طراحی صفحات وب | طراحی صفحه وب

طراحی صفحات وب | طراحی صفحه وب :  می دانیم طراحی وب سایت می تواند مارا وارد دنیای تجارت الکترونیک کند به صورتی که این سایت برای ما نقش بروشور تبلیغاتی یا حتی به مراتب بیشتر و قدرتمندتر از آن را ایفا کند. شما با داشتن یک وب سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را در دید تمام افراد جامعه قرار دهید . طراحی وب سایت شما را از محدودیت زمان و مکان برای معرفی خود خلاص می کند و دنیای بزرگی را برای تبلیغات خدمات و محصولات شما به وجود می آورد.

 

طراحی صفحات وب

 

اما وب سایت چگونه تشکیل می شود ؟

وب سایت متشکل از تعداد زیادی صفحات وب است که با استفاده از زبان های برنامه نویسی تحت وب مانند Html ، PHP  و Asp  و … طراحی می شود. طراحی صفحات وب برای وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که صفحات وب سایت شما هستند که شمای سایت رو کامل می کنند. در زیر صفحات مهم یک وب سایت تجاری را برای شما معرفی می کنم :

طراحی صفحه وب  اصلی (home page)

صفحات وب سایت هر یک امتیاز خاص خود را دارند و در دید کاربران هر یک برای خودش اهمیت خاصی دارد. صقحه وب اول هر سایت مهمترین صفحه وب سایت است چرا که تمام دسترسی ها به سایر صفحات از آن ایجاد می شود . بنابر این در طراحی صفحه وب خانگی یا همون صفحه اول سایت باید به صورت کاملا گرافیکی و بهینه شده طراحی شود . تا کاربران در دید اول محو وب سایت شوند .

در طراحی صفحه وب خانگی شما باید نهایت خلاقیت و ذهن تجاری خودتون را به کار بگیرید . تا بتوانید کاربران زیادی به وب سایت خود جذب کنید .

طراحی صفحه وب مقالات سایت

یکی دیگر از صفحات مهم وب سایت صفحه وب بلاگ مطالب یا همان اخبار وب سایت است . هر وب سایتی این صفحه وب را دارد چرا که برای بالا بردن رتبه وب سایت در نتایج جستجوی گوگل اهمیت بالایی دارد. سئو وب سایت بعد از طراحی سایت اهمیت بالایی دارد چرا که  تا زمانی که وب سایت در نتایج جستجوی کاربران دیده نشود نمی توانید از آن بهره برداری کنید .

بنابر این در طراحی صفحه وب اخبار و مقالات باید دقت داشته باشیم که تمام عناوین و آدرس ها به درستی استفاده شوند.

طراحی صفحه وب معرفی یا همان صفحه درباره ما

در طراحی سایت ، صفحه وب درباره ما یکی از مهمترین صفحات می باشد که به معرفی فعالیت شما در اینترنت اشاره دارد و همینطور معرفی شرکت یا سازمان شما که می خواهد چه فعالیتی را انجام دهد. پس باید در طراحی صفحه وب درباره ما نیز بسیار دقت کنیم از انیمیت های خوب استفاده کنیم و بهترین گرافیک را در نظر بگیریم برای طراحی تا بتوانیم با استفا ده از این صفحه وب منظور خودمان را به کاربران به راحتی برسانیم  .

طراحی صفحه وب تماس با ما

در طراحی صفحات وب صفحه مهم دیگر سایت صفحه وب تماس با ماست که موقعیت دقیق شما را روی نقشه گوگل همچنین آدرس دقیق محل فعالیت و نیز شماره های تماس و ایمیل های شما در آن را نمایش می دهد. این صفحه وب اعتماد کاربران را جلب خواهد کرد .

طراحی صفحه وب نمونه فعالیت ها

برای بیشتر مشتریان این صفحه از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانند نمونه کارهای شرکت را از طریق وب سایت ببینند.لذا مهم خواهد بود که در طراحی صفحه مربوط به نمونه کارها دقت داشته باشیم .

و بسیاری از صفحات تجاری دیگر که وب سایت را قدرتمند تر خواهد کرد .

 

برای طراحی سایت می توانید با مشاوره طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید .