پشتیبانی سایت جوملا

پشتیبانی سایت جوملا  : می توان گفت تیم پشتیبانی سایت وب نوش یکی از برترین تیم های پشتیبانی سایت است . ولی به خود مغرور نیست و می داند دست بالای دست زیاد است ولی رعایت اصول در پشتیبانی سایت و رضایت مشتریان از نحوه پشتیبانی ، ما را به این نتیجه رسونده است که بگوییم تیم خوبی هستیم .

تیم پشتیبانی سایت وب نوش متشکل از افراد با تجربه در زمینه پشتیبانی وب سایت های ورد پرسی ، پشتیبانی سایت جوملا ، پشتیبانی سایت دروپال ، پشتیبانی سایت فروشگاه اینترنتی اپن کارت ، و ….می باشد. از اطرف دیگر می دانیم بیشتر وب سایت های موجود در سراسر دنیا از سیستم های مدیریت محتوای رایگان استفاده کرده اند . پس ما در این راه قدم گذاشتیم و مدیریت تمام سیستم های مدیریتی را به اعضای تیم آموزش دادیم .

 

پشتیبانی سایت جوملا

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تیم پشتیبانی وب نو برای پشتیبانی سایت جوملا می توانید با مشاوره پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید :

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸

 

بزرگترین تخصص تیم پشتیبانی وب نوش | پشتیبانی سایت جوملا

تیم طراحی سایت وب نوش دارای طراحان با تجربه با سیستم مدیریت محتوای جوملاست همچنین سئو کار حرفه ای این تیم نیز یکی از بهترین سئو کارای وب سایت های جوملایی است . از این رو هیچ نوع نگرانی بابت پشتیبانی سایت جوملا نداریم . ما برای پشتیبانی سایت جوملا تضمین می کنیم .

تخصص های تیم وب نوش در طراحی سایت جوملا

۱-    طراحی قالب اختصاصی با هر نوع گرافیک با کمترین میزان کد نویسی
۲-    طراحی سریع قالب جوملا
۳-    طراحی ارزان قالب جوملا
۴-    پشتیبانی حرفه ای سایت جوملا
۵-    رفع ایرادات فنی جوملا
۶-    سئو حرفه ای سایت جوملا
۷-    تمام آنچه از جوملا می خواهید.

سیستم مدیریت محتوای جوملا

جوملا یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت می باشد که بعد از وردپرس در رده دوم cms های رایگان قرار دارد. لذا دارای پشتیبانان زیادی در سراسر دنیاست .  در کشور ما نیز بیشتر وب سایت های تجاری ، فروشگاه اینترنتی ، وب سایت های شخصی ، سایت شرکتی  و … با استفاده از جوملا طراحی شده اند .

امنیت جوملا به دلیل داشتن هسته قدرتمند بسیار بالاست و می توان با استفاده از افزونه نویسی این سیستم را قدرتمندتر نمود . یک امتیاز دیگر جوملا این است که سایت کلا ماژول محور است و کاربران وب سایت و مدیران به راحتی با کسب آموزش مقدماتی می توانند به راحتی نیازهای پشتیبانی خود را رفع نمایند .

برای طراحی سایت با جوملا با ما تماس بگیرید.

 

تیم پشتیبانی وب نوش حامی ایده های بزرگ شماست می توانید با ما در ارتباط باشید .