طراحی ربات تلگرام آموزش زبان انگلیسی

طراحی ربات تلگرام آموزش زبان انگلیسی:  امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی تبدی به یکی از بزرگترین فاکتورهای بازاریابی اینترنتی شده است . یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی که در کشور کاربران بالایی دارد تلگرام می باشد از این رو بهترین موعیت برای بازاریابان اینترنتی فراهم شده تا با اشتفاده از تجربه بالای خود اقدام به جذب مشتری از این شبکه ها بکنند یکی از مزیت های تلگرام ایجاد گروه های مختلف با موضوعات متفاوت است و در کنار آن ایجاد کانال تلگرام و در نهایت جدید ترین امکان تلگرام و از همه موارد بالا انعطاف پذیرتر طراحی ربات تلگرام می باشد.

تیم طراحی سایت وب نوش بر اساس تجربه بالای خود در زمینه بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی وب سایت توانسته است بهترین افراد را در این زمینه برای طراحی ربات تلگرام به صورت حرفه ای آموزش دهد و لذا آماده همکاری با تمام صاحبان مشاغل می باشد.

 

برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با طراحی ربات تلگرام می توانید با مشاوره طراحی و ساخت ربات تلگرام توسط وب نوش ،تماس بگیرید.

طراحی ربات تلگرام

 

 

 

طراحی ربات تلگرام برای آموزشگاه زبان انگلیسی

طراحی ربات تلگرام همانگونه که می دانید این امکان را به طراحان وب سایت داده است که تعامل جدیدی با مشتریان خود داشته باشند. به دلیل انعطاف پذیری در برنامه نویسی و طراحی ربات تلگرام امروزه کاربرد های مختلفی از این ربات ها در سطح شبکه اجتماعی تلگرام به چشم می خورد. یکی از کاربرد های ربات های تلگرام کاربرد آموزشی می باشد که با دسته بندی موضوعات و فصل های مورد آموزش به کابران ربات این امکان را می دهد که به صورت منظم اقدام به یادگیری یک موضوع بنمایند.

یکی از چندین نمونه موفق طراحی ربات تلگرام ، ربات تلگرام آموزش زبان انگلیسی “سرو انگلیش”  به آدرس  @sarvenglish_intro_bot می باشد. در زیر برخی از امکانات و روند کار ربات تلگرام آموزش زبان انگلیسی را برای شما شرح می دهیم :

 

طراحی ربات تلگرام

 

 بعضی از امکانات طراحی ربات تلگرام “سرو انگلیش ” :

۱-    آموزش و بهبود توانایی ریدینگ در قالب یادگیری جمله و پاراگراف به روشی بسیار خاص که در آن حفظ لغت ممنون می باشد.
۲-    آموزش و بهبود توانایی شنیداری باز هم به روش خاص
۳-    آموزش و بهبود توانایی مکالمه به صورت دانشجو و دانش آموز محور و تمرین های دو نفره
۴-    مرور لغت های آموخته شده روزهای قبل به روش مخصوص سرو انگلیش
۵-    استفاده از تگنورژی روز دنیا برای طراحی ربات تلگرام
۶-    استفاده از زبان برنامه نویسی php برای ساخت ربات تلگرام آن را انعطاف پذیرتر کرده است
۷-    استفاده از سرور امنیتی قدرتمند برای نگهداری ربات تلگرام آموزش زبان انگلیسی
۸-    و بسیاری از امکانات دیگر

در طراحی ربات تلگرام سروانگلیش از انواع تکنولوژی های ارائه شده توسط تلگرام مانند منوهای اینلاین (که در فضای شبکه اجتماعی تلگرام به منوی های شیشه ای مشهور شده اند) و منوهای ساده استفاده شده است.

امکان ثبت نام پیشرفته و ساخت پروفایل شخصی در طراحی ربات تلگرام سروانگلیش به صورت حرفه ای برنامه نویسی شده است. بدین صورت که هر زبان آموز می تواند پروفایل حرفه ای خود را ایجاد و آن را ویرایش کند. یکی از امتیاز های ویژه ای که ربات تلگرام سرو انگلیش  در اختیار زبان آموزان قرار می دهد کارت ویزیت شخصی می باشد که می توانند از این کارت ویزیت در فضای شبکه اجتماعی تلگرام ، در کانال ها و گروه های خود برای معرفی خودشان از آن استفاده کنند که نمونه ای از آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

طراحی ربات تلگرام آموزشی یکی از نیاز های اصلی کانال ها و گروه های موجود در فضای شبکه اجتماعی تلگرام با موضوعات آموزشی می باشد. ادمین ها و مدیرهای این کانال ها می توانند با داشتن یک ربات که مطالب آموزشی را به صورت دسته بندی شده و منظم در اختیار دانش آموزان و دانش جویان قرار می دهد رشد چشم گیری در جذب کاربر و همچنین کیفیت آموزش ارائه شده، مشاهده نمایند.

از آنجایی که در یک کانال آموزشی تلگرام، کاربران برای رسیدن به مطلب آموزشی مورد نظر خود باید وقت زیادی را صرف کنند، ربات تلگرام آموزشی می تواند این مشکل را به آسانی برای این عزیزان حل نماید. چرا که در این حالت کاربران ربات با کلیک بر روی فهرست یا مطلب مورد نظر که به صورت منو آماده شده است بسیار سریعتر به مطلب مورد نیاز خود خواهند رسید.