هزینه طراحی سایت چند منظوره

هزینه طراحی سایت چند منظوره :  حتما برخی از وب سایت هایی را دیده اید که چندین فعالیت را انجام می دهند . هم یک سایت معرفی کالا هستند و هم یک وب سایت فروشگاهی یا هم فروشگاهی هستند و هم یک وب سایت درج آگهی خیلی از این نوع وب سایت ها وجود دارند .که در حال کسب در آمد از اینترنت می باشند و به اقتضای زمان تمام این موارد را به وب سایت اضافه کرده اند.  به این نوع از وب سایت هایی که برای چندین هدف طراحی می شوند وب سایت چند منظوره یا چند کاره می گویند.

تیم طراحی سایت وب نوش بهترین کیفیت در طراحی وب سایت چند منظوره ارائه می کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت چند منظوره می توانید با مشاوره طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید

 

 

هزینه طراحی سایت چند منظوره

رعایت متدهای استاندارد در طراحی سایت چند منظوره

برای اینکه یک وب سایت چند منطوره خوب طراحی کنیم باید برخی از متدهای کاری را در طراحی وب سایت رعایت کنیم . هم باید توجه به رعایت اصل موضوع در طراحی داشته باشیم هم اهداف جانبی در طراحی سایت چند منظوره برای این کار باید بر اساس استاندارد های روز در طراحی وب سایت های چند کاره یا وب سایت چند منظوره جلو بریم برای مثال توجه داشته باشید که می خواهیم یک  وب سایت معرفی محصول و شرکتی طراحی کنیم و همزمان نیز همان محصولات یا محصول را در فروشگاه سایت به فروش بگذاریم یا باز می توانیم همان محصول را در این سایت به مزایده آنلاین قرار دهیم .

در این صورت باید اولویت بندی دقیقی روی بحث داشته باشیم که بخش شرکتی وب سایت ما در اولویت قرار دارد یا بخش فروشگاهی و یا بخش مزایده آنلاین . برای این کار اولویت بندی را انجام می دهیم بطور مثال بدین صورت در نشر می گیریم :

در ابتدا ما می خواهیم شرکت خود را به صورت مفصل شرح دهیم معرفی کنیم  بعد محصولات و خدمات خود را که معرفی کردیم و در دید همه قرار گرفت یک فروشگاه جانبی بهش اضافه کنیم . با فروش بالا ما برخی از محصولات تاپ و گران را به مزایده می گذاریم . دراین صورت اولویت بدین صورت خواهد بود :

اولویت اول طراحی سایت شرکتی می باشد که برای معرفی کالا ها و خدمات است .

اولیت دوم پیادهخ سازی سیستم فروشگاهی است

و در نهایت ارائه مزایده و بخش مزایده آنلاین وب سایت است .

توجه *

شاید در مرحله اول به نظر برسد که بنابراین ابتدا باید یک سایت شرکتی طراحی کنیم بعد برای توسعه در مراحل بعدی بخش فروشگاهی و در نهایت بخش مزایده را بدان اضافه کنیم . و انتهای پروژه  که از دید مشتری یک پروسه زمان بر است .  یک راه دیگر این است که وب سایت در ابتدا هر سه بخشش به صورت کامل طراحی شود .

پیشنهاد تیم طراحی وب نوش در طراحی مرحله ای وب سایت چند منظوره

توجه داشته باشید تیم طراحی سایت وب نوش هر دو مورد بالا برای طراحی سایت چند منظوره را می تواند انجام دهد ولی پیشنهادی که دارد همان روش اول است .
توجه داشته باشید برای بالا بردن کسب و کار اینترنتی و کسب در آمد از اینترنت پروسه زمانبری است لذا برای اینکه به نتایج بهتری دست پیدا کنیم حتما با افراد با تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی مشورت کنید . روش  اول برای طراحی سایت چند منظوره را برای شما شرح می دهم.

برای شناخته شدن در اینترنت برای فروش خدمات و کالا بعد از طراحی سایت باید به فکر این باشید که وب سایت خود را در نتایج ابتدای جستجو بیاورید که در اصطلاح علمی سئو وب سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می گویند .

بعد از اینکه به نتایج مطلوب خود رسیدید و  در فضای اینترنت کاملا معرفی شدید .و برخی از مشتریان خود را بدست آوردید . حال برای اینکه به این مشتریان امکانات بهتر و خدمات بهتری ارائه کنید بخش فروشگاهی سایت را را راه اندازی می کنید که این مرحله چندین امتیاز دارد . اول اینکه شما وب سایت را بروز رسانی کرده اید و برای سئو و بهینه سازی وب سایت بسیار اهمیت دارد. از طرف دیگر مشتریان قبلی شما ازتون راضی تر می شوند و مشتریان جدید زیادی به سمت وب سایت روانه می شوند. بعد  از مدتی برای قدرتمندتر کردن وب سایت می توانید بخش مزایده آنلاین را نیز راه اندازی کنید که خیلی برای سئو و بهینه سازی سایت و همچنین برند شدن شما کمک می کند.

بهترین روال برای برند شدن همین است که گام های موفقیت را یکی یکی بردارید . لذا بهترین راه برای طراحی سایت چند منظوره این است .
تیم طراحی وب سایت وب نوش با تجربه ای که دارد به این نتیجه رسیده است که برای شروع هر کسب و کاری ابتدا نیاز به معرفی در فضای اینترنت داریم که برای این کار یک وب سایت معرفی با گرافیک ابتدای خاص و جالب می تواند مفید باشد . از همین سایت شروع می کنیم و کم کم وب سایت را تقویت می کنیم و بزرگ و بزرگترش می کنیم . اگر به وب سایت های بزرگ هم توجه داشته باشید هیچ کدام در ابتدا به این شکل نبودند و در آینده هم به این شکل نخواهند ماند لذا پله پله کارها را باید ردیف کرد و موفق شد .

وب نوش حامی اصلی ایده های بزرگ شماست و برای رسیدن به آنها با شما همراه خواهد بود .