دو اشتباه رایج در طراحی لوگو

دو اشتباه رایج طراحان در طراحی لوگو : لوگو نماد بصری کسب و کار شما و دریچه برقراری ارتباط با مخاطبین و مشتریان بالقوه شما می باشد . در این مقاله قصد داریم شما را با دو اشتباه رایج طراحان لوگو در زمان  انجام طراحی لوگو آشنا سازیم .

شما بعنوان خواننده این مقاله چه در مقام یک طراح و چه در جایگاه صاحب کسب و کار باید موارد زیر را در طراحی لوگو خود همواره مد نظر داشته باشید  تا در نهایت بهترین و گویاترین لوگو را بتوانید طراحی کنید .

خلاصه سازی

هر کسب و کاری داستانی دارد و برای معرفی این داستان که شامل خدمات و فعالیت هایش است نیازمند  یک طراح لوگو حرفه ای برای طراحی لوگو و عنوان این داستان به مخاطبین خاص خود دارد .

خلاصه سازی در طراحی لوگو از دو جهت بررسی می شود .

۱٫ طراح لوگو

شما با جزییات زیادی مواجه هستید ! سعی کنید تا جای ممکن این جزییات را خلاصه سازی نمایید  اما افراط نکنید و سر خود مواردی را حذف نکنید .

احساسات را در پروژه خود دخیل کنید .

۲٫ صاحب کسب و کار

تمامی موارد و جزییات را در اختیار طراح لوگو قرار دهید و در این مرحله خلاصه سازی شخصی نکنید چون در غیر اینصورت نتیجه طراحی لوگو  به فاجعه تبدیل می شود .

دست طراح لوگو را باز بگذارید .

طراحی لوگو  شخصی انجام دهید

شما چه یک طراح لوگو باشید و چه صاحب کسب و کار باید بتوانید آن لو گو را برای شخص خودتان طراحی کنید !

قبل از شروع طراحی لوگو به پاسخ پرسش های خود در مورد لوگو برسید .

هر لوگو هدفی را برای یک کسب و کار دنبال می کند . کشف و معرفی این هدف در قالب  طراحی لوگو به مخاطبین بعهده طراح لوگو  می باشد .

برای طراحی لوگو ، داستان کامل کسب و کار را که از صاحب آن کسب و کار گرفته اید را تحلیل کنید و  بر اساس آن جامعه هدف و مخاطبین خود را شناسایی کنید .

شرکت هایی که در نیمه راه هستند باید بدانند طراحی لوگو معجزه کسب و کار آنها می تواند باشد و آنها را به ایده و اهدافشان برساند .لوگو درگاه انتقال مفاهیم و کانال ارتباطی شما با مشتریانتان است .  بنابراین برای طراحی لوگو خود به افراد حرفه ای مراجعه کنید .

 

طراحی لوگو

طراحی سایت وب نوش

برای طراحی سایت و طراحی گرافیک وب سایت خود می توانید با مشاوره طراحی سایت ما در ارتباط باشید .

با وب نوش بهترین ها را تجربه کنید .