طراحی سایت با لاراول | laravel

طراحی سایت با لاراول | laravel  : همه روزه به قدرت طراحی سایت و علمش اضافه می شود و فریم ورکهای زیادی در حال توسعه و ایجا هستند . هر برنامه نویسی برای پیش برد اهداف خود فریم ورکی را ایجاد می کند برخی از این افراد فریم ورک ها را به صورت کد باز در اختیار عموم قرار می دهند تا همه از اون استفاده کنند. یکی از این افراد تیلور اوتول است که فریم ورک لاراول خود را به صورت کد باز قرار داده است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند .

 

طراحی سایت با لاراول

 

لاراول چه نوع فریم ورکی است ؟

لاراول (laravel) فریم ورک مبتنی بر معماری MVC است که توسط تیلور اوتول ایجاد شده است . لاراول یک فریم ورک بسیار قدرتمند است که امروزه در بین برنامه نویسان php بسیار رونق یافته است . و بیشتر افراد از این فریم ورک استفاده می کنند.
لاراول توسعه برنامه های تحت وب را بسیار آسان و سریعتر کرده است . فریم ورک لاراول یک فریم ورک بسیار انعطاف پذیر است. در این فریم ورک به راحتی می توانیم عملکرد بسیار از بخش های نرم افزار را بدون نیاز به تغییر در کدهای اصلی تغییر داد.
لاراول  در ایجاد یک اپلیکیشن برای کدهای تکراری برنامه نویسی ، راه حل و shortcode های مناسبی ارائه می دهد.
مزیت دیگر لاراول در این است که از نقاط قوت سایر سایر فریم ورکهای Php استفاده کرده است تا انعطافپذیری بالایی را در کد نویسی داشته باشیم .برای مثال لاراول از کتابخانه های فریم ورک سیمفونی بسیار استفاده کرده است .

می توان مزایای زیر را به صورت کلی برای فریم ورک لاراول نام برد:

۱-    راه اندازی آسان لاراول مزیت برتری نسبت به سایر فریم ورک هاست
۲-    برنامه نویسان به راحتی می توانند این فریم ورک را یاد بگیرند
۳-    به روز رسانی آن بسیار آسان است
۴-    مبتنی برمعماری MVC  است
۵-    قابلیت ماژولار دارد
۶-    سرعت ارتباط با دیتابیس
۷-    مدیریت داده ها در این فریم ورک بسیار آسان است .
۸-    اجرای آسان روند معمول برنامه نویسی
۹-    و بسیاری از مزایای دیگر

 

منبع : طراحی سایت و سئو سایت وب نوش