چرا طراحی سایت با وردپرس ؟

چرا طراحی سایت با وردپرس ؟ :وردپرس سیستم مدیریت مختوای بسیار محبوبی است و در سراسر دنیا خواستاران زیادی دارد . خیلی از افرا خواستار طراحی سایت با ورد پرس هستند و این چیزی منطقی می باشد. چرا که مزیت های زیادی دارد . اما وب نوش تمام cms ها را برای طراحی سایت قبول دارد چرا که برای تک تک آنها زمان صرف شده و زحمت کشیده شده است و هر یک هم مزیت و معایبی دارد . امام بحث ما در اینجا این است که چرا طراحی سایت با وردپرس خواستار زیادی دارد .

 

چرا طراحی سایت با وردپرس

 

وردپرس برترین سیستم مدیریت  محتوا برای طراحی سایت

با نگاه به تیتر بالا همیشه ذهنیت این است که چون وردپرس بیشتر از همه مورد استفاده قرار می گیرد و محبوب است پس باید سایت خودمان را با وردپرس بزنیم ولی همیشه چنین نیست. وب نوش عقیده اش به این است که در طراحی سایت مهمترین مسئله رعایت :

۱-    طراحی وب سایت جذاب و اختصاصی قالب (چه طراحی قالب وردپرس باشد چه طراحی سایر cms ها)
۲-    رعایت سرعت لود سایت
۳-    امنیت
۴-    رعایت  اصول سئو و بهینه سازی سایت
اگر در طراحی سایت به این موارد دقت و عمل شود می توان هر cms (سیستم مدیریت محتوا) را بهینه کرد و بهترین سایت را طراحی کرد.

اما واقعا چرا طراحی سایت با وردپرس

در دو حالت بررسی می کنیم :

۱-    طراحی سایت با وردپرس
۲-    سئو سایت وردپرس

طراحی سایت با وردپرس و طراحی قالب اختصاصی برای سایت : همانطور که گفته شد وردپرس دارای افزونه های زیادی است . و همچنین پشتیبانی قدرتمندی از هسته وردپرس صورت می گیرد.  سیستم کد باز با کدهای سبک است و هر فردی که با دانش متوسط php می تواند به راحتی وردپرس را شخصی سازی کند.

سئو سایت وردپرس : سئو به دلیل این که پایه اش برای طرای وبلاگ طراحی شده است و در اصل محتوا محور است . دارای سئو قدرتمندی است . در کنار این مورد افزونه های سئو سایت زیادی برای وردپرس طراحی شده است که خیلی قدرت سئو در وردپرس را بالا می برد .

اما آیا تمام این موارد باعث شده است که مشتری رو به سمت وردپرس بیارد ؟

نه ! چنین نیست چون تمام موارد را می توانیم در سایر cms های دیگه نیز پیاده کنیم . مهمترین دلیل رابط کاربر بسیار آسان وردپرس برای مدیرت محتوای سایت وردپرسی است . وردپرس توانسته است با آسان کردم این بخش برای کاربران و مدیران سایت آنها را برای طراحی سایت با وردپرس ترغیب کرده است .

برای مشاوره طراحی سایت با وردپرس و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی قالب وردپرس با وب نوش تماش بگیرید :