طراحی و ساخت ربات تلگرام بیمه – نرخ بیمه

طراحی و ساخت ربات تلگرام بیمه – نرخ بیمه :  بخش برنامه نویسی و طراحی سایت وب نوش قدم در راه توسعه سیستم های شبکه های اجتماعی گذاشته است و امروز توانسته است به بهترین و با کیفیت ترین ربات های تلگرام را طراحی و ارائه نماید . ما از تلگرام شبکه اجتماعی قدرتمند که بیشترین کاربران آن از کشور ایران هستند شروع کرده ایم محیطی کاملا فراهم برای بازاریابی شبکه های اجتماعی شما .

 

قبل از اینکه رقبای شما اقدام به طراحی ربات تلگرام کنند می توانید با کارشناس طراحی ربات تلگرام وب نوش تماس بگیرید .

 

طراحی ربات

 

 

bimeiran32683_bot@

طراحی و ساخت ربات تلگرام نرخ بیمه شخص ثالث با درصد تخفیف سالانه

ساخت و طراحی ربات تلگرام از مرز صرفا استفاده های معمولی و روزمره گذر کرده و هم اکنون تبدیل به یک ابزار قدرتمند برای رشد کسب و کار اینترنتی شده است. نمونه های زیادی از انواع طراحی ربات تلگرام فروشگاهی، اطلاع رسانی و خبرنامه وجود دارد. طراحی ربات تلگرام همانطور که قبلا اشاره کردیم به خاطر انعطاف پذیری که دارد . قابلیت هایی را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد که این عزیزان را مجاب می کند تا ربات مخصوص به کسب و کار خود را داشته باشند. طراحان خوش ذوقی در وب نوش کنار هم جمع شده اند تا با در نظر گرفتن نیازمندی های لازم برای رشد یک کسب و کار در فضای شبکه اجتماعی تلگرام امکاناتی را منطبق با نوع کسب و کار طراحی و ارائه دهند تا قدمی در رشد کسب و کار هموطنان عزیز خود بردارند.

در این بین تیم طراحی و ساخت ربات تلگرام وب نوش اقدام به ساخت ربات تلگرام بیمه ایران نموده است. در زیر به بررسی طراحی ربات تلگرام بیمه ایران می پردازیم

امکانات طراحی ربات تلگرام بیمه

این ربات امکانات بسیار ویژه و در عین حال بسیار ساده و قابل استفاده برای تمام عزیزانی که در عرصه بیمه فعالیت دارند و یا می خواهند از نرخ بیمه ها اطلاع پیدا کنن بسیار مناسب می باشد.

بعضی از امکانات موجود در ربات تلگرام بیمه ایران:

۱-    ارائه نرخ بیمه شخص ثالث به صورت سال تخفیف و درصد تخفیف
۲-    ایجاد پروفایل شخصی برای هر کاربر و امکان ویرایش آن توسط خود کاربر
۳-    امکان مشاهده لیست کاربران به وسیله پنل مدیریتی ربات
۴-    استفاده از توابع زبان قدرتمند پی اچ پی برای پیاده سازی بخش های مختلف ربات
۵-    استفاده از api های تلگرام و تکنولوژی وب هوک (webhook)
۶-    استفاده از هاست با سرویس امنیتی ssl و نگهداری آن در این هاست ها

داده های این نوع ربات ها در دیتابیس اختصاصی این ربات تلگرام قرار گرفته و طی ارتباطی که ربات با کلیک کردن کاربر بر روی منوی های ربات، با دیتابیس و سرور ارتباط برقرار می کند اطلاعات را به صورت آنی و درهمان لحظه به کاربر ارسال می کند. این کار باعث تجربه سرعت بالای ربات از طرف کاربر شده و حس خوبی از استفاده از ربات تلگرام به دست می آورد.

کسانی که در عرصه بیمه و نرخ شخص ثالث فعالیت دارند با داشتن یک ربات تلگرامی نرخ بیمه شخص ثالث می توانند خدمات بهتری را به کاربران خود ارائه دهند.

پس شمایی که در عرصه بیمه فعالیت دارید وقت را برای رقابت با هم کیشان خود از دست ندهید و همین الان ربات خود را سفارش دهید.

وب نوش حامی ایده های برتر شما در زمینه بازاریابی اینترنتی و فروش لز طریق تلگرام می باشد برای آشنایی بیشتر با تیم طراحی تلگرام می توانید با ما در ارتباط باشید.

با طراحی سایت وب نوش بهترین ها رو تجربه کنید.