طراحی قالب جوملا ، طراحی سایت جوملا

طراحی قالب جوملا ، طراحی سایت جوملا :  جوملا پلت فرم بسیار قدرتمند برای طراحی سایت های شرکتی می باشد که در سال ۲۰۰۱ توسط تیم نرم افزاری مامبو در استرالیا پیاده سازی شد. اما بعدها بین اعضای تیم اختلاف پیش آمد و تعدادی از افراد مجموعه دور هم جمع شدند و جوملا را ایجاد کردند.
جوملا با زبان برنامه نویسی php  و شی گرا طراحی و ساخته شده است . از دیتا بیس mysql  برای ذخیره داده ها استفاده می کند. اولین نسخه جوملا در سال ۲۰۰۵ به عنوان جوملا ۱ معرفی شد. جوملا پلت فرمی قدرتمند و اپن سورس می باشد و هر برنامه نویس php می تواند با استفاده از افزونه نویسی برای این پلت فرم آن را ارتقاء دهد.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت با جوملا و طراحی قالب اختصاصی در جوملا با طراحی سایت وب نوش و کارشناسان حرفه ای وب نوش تماس بگیرید .

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸

 

طراحی قالب جوملا

 

 

طراحی قالب جوملا

جوملا همانطور که اشاره کردیم یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند و امن می باشد که توسط تیم قدرتمندی پشتیبانی می شود و همه روزه بروز رسانی های جدید با رفع باگ های احتمالی ارائه می شود از این رو یک نرم افزار قدرتمند برای طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت پزشکی  و…   با استفاده از این پلت فرم می توانید هر نوع وب سایتی را طراحی کنید و همانند وردپرس نیست که بیشتر برای طراحی وب سایت های محتوا محور طراحی شده است هر چند الان نیز با پیشرفت طراحی سایت و قدرت گرفتن سیستم وردپرس دیگر با آن نیز می توان هر نوع وب سایتی را طراحی نمود.

طراحی قالب جوملا و در اصل طراحی سایت با جوملا به مراتب راحتر و سریع تر از طراحی سایت با وردپرس می باشد همچنین می توان گفت جوملا تنها سیستم مدیریت محتوایی است که کاملا ماژول محور است و به راحتی می توان تمام بخش های آن را تغییر داد . یک وب مستر حرفه ای به راحتی با داشتن اطلاعات اندک در رابطه با جوملا می تواند تمام بخش های آن را تغییر دهد.

لذا این باب میل بیشتر مشتریان است که به راحتی بتوانند هر وقت که دلشان خواست طرح قالب وب سایت را در عرض چند ساعت تغییر دهند. بدون اینکه لطمه ای به وب سایت برسد. لذا از این که می گوییم با جوملا وب سایت طراحی کنیم در اصل طراحی قالب و شمای وب سایت است و نیز ایجاد افزونه های جدید مطابق با خواست مشتری . هسته جوملا آماده است و می توانیم به راحتی از آن بهره مند شویم . و تنها کار ما طراحی گرافیک سایت  به صورت psd، طراحی افزونه های مورد نیاز  و گرافیک آن ها ، تبدیل psd به html ، انتقال htmll پیاده شده به  جوملا ، ارتباط با هسته جوملا برای نمایش وب سایت و در نهایت ساخت وب سایت و انتقال آن به هاست با امنیت بالا می باشد .

در طراحی قالب جوملا (طراحی قالب اختصاصی جوملا) باید تمام موارد بالا را با دقت پیش بریم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین نوع گرافیک سایت را ایجاد کنیم بطوری که هیچ نوع خطایی در حالت های مختلف صفحه نمایش ایجاد نشود. لذا باید در طراحی قالب جوملا به ویژه در طراحی گرافیک آن دقت لازم را داشته باشیم که گرافیک در حالت موبایل باید تغییر کند.

ویژگی های طراحی قالب جوملا ، طراحی اختصاصی قالب جوملا

طراحی قالب جوملا دارای ویژگی هایی می باشد که مهمترین آن امنیت بالای آن است زمانی که ما از صفر تا صد کد نویسی سایت و افزونه نویسی را در دست داشته باشیم به راحتی می توانیم تمام راه های نفوذ را از بین ببریم .

ویژگی دیگر طراحی اختصاصی قالب جوملا بهینه سازی کد های آن است و نیز تعداد کد کم که یکی از مهمترین امتیازات برای سئو سایت می باشد.

انجام تغییرات در طراحی قالب اختصاصی برای جوملا بسیار سریع اتفاق می افتد و جابجایی عناصر نیز به آسانی قابل انجام می باشد.

و بسیاری از موارد دیگر که در طراحی قالب مد نظر گرفته می شود و آن نیز بنا به خواست مشتری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بامشاوره طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید .

وب نوش با متخصصین قدرتمند در طراحی سایت با جوملا حامی تمام ایده های بزرگ شما می باشد .