توسعه محتوا: تفاوت میان برند های پرطرفدار و محتواهای ناشناس

توسعه ی محتوا: تفاوت میان برند های پرطرفدار و محتواهای ناشناس  : گوگل به تازگی با استفاده از برخی تکنیک های موثر به بازاریابان در مورد ساختار لینک های خارجی هشدار داده است. ساختن لینک های خارجی تکنیکی است که کلاه سفید محسوب می شد درست مانند guest blogging که در حال تبدیل شدن به کلاه سیاه ها می باشند. گوگل می گوید به جای تمرکز بر روی لینک ها ، برندتان را با محتوای فوق العاده بسازید.

توسعه محتوا
مشکل این است که به تازگی هر کسی وارد مبحث بازاریابی محتوا شده است. یعنی این فضای شلوغ ، شلوغ تر شده است. بیش از ۹۰ درصد بازاریاب هایی که به صورت B2B (business to business) فعالیت می کنند به دلایل زیر از بازاریابی محتوا استفاده می کنند:

  • دو سوم مصرف کنندگان بیشتر مشتاق هستند از شرکت هایی که محتوای سفارشی برایشان آماده می کنند ، خرید کنند و می گویند احساس بهتری دارند.
  • محتوای جذاب جز سه تا از بهترین دلایلی است که مردم یک برند را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند.

بنابراین در عصری که همه مشغول انجام این کار هستند ، شما چکار انجام ندهید؟

ایجاد محتوا بسیار مهم است ، اما مفهوم و ایجاد آن تنها بخشی از این فرآیند می باشند. زمانی که شما آن ها را ساختید ، توسعه ی محتوا به شما کمک می کند در زمان مناسب در مقابل مخاطبان مناسبتان قرار بگیرید. بسیاری از بازاریاب ها هیچ ایده در مورد توسعه ی محتوایشان ندارند ، بنابراین شما می توانید با یادگرفتن این تکنیک ها بسیاری از رقیبانتان را از پا دربیاورید.

به عنوان رقابتی در افزایش توجهات ، بازاریابان نیاز دارند استراتژی های جدیدی را اتخاذ کنند تا بتوانند در صحنه ی این رقابت باقی بمانند. با این حال ، با وجود این واقعیت که هم بازاریابان B2B و هم بازاریابان B2C در زمینه ی بازاریابی محتوا فعالیت می کنند ، فقط ۳۲ درصد بازاریابان B2C خودشان را موثر در نظر می گیرند. داشتن یک برند قوی محرک فروش عظیم می باشد. پس بسیار اهمیت دارد که برند ها به قدرت توسعه ی محتوا برای ساخت برندشان ، روی بیاورند.

حال این سوال مطرح می شود که چگونه می توانید از توسعه ی محتوا برای ساختن برندتان استفاده کنید؟

در این مقاله می خواهیم مشکلات توسعه ی محتوا را رفع کنیم و یک چارچب برای ساخت یک برند قوی تر با استفاده از توسعه ی موفق محتوا بسازیم.
در ایتدا باید یک چیز را ایجاد کنیم.
سئو سایت برای ساختن برند بی نظیر است.
مسائل توسعه ی محتوا به علت سئو یک تکنیک مهم برای ساختن برند است. سئو سایت به شما این امکان را می دهد که افرادی را که می دانند دنبال چه چیزی هستند اما نمی دانند آن را کجا پیدا کنند را هدف بگیرید. این کار برای جذب بیشتر مخاطب مفید است اما کاری برای ساختن برندتان نمی کند.
در شش سال گذشته در هر ماه ، ۶ درصد ترافیک جستجوها رشد کرده است. متاسفانه با بررسی های دقیق تر می توان چیز هایی را متوجه شد که به بزرگی آن چیز هایی که فکر می کردیم نبوده است.

مشکل شماره ۱: زمان حضور کم بازدید کنندگان

مردم سایت ما را پیدا می کنند و به طور میانگین حدود ۹۴ ثانیه در آن می مانند. حدود ۸۰ درصدشان هم دیگر به وب سایتمان بر نمیگردند.

مشکل شماره ۲: نبود جستجو بر اساس برند

مشکل دیگر این است که تنها ۳ درصد از ترافیک طبیعی اصلی مان از جستجو بر اساس برند می باشد. این به این معنا می باشد که ۹۷ درصد از بازدید کنندگان ما با برندمان آشنا نیستند.

سئویمان قوی است ، ترافیکمان به طور سرسام آور در حال بالا رفتن است اما ما شرکتی اینترنتی هستیم که کسی تا به حال چیزی درباره ی آن نشنیده است. که یک فجعه ی کامل می باشد.

اما رابطه میان توسعه محتوا و پشتیبانی سایت در چیست ؟

پشتیبانی سایت یکی از مهمترین مسئله در حوضه طراحی سایت است  و باید آن را جدی گرفت اما یکی از فاکتورهای پشتیبانی سایت همین توسعه محتواست که هم برند شما را تقویت می کند هم اینکه سایت را از نظر سئو سایت و جستجو در موتورهای جستجوگر بالا می برد. از این رو می توان گفت تولید محتوا و توسعه ی محتوا یکی از مهم ترین مواردی است که باید بسیار بدان توجه شود.

با ما در مقالات بعدی همراه باشید تا راه های رفع این مشکلات را مطرح کنیم.