تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی

تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی : خیلی برای ما پیش آمده است که برخی از مشتریان قبلی ما که ما برای آنها طراحی سایت شرکتی انجام داده ایم را بخواهند به وب سایت فروشگاهی تبدیل کنند . همچنین  اتفاق افتاده است به دلیل استراتژی کار مشتریان در ابتدا از ما درخواست کردند که یک وب سایت شرکتی برای معرفی محصول را می خواهیم ولی با قدرتمندتر شدن وب سایت و افزایش تعداد محصولات موجب شده است تا دوباره از ما بخواهند برای آنها یک وب سایت فروشگاهی طراحی کنیم . اما بهترین راهکار در اختیار وب نوش این است که همان وب سایت شرکتی را که هم از نظر سئو قدرتمند شده و هم از نظر اعتبار در رتبه بالا قرار دارد را به سایت فروشگاهی تبدیل کنیم .

 

تبدیل سایت رکتی به فروشگاهی

 

از آنجایی که وب سایت قبلی توسط خود وب نوش پیاده سازی شده است لذا انعطاف پذیری بالایی را دارد و به راحتی می توان دبه یک وب سایت فروشگاهی تبدیل شود و دیگر نگران این نخواهید شد که  سایت شما از نتایج بالای جستجو حذف شود . بلکه به همون صورت خواهد ماند و به بهترین رتبه ها نیز انتقال خواهد یافت .

تاثیر تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی

همانطور که گفتیم گاها وب سایت شرکتی به مرحله ای می رسد که نیاز به سیستم فروش اینترنتی دارد . لذا برای اینکه کسب در آمد بالایی داشته باشیم بهتر است تا وب سایت را تغییر کاربری دهیم اما نیاز نیست که وب سایت فعلی حذف شود با این همه اعتبار و بهترین نتایج در گوگل . وب نوش با تیم تخصصی سئو و بهینه سازی خود تمام لینک ها و اعتبار وب سایت شما را حفظ خواهد کرد.

اما تاثیر تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی می تواند در برخی از مواقع خیلی مفید باشد و وب سایت را به دلیل ورود کاربران زیاد به سایت ارتقاء بخشد. و رتبه بالایی در نتایج جستجو به آن دهد. شما وقتی به جایی می رسید که هم کاربران و هم خودتان نیاز به بزرگ کردن وب سایت دارید پس باید عجله کنید و نگران هیچ موردی نباشید وب نوش همیشه در کنار شما برای قدرتمندتر کردن وب سایت شما قرار دارد.

تغییرات گرافیک در تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی

شاید در ابتدا فک کنید در تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی گرافیک وب سایت تغییر خواهد کرد . این مورد بستگی به خود شما خواهد داشت شاید دوست دارید هارمونی رنگ و گرافیک وب سایت خود ار حفظ کنید لذا در این صورت تیم طراحی گرافیک سایت وب نوش با ایده های جالب برای وب سایت شما در کنارتان خواهد بود . ما رنگ های اصلی وب سایت شمار ار برای شما با ایده برتر حفظ خواهیم کرد. لذا نگران نباشید .

اما در برخی موارد دیگر شاید بخواهید که گرافیک وب سایت را تغییر دهید و با یک گرافیک عالی وب سایت جدید فروشگاهی خود را رو نمایی کنید که باز این نیز بستگی به خود شما دارد. ما در این مورد نیز آماده ایم .

مراحل تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی

برای تبدیل سایت شرکتی به فوشگاهی به دو روش زیر می توان عمل کرد :

۱- طراحی سایت فروشگاهی از صفر

و کنار گذاشتن سایت شرکتی موجود ، در این روش طراحی سایت فروشگاهی از صفر انجام شده و هیچ توجهی به سایت شرکتی که قبلا وجود داشت نمی شود، گرافیک و قالب سایت فروشگاهی متناسب با سلیقه مشتری طراحی شده و پس از تایید نهایی کار طراحی سایت انجام می شود . در این حالت اگر سئو سایت برای مشتری اهمیت داشته و سایت در کلمات کلیدی خاصی دارای رتبه باشد، می توان به دو روش زیر برای حفظ رتبه کلمات کلیدی عمل کرد :

  • انتقال سایت شرکتی به سای دومین و یا ساب دایرکتوری

در این مرحله از تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی ، یک سای دامین و یا ساب دایرکتوری برای وب سایت شرکتی در نظر گرفته می شود و کلیه اطلاعات و داده های سایت شرکتی به این ساب دامین و یا ساب دایرکتوری انتقال داده می شود ، پس از انتقال سایت url و لینک های صفحات تغییر پیدا خواهند کرد که با استفاده از کد های ریدایرکت ۳۰۱ در فایل .htaccess و یا روت هاست می توان رتبه های قبلی را به url  های جدید انتقال داد.(البته حالت بر عکس این کار نیز ممکن است که سایت فروشگاهی در ساب دامین و یا ساب دایرکتوری طراحی شود ، که در این حالت نیازی به کد های ریدایرکت برای حفظ رتبه نخواهیم داشت)

  • حفظ لینک مقالات در سایت

مطالب و مقالات سایت در بخشی از سایت (مانند بخش وبلاگ)حفظ شده و در صورت تغییر آدرس url ها ، آدرس های قبلی  با استفاده از کد ریدایرکت ۳۰۱ به url  های جدید هدایت می شوند.

۲- طراحی سایت فروشگاهی در کنار و همگام با سایت شرکتی

در این روش از تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی ،وب سایت شرکتی دارای اولویت بالاتری نسبت به سایت فروشگاهی می باشد. لذا پایه ی کار همان وب سایت شرکتی در نظر کرفته می شود ، و امکانات خرید ، پرداخت و اتصال به درگاه بانکی به وب سایت اضافه می شود ، تغییرات ظاهری و گرافیکی بخش محصولات و فروشگاهی سایت محسوس بوده و باید به گونه ای باشد که بازدید کننده را جذب خود کرده و دارای نرخ تبدیل بالایی باشد. این بخش بنابه درخواست مشتری ممکن است دارای امکاناتی مانند : مقایشه محصول ، بررسی تخصصی ، محصولات مشابه و… باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی می توانید با مشاوره طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید.

 

طراحی سایت و سئو سایت وب نوش