طراحی سایت فروشگاهی با اپن کارت

طراحی سایت فروشگاهی با اپن کارت :  طراحی سایت وب نوش در راستای ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاهی اقدام به آموزش طراحی سایت با اپن کارت نموده است و متخصصین زیادی را در این زمینه آموزش داده است . لذا بهترین طراحان وب سایت فروشگاهی را در اختیار دارد و آماده انجام ایده های برتر شما در زمینه تجارت الکترونیک می باشد. برای شروع ایجاد یک وب سایت فروشگاهی برای کسب در آمد می توانید با مشاوره طراحی سایت ما در وب نوش تماس بگیرید:

در ابتدا می خواهم این فروشگاه ساز حرفه ای را برای شما معرفی کنم بعد به جزئیات طراحی سایت فروشگاهی با اپن کارت بپردازم با ما همراه باشید

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای  را از وب نوش بخواهید.

 

 طراحی سایت فروشگاهی با اپن کارت

 

فروشگاه ساز اپن کارت چیست ؟

اپن کارت(Opencart)  یک اسکریپت فروشگاه ساز حرفه ای متن باز است که دارای امکانات بالایی می باشد . این فروشگاه ساز دارای ظاهری بسیار جذاب و منظم می باشد و اسکریپت به تنهایی نیازهای شما را برای داشتن یک فروشگاه حرفه ای برطرف می کند. اپن کارت صرفا برای طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی شده است و بهتر است از این اسکریپت فقط برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده کنیم.

سیستم فروشگاه ساز اپن کارت دارای ویژگی های قدرتمندی است که بیشتر فروشگاه ساز ها این قابلیت را ندارند. از جمله سئو بسیار قدرتمندی دارد، دارای ماژولهای قدرتمندی می باشد ، قابلیت چندزیانه بودن را دارد از بیشتر درگاه های اینترنتی برای پرداخت آنلاین پشتیبانی می کند. در ادامه تمام این قابلیت های فروشگاه ساز اینترنتی اپن کارت را برای شما شرح خواهم داد .

قالب های آماده برای طراحی سایت فروشگاهی اپن کارت

سیستم اپن کارت دارای قالب ها و تمپلت های آماده و از پیش طراحی شده زیادی می باشد که کار شما را برای طراحی یک فروشگاه حرفه ای اینترنتی راحت می کند. هر چند قالب پیش فرض خود اپن کارت تمام امکانات یک فروشگاه حرفه ای را دارد و تمام نیاز های شما را بطرف می کند .

چندزبانه کردن فروشگاه اینترنتی اپن کارت

سیستم فروشگاه ساز اپن کارت یک ویژگی قدرتمندی دارد و آن هم چند زبانه بودن آن است می توانید با اپن کارت بیش از ۱۰۰ زبان پیاده کنید برای وب سایت خود . تا کاربران بیشتری از سراسر دنیا برای خود جذب کنید.

چند فروشگاهی بودن اپن کارت

سیستم فروشگاهی اپن کارت قابلیت چند فروشگاهی (multi-store) را دارد . که شما می توانید به راحتی با استفاده از یک پنل مدیرتی آنها را مدیریت کنید. شما می توانید گروه های کاربری برای فروشگا های خود تعیین کنید همچنین شما به راحتی می توانید فروشگاه های زیادی برای عمده فروشی و خرده فروشی طراحی کنید .

درگاه های پرداخت در فروشگاه اینترنتی اپن کارت

یک مزیت فروشگاه ساز اینترنتی اپن کارت پشتیبانی آن از بیشتر درگاه های پرداخت اینترنتی می باشد . این امکان موجب شده است تا استفاده کنندگان از اپن کارت زیاد شود . این افزونه های درگاه پرداخت به صورت پیش فرص در فروشگاه ساز اپن کارت گنجانده شده و از این رو می توانید به راحتی در گاه های پرداخت را به آن وصل کنید.

برخی از درگاه های پرداختی که اپن کارت در ایران پشتیبانی می کند :

۱-    درگاه پرداخت بانک اقتصاد نوین
۲-    درگاه پرداخت پاسارگاد
۳-    درگاه پرداخت بانک ملی
۴-    درگاه پرداحت بانک ملت
۵-    و…

افزونه ها و ماژول های فروشگاه ساز اینترنتی اپن کارت

از ویژگی های برتر این فروشگاه ساز می توان به داشتن افزونه های زیادی به صورت  پیش فرض روی آن اشاره کرد . برخی از مهمترین این افزونه های را می توانید در زیر ببینید :

۱-    پرفروشترین ها
۲-    سبد خرید هوشمند
۳-    بهترین فروشندگان
۴-    تولید کنندگان
۵-    فوق العاده ها
۶-    دسته بندی ها
۷-    گوگل آنالیز
۸-    گوگل تاک
۹-    جدیدترین محصولات
۱۰-    اطلاعات
۱۱-    و…

گزارشات فروش در مدیریت اپن کارت

با ورود به مدیریت فروشگاه شما می توانید  در همان صفحه اول تمام گزارشات فروشگاه ساز را ببینید که گزارشات مختلفی را از وضعیت فروشگاه و کالاها و سایر موارد مرتبط با فروشگاه ارائه می کند. سه گزارش زیر برای فروشنده از اهمیت بالایی برخوردار است تا با استفاده از آنها وضعیت فروشگاه خود را بروز رسانی کند تا فروش خود را بالا ببرد.

۱-    گزارش فروش : این سیستم مبلغ فروش روزانه ، هفتگی و ماهانه به شما ارائه می کند.

۲-    محصولات مشاهده شده : شما می توانید به راحتی با این سیستم بفهمید که کدام محصول شما بیشتری بازدید را داشته است.

۳-    کالاهای خریداری شده :  شما با استفاده از این مورد نیز می توانید بفهمید که کدام محصول شما فروش بیشتری داشته تا روی آن محصول مانور دهید تا فروش را چندین برابر کنید.

 

سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی اپن کارت

یکی از مهمترین ویژگی هایی که استفاده از اپن کارت برای طراحی سایت فروشگاهی را رونق بخشیده است سئوی بسیار قدرتمند آن است . شما با طراحی سایت فروشگاهی درابتدای کار نمی توانید فروش بالایی داشته باشید.برای جذب مشتری بهتر است از فروشگاه سازی استفاده کنید که دارای سئو خوبی باشد و تا شما در نتایج جستجو در رتبه های بالا دیده شوید. ما پیشنهاد زیادی برای این کار داریم .

سئو و بهینه سازی وب نوش هیچ وقت سیستم ها را از نظر سئو و بهینه سازی بر دیگری برتری نمی گیرد چرا که سئو دارای فاکتورهای زیادی است . هرچند از نظر سئو بیس بودن فروشگاه اپن کارت برتری دارد ولی ما می توانیم هر سیستم فروشگاهی دیگر را نیز بهینه برای موتورهای جستجو کنیم و از انی بابت نگرانی وجود ندارد . هر یک از این سیستم ها در جای خود زحمت برده اند و برای خودشان مزایایی دارند. لذا می توان هر نوع فروشگاه سازی را به راحتی بهینه کرد .

برای مشاوره با سئو و بهینه سازی سایت با مشاوره سئو وب نوش تماس بگیرد.

امکان خرید کالا برای مهمان

برخی از کاربران نمی خواهند برای خرید از فروشگاه اینترنتی حتما در آن ثبت نام کنند . اپن کارت این امکان را فراهم آورده است تا هر کسی بتواند به راحتی به صورت مهمان خرید خود را انجام دهد و پرداخت نیز به صورت مهمان انجام می شود . لذا مزیت مهمی برای فروشگاه ساز اینترنتی اپن کارت می باشد.

امکان تجارت (B2B )  در اپن کارت

تجارت  بی ۲ بی  انجام معاملات بین دو بنگاه تجاری را می گویند . اپن کارت این قابلیت را دارد و می توان آن را روی این فروشگاه ساز پیاده کرد . برای تجارت بی ۲ بی نیاز که معمولا تجارت به صورت عمده فروشی است باید چانه زنی و کسر قیمت انجام شود و … لذا برای این کار می توانید از اپن کارت استفاده کنید.

و در نهایت روش های حمل و ارسال کالا

سیستم فروشگاه ساز اپن کارت علاوه بر ویژگی های بالا که ذکر شدند دارای قابلیت ایجاد انواع روش های حمل و ارسال کالا را دارد . در زیر برخی از روش ها را می بینید :

۱-    ارسال کالا به صورت رایگان
۲-    خرید از فروشگاه
۳-    ایمیل رویال
۴-    جمل بر اساس وزن کالا
۵-    Ups
۶-    تعرفه یکسان

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی با اپن کارت می توانید با وب نوش تماس بگیرد
وب نوش حامی اصلی شما در پیاده کردن ایده های خاصتان است با ما همراه باشید

منبع : طراحی سایت و سئو سایت وب نوش