۸ راهکار سئو برای کسب و کار های کوچک

۸ راهکار سئو برای کسب و کار های کوچک

۸ راهکار سئو سایت برای کسب و کار های کوچک : همانطور که پیشتر گفته شدن قوانین و الگوریتم های پیچیده سئو پیوسته در حال تغییر هستند و این موضوع به یکی از چالش های اصلی صاحبان کسب و کار و  مدیران وبسایت ها تبدیل شده است . در دنیای  ITT و تکنولوژی های مرتبط با آن بطور روزانه با تغییرات اساسی مواجه هستیم  . این ما هستیم که باید  برای  بروز بودن و هماهنگی با این روند  مدام خود را بروز کنیم .
در این مقاله سعی داریم تا تعدادی از راهکار های اولیه در زمینه سئو برای مشاغل کوچک  را برای شما ارائه دهیم  .تا با به کار بستن آنها مقداری از نگرانی شما کم شده و در صورت لحاظ کردن این روش ها سئو خود را بهبود بخشید . در زیر به ترتیب ۸ راهکار بهبود سئو برای کسب و کار های کوچک را  عنوان می کنیم .

 

8راهکار

 

راهکار اول : سئو داخلی خود را بررسی کنید .

وضعیت داخلی سایت مانند چارچوب اصلی و ساختار آن را باز بینی کنید . سرعت لودینگ و تگ های صفحه از عناصر کلیدی و تاثیر گذار هستند . سئو داخلی سایت شامل نحوه کدنویسی ، ساختار داخلی سایت ، آدرس دهی صفحات ، نحوه ارتباط صفحه ها ، خروجی قالب ، محتوای صفحه ، رسپانسیو بودن سایت در نمایشگر های مختلف ، سرعت لود صفحه می باشد .  در صورتیکه توان و تجربه این کار را ندارید می توانید از یک متخصص سئو کمک بگیرید .  با یک طراحی سایت مناسب برای خود می توانیم کیفیت کار  را به میزان زیادی افزایش دهیم .

راهکار دوم : محتوای سایت را مورد توجه قرار دهید .

محتوای سایت خود و تاثیر آن را فراموش نکنید . محتوا اولین چیزی است که مخاطب را به سایت شما می کشاند پس به طور مرتب محتوای جذاب و جدید تولید کنید توجه داشته باشید که محتوای خلاقانه باعث جذب و ماندگاری مخاطبین شما خواهد شد . همیشه دقت کنید محتوای سایت تان بروز باشد چون  محتوای قدیمی و تکراری نه برای مخاطب و نه برای موتورهای جستجو جذابیتی ندارد . این مورد از ارزش سایت شما کم خواهد کرد .

 

راهکار سوم : توسعه برند در شبکه های اجتماعی مجازی

 

در فضای مجازی بستر خوبی برای جلب توجه کردن برای شما فراهم است می توانید با عضویت در این شبکه های اجتماعی و فعالیت مناسب  کسب و کار خود را گسترش دهید و مخاطب بیشتری جذب کنید . فعالیت در این شبکه ها با توجه به هزینه ناچیز در مقابل هزینه های تبلیغات فرصت مناسبی برای کسب و کارهای کوچک مهیاست . با تولید محتوای مناسب و اشتراک گذاری آن با لینک های مناسب به سایت خود به مرور و با برنامه ریزی  برای بهبود سئو سایت خود می توانید بهره برداری کنید .

راهکار چهارم : خرید لینک های ورودی ممنوع !

از راههای نا درستی که کسب و کار های برای افزایش بازدید سایت خود انجام می دهند خرید لینک از سیات های دیگر است . در این روش وقتی کاربر با یک لینک امرانه وارد سایت شما می شود . ارزش کار را میسنجد و در صورتیکه صفحه فرود و محتوا بدرستی طراحی نشده باشند باعث خروج  کاربر از سایت شما و کم شدن ارزش کار می شود . حقه تبادل لینک را بکار ببندید . با کسب و کار های بزرگتر و مهمتر از خود همکاری کنید و با آنها تبادل لینک داشته باشید با این کار از جامعه گسترده مخاطبین و لینک های آنها برای جذب بیشتر استفاده ببرید . لینک های خود را ارزشمند جلوه دهید در این صورت مخاطبین آنها را دست به دست کرده  و پخش شبکه ای می شود .

راهکار پنجم : از قدرت ایمیل مارکتینگ  بهره ببرید .

کسب و کار های کوچک بدنبال تست هر روشی برای معرفی برند خود در فضای آنلاین هستند . بیشتر هم سعی می کنند روش های ارازن قیمت را انتخاب کنند . یکی از این روش ها که داری دو جنبه متفاوت خوب و بد است ایمیل مارکتینگ می باشد . ایمیل مارکتینگ یک روش مناسب برای معرفی گسترده است . باید توجه داشت ایمیل های هدفمند تولید کنیم تا با لینک های جذاب مخاطبین را به سایت خود بکشانیم .  ایمیل هدفمند یعنی ارسال محتوای خوب برای مخاطب خاص و یا حداقل عضوی از جامعه هدف ما که مشتاق داشتن جزییات بیشتر باشد و با لینک وارد سایت ما شوند . توجه داشته باشید از تولید و ارسال هرزنامه ها بپرهیزید چون در این صورت یک اسپمر شناخته  می شوید و تاثیر منفی دارد. می توانید مقاله هایی در رابطه با ایمیل مارکتینگ را برای افزایش اطلاعات خود مطالعه کنید .

راهکار ششم : تا جای ممکن بروز باشید .

به عنوان صاحب یک کسب و کار همیشه بروز باشید چه در زمینه سئو سایت خود و چه در مورد بروز رسانی محتوا . بطور مستمر سایت خود را بررسی کنید و بازخوردها و نتیجه بروزرسانی ها و فعالیت های خود را در مورد بهبود سئو را رصد کنید دقت داشته باشید که  تاثیر کلمات کلیدی را نادیده نگیرید . از نتیجه این بررسی می توانید دریابید کدام روش برای بهبود سئو سایت شما بهتر بوده است . داشتن یک آدرس به تنهایی کافی نیست  به مخاطبین خود کمک کنید تا راحت تر شما را پیدا کنند . صاحبان کسب و کار های کوچک ونوپا همواره مشغله های زیادی برای خود ایجاد میکنند اما این دلیل نمی شود مشاوره های متخصص سئو خود را در مورد راهکار  سئو  نادیده بگیرند .

راهکار هفتم : بلاگ بسازید .

داشتن وبلاگ برای کسب و کار های روی سایت ضروری است . فرقی نمی کند یه اندازه کسب و کار شما چقدر باشد . اینکه سایتی با چندین صفحه و تعداد محصولات بیشمار دارید و یا تنها یک سایت ساده با چند صفحه دلیلی برای حذف و نادیده گرفتن قدرت وبلاگ نیست. هرچند شما  بطور مرتب وبسایت خود را بروز رسانی کنید اما در بعضی موارد محدودیت هایی وجود دارد مثلا شما چند بار می توانید صفحه درباره مارا بروز رسانی کنید ؟ راه حل داشتن وبلاگ بر روی سایت تان است . یک وبلاگ بسازید و روزانه زمانی را برای انتشار مطالب در مورد کسب و کار خود در آن اختصاص دهید .

 

کنسول گوگل یکی از ابزارهای اصلی بررسی گزارش وضعیت سایت  و خطاها ی آن است . با استفاده از کنسول گوگل می توانید تنظیمات سایت خود را در گوگل انجام دهید و گزارش های مربوط به وضعیت سایت و خطاهای سایت خود را ببینید . این ابزار قدرتمند  ورودی های سیات و نحوه ورود مخاطبین را نیز نشان می دهد . همچنین کلمات کلیدی مهمتر را برای شما مشخص می کند و به افزایش ورودی سایت شما کمک خواهد کرد .  این ابزار در گذشته گوگل وبمستر تولز نامیده می شد که از سال ۲۰۱۵ گوگل نام آن را به کنسول گوگل  تغییر داد .

با رعایت موارد فوق با عنوان راهکار سئو  می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و رتبه بندی بهتری در گوگل  داشته باشید . رتبه بندی مناسب در گوگل باعث اطمینان و جذب مخاطب بیشتری برای شما می شود . با تولید محتوای خلاق مخاطبین خود را همیشگی کنید.