طراحی سایت با html و Css | کد نویسی html

طراحی سایت با html و Css | کد نویسی html  :  برای مشاهده وب سایت در اینترنت نیاز به تولید صفحات html  داریم و به غیر از اون نمی توانیم هیچ نوع وب سایتی را در اینترنت مشاهده نماییم . بقیه زبان های برنامه نویسی مانند php و پایتون و. .. نیز باید با html تلفیق شوند تا بتوان وب سایت طراحی شده را در اینترنت مشاهده کرد .

بارها دیده ایم که بسیار از شرکت های طراحی سایت به دنبال افرادی هستند که به html و css آشنایی کامل داشته باشند چرا که می دانند پایه و اساس وب سایت برای نمایش در اینترنت html  است همچنین css نیز برای برای نمایش ظاهر وب سایت می باشد.

 

طراحی سایت با html و Css

 

چرا طراحی وب با html5 و css3

چند سالی شده است که قدرتمندترین ورژن html یعنی html5 منتشر شده است که برای موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است . در این ورژن برای راحتی تجزیه و تحلیل وب سایت توسط موتورهای جستجو از تگ های شاخص مهمی استفاده نموده اند .  و سرعت کار را بالا برده اند. همچنی است در جدیدترین ورژن css3 که می توان تمام کارهایی را که با JQuery می توانستیم بکنیم با این ورژن css انجام دهیم . لذا سرعت لود صفحات وب سایت پایین آمده است و همچنین از نظر بهینه سازی وب سایت بهینه تر از قبل شده است.

طراحی سایت با asp و طراحی صفحه وب html

در کل روال طراحی سایت بدین صورت می باشد :

۱-    طراحی گرافیکی قالب که با استفاده از نرم افزار های فتوشاپ یا هر نرم افزار گرافیکی دیگر انجام می پذیرد .
۲-    طراحی html و css از روی گرافیک وب سایت که دقیقا همان باید باشد .
۳-    طراحی cms سا سیستم مدیریت محتوا برای وب سایت یا استفاده از cms های رایگان همچون طراحی سایت با جوملا ، طراحی سایت با وردپرس و …
۴-    ارتباط با سیستم مدیریت محتوا و ارتباط طراحی html با cms و در نهایت تنظیم قالب وب سایت که درنهایت باید همان طرح اولیه گرافیکی باشد.

سه مورد بالا کلیت طراحی سایت را با استفاده از زبان برنامه نویسی نشان می دهد. در طراحی سایت بااستفاده از asp حتما باید این روال طی شود . اتدا باید طرح html پیاده شود و بعدا با استفاده از توابع برنامه نویسی asp با هسته cms زبان asp ارتباط برقرار کنند.

طراحی وب سایت وب نوش از متخصصین بزرگ برای طراحی صفحات html تشکیل شده اند که پروژه های بزرگی را در این را ایجاد کرده اند . لذا برای طراحی سایت خود می توانید با مشاوره طراحی سایت ما در ارتباط باشید .

 

وب نوش برند برتر در زمینه طراحی سایت با استفاده از  cms  های گوناگون می باشد.