشید منظورم را متوجه خواهید شد .

 

سئو در سال 2017

 

لذا برای استفاده از این امکان گوگل و موتورهای جستجو می توانیم انتظار تحولات زیر را در نظر بگیریم :

۱-    استفاده از کلمات کلیدی وب سایت خود رد ابتدای توضیحات و نیز در تمام عناوین وب سایت

۲-    گسترش فضای اضافی برای توضیحات متا

۳-    اگر توضیحات متا کمتر از ۱۰۰ حرف باشد آن را افزایش می دهد و لذا برای جلوگیری از داشتن توضیحات طولانی محدودیت های دیگری نیز قائل خواهند شد .

تلفن همراه و سرعت

 

سئو در سال 2017

 

از آنجایی که گوگل برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ پروژه AMP را معرفی کرد ، اهمیت سرعت ، به خصوص در دستگاه های تلفن همراه رشد شدید کرده است . پروژه AMP در ابتدا برای سایت های خبری ایجاد شد .که موجب بارگذاری سریع صفحات می شد . به گفته گوگل با استفاده از AMP می توانید سرعت بارگذاری  را  ۱۵ تا ۸۵ درصد بهبود بخشید .

لذا موبایل به اهمیت فزاینده حرکت در لحظه رو تاکید می کند .

لحظات میکرو سرعت عمل تبدیل دستگاه های به نیاز فوری مردم را توصیف می کنند .

برخی از این نیاز ها می توانند این موارد باشند :

  • نیاز یادگیری در لحظه
  • نیاز به بارگذاری در لحظه (سریع )
  • خرید آنی
  • انجام کار به سرعت

با تمام این تواصیف می توان گفت که سئو در سال ۲۰۱۷ بسیار سخت خواهد بود و لذا شاید مقوله ای باشد که در گذشته وجود داشته است . لذا هر چه سریعتر برندها و نام های تجاری باید برای بالا رفتن در نتایج جستجو تلاش خود را شروع کنند . تا با استقاده از راهکارهایی که گفته شد بتوانند جایگاه خود را در نتایج جستجوی گوگل تقویت کنند .

سئو در آینده ای نزدیک در کشور بسیار سخت خواهد شد . به طوری که شاید تنها برای شما ارائه مشاوره لازم باشد . و این نیز نیاز به دانش سئو و بازاریابی اینترنتی به همراه هم می باشد