هاست با امنیت بالا

هاست با امنیت بالا :  تیم طراحی سایت وب نوش متشکل از افراد متخصص در زمینه سرور و هاستینگ می باشد که دارای تجربه ای بالا در تخصص خود هستند . جوانانی خلاق و ایده پرداز با قدرت تفکر بالا . لذا از نظر امنیت و هاستینگ خیال ما و خیال تمام مشتریان راحت هست .

 

می توانید در رابطه با امنیت هاست و همچنین سرور با مشاوره هاست و سرور وب نوش تماس بگیرد :

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸

 

هاست با امنیت بالا

 

طراحی سایت و هاست

دیگر طراحی سایت امروزه به یک راه و روش ساده برای وارد شدن به تجارت الکترونیک شده است و تقریبا هر کسی می تواند به راحتی با پرداخت هزینه ای برای خود وب سایت داشته باشد . اما مهمترین مساله امروزه امنیت هاست می باشد .
هاست یا همان سرویس میزبانی وب سایت فضایی است که وب سایت شما در آن قرار می گیرد .
لذا باید این فضا از امنیت بالا برخوردار باشد تا صاحبان وب سایت دیگر نگران امنیت وب سایت خود نباشند . خیلی از وب سایت هایی که به مرحله قدرت می رسند و تجارت و بازار اینترنتی بزرگی را برای خود فراهم می کنند مورد حمله سایر رقبا یا  برخی از هکرها می شوند. در این صورت باید وب سایت شما دارای بهترین هاست با امنیت بالا باشند.
هاست با امنیت بالا برای طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و نمی توان آن را اینکار کرد برخی از شرکت های ارائه هاست به دلیل اینکه پشتیبانی آسانی داشته باشند بیشتر توابع امنیتی را در کانفیگ سرور پاک می کنند. که کار زیاد جالبی نیست .
هاست هایی که ما ارائه می کنیم در دیتاسنترهای خارجی و همچنین داخلی (ایران ) با امنیت بالا قرار دارند لذا دارای مزیت های زیر می باشند :

مزایای هاست با امنیت بالا در دیتا سنتر های ایران

۱-    جلوگیری از مسدود شدن به دلایل تحریم های سیاسی
۲-    فعالیت وب سایت ها در زمانی که اینترنت به صورت عمومی قطع شده باشد.
۳-    دارای امنیت بالای سرور ها که از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند استفاده می کنند.
۴-    خدمات پشتیبانی سریع نسبت به دیتاسنتر های خارجی
۵-    دسترسی فیزیکی به سرور در صورت بروز مشکلات فنی
۶-    تهیه نسخه پشتیبان خارج از  سرور

هاست با امنیت بالا و تاثیر آن بر روی سئو سایت

امروزه یکی از فاکتورهای بزرگ بازاریابی اینترنتی سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد . لذا برای هر شرکتی که دارای وب سایت در نتایج و رتبه های بالای جستجو می باشد اهمیت زیادی دارد که وب سایت آنها در هاست با امنیت بالایی نگهداری شود . لذا همیشه دغدغه آنها در پیدا کردن هاست با امنیت بالا بوده است از این رو طراحی سایت وب نوش با ارائه خدمات هاست با امنیت بالا این مورد را برای صاحبان وب سایت هایی که در نتایج بالای جستجو هستند فراهم نموده است . تا همیشه با خالی آسوده به فعالیت های تجارت الکترونیک خود بپردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هاست با امنیت بالا  می توانید از مشاوره واحد پشتیبانی سایت وب نوش بهره مند شوید.

طراحی سایت و پشتیبانی سایت وب نوش امنیت وب سایت شما را با هاست با امنیت بالا تضمین خواهد کرد

وب نوش حامی بزرگ ایده های شما می باشد و همیشه برای رسیدن به قدرت در ایده های خودتان در کنارتان همیشه هست .