گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی

گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی : امروزه با افزایش وب سایت های فروشگاهی در اینترنت رقابت شدیدی بین آنها برای جذب مشتری وجود دارد. در این رقابت وب سایت فروشگاهی ، برنده خواهد شد که دارای جذابیت های خاصی باشد . و بتواند کاربران رادر خود نگه دارد . در زیر به برخی از موارد تاثیر گذار در موفقیت وب سایت های فروشگاهی اشاره می کنم و در نهایت تاثیر گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی را توضیح می دهم.

 

گرافیک در طراحی سایت

 

موارد تاثیر گذار در موفقیت فروشگاه اینترنتی

۱-    طراحی گرافیکی و کار برپسند
۲-    طراحی ساختار مناسب و کاملا روانشناختی قالب سایت
۳-    طراحی سایت ریسپانسیو برای فروشگاه اینترنتی
۴-    طراحی وب اختصاصی و کاملا خاص
۵-    افزودن امکانات کاربرپسند و جذاب به سایت فروشگاهی
۶-    سرعت لود شدن سایت
۷-    استفاده از تصاویر مناسب با رنگ های عالی در سایت
۸-    چیدمان مناسب محصولات

موارد بالا برخی از فاکتورها تاثیر گذار برای موفقیت فروشگاه اینترنتی می باشد . که باید در طراحی سایت فروشگاهی رعایت شوند .

می دانیم روال عادی هر فروشگاه اینترنتی بدین صورت است که کاربر وارد وب سایت می شود و بعد از انتهاب کالای مورد نظرخود آن را به سبد خرید اضافه می کند و روال پرداخت را طی می کند و در نهایت بعد از پرداخت سفارش خرید تکمیل می شود . از این نظر فروشگاه اینترنتی همشون شبیه به هم هستند . در اینجا برخی از ویژگی ها و امکانات خاص است که فروشگاه های اینترنتی را از هم تفکیک می کند . که مهم ترین آنها گرافیک و چیدمان سایت است.

تاثیر گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی

انسان ذاتا زیبا پسند است و همیشه ترکیبهای رنگی جذاب محوش خواهد کرد. توجه داشته باشید . رنگ بندی سایت ، چیدمان مناسب . تاثیر مستقیم روی کاربران دارد . وقتی کاربری وارد وب سایت می شود در نگاه اولش است که مشخص خواهد کرد که سایت را می پسندد یا نه چرا که کاربر اول محیط اطراف را می بید بعد تصمیم به خرید می کند . وب سایت فروشگاهی همانند فروشگاه های واقعی در بیرون است . وقتی وارد فروشگاه می شویم اول به سرو وضعش نگاه می کنیم . در صورتی که پسندش کردیم از آن خرید می کنیم . تا فروشگاه به دل نشیند نمی شه ازش خرید کرد . مگر اجبار باشه دیگه .

بنابر این در دیزاین فروشگاه اینترنتی باید بهترین ایده را پیاده کرد برای این کار شما می توانید با طراحان وب سایت وب نوش که همیشه آماده مشاوره طراحی سایت به مشتریان هستند تماس بگیرید :

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸

رنگ بندی سایت ، چیدمان سایت ، گرافیک سایت سه عامل مهم در جذب مشتری هستند . به خصوص در طراحی سایت فروشگاهی به این سه مورد باید دقت کامل داشته باشیم . وب سایت فروشگاهی نباید زیاد شلوغ و گیج کنند باشد باید دسته بندی محصولات کاملا رعایت شده باشد . به طوری که کاربر در نگاه اول بتواند در فروشگاه کامل بگردد بدون اینکه صفحات وب را فراموش کند.

توجه داشته باشید *

در طراحی سایت فروشگاهی باید صفحه اول سایت را جوری بچینید که به تمام صفحات هدف دسترسی آسان داشته باشید .خیلی مهم است که کاربر بدون اینکه صفحات را گم کند به هدف خود دست پیدا کند . شاید کاربری که وارد وب سایت می شود اصلا خریدار نباشد ولی شما برای همچین کاربرانی هم باید امکاناتی از جمله مقالات را قرار دهید تا باش استفاده از آن در سایت شما گردش کنند.

فروشگاه اینترنتی خود را همانند یک نمایشگاه در نظر بگیرید و بخش های محصولات خود را نیز غرفه های آن بهترین خدمات را ارائه کنید . نگذارید مشتریانتان ناراضی شوند چرا که مشتری های جدید توسط آنها وارد سایت شما خواهند شد.

برای کسب اطلاعات زیاد در رابطه با بازاریابی و فروش و تجارت الکترونیک با مشاورین وب نوش در زمینه سئو سایت ، بهینه سازی ، بازاریابی اینترنتی  تماس بگیرید ما ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم .