سئو محلی ، سئو local ، سئو منطقه ای | سئو وب نوش

سئو محلی ، سئو local ، سئو منطقه ای | سئو وب نوش
سئو سایت وب نوش بهترین تیم سئو در ایران می باشد که کار خود را بر اساس تجربه و. استانداردهای روز دنیا انجام می دهد. سئو حرفه ای وب نوش بروز رسانی های الگوریتم های گوگل را همه روزه چک می کند تا بروز باشد و آماده ارائه خدمات سئو سایت به هم وطنان عزیز باشد. یکی از فاکتورهای سئو که امروزه گوگل به آن بسیار حساس شده است سئو محلی یا همان سئو local می باشد. با ما همراه باشید تا در این مورد به صورت کلی بحث کنیم .

برای مشاوره سئو سایت می توانید با مشاورین وب نوش تماس بگیرید:

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸

 

سئو محلی |local seo

جدیدترین بروز رسانی های الگوریتم های جستجوی گوگل مفهوم جدیدی را در بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو ارائه نموده است و آن سئو محلی می باشد . در نتایج جستجوهای اخیر گوگل سوابق جستجو و مکان جغرافیایی افراد را نیز در نظر می گیرد. و برای کاربران بر اساس مکانی که هستند نتایج را نمایش کنند .

 

سئو محلی

 

توجه

رعایت سئو محلی روند بهبود و قدرتمند شدن وب سایت شما را تضمین خواهد کرد. بر اساس گزارشی که خود گوگل ارائه کرده است بیش از یک سوم ورودی های سایت ها از جستجوی محلی در سال ۲۰۱۴ بوده است.

نکات مهم در رابطه با سئو محلی | local seo

در زیر به تعدادی از مواردی که می توانند برای سئو محلی شما مفید باشند اشاره می کنیم :

۱-    در صفحه تماس خود وقتی اطلاعات تماس را وارد می کنید حتما کد منطقه ای خود را نیز وارد کنید مثلا برای تهران (۰۲۱ ) می باشد. توجه داشته باشید گوگل بسیار هوشمند است و به راحتی کد شهرها را تشخیص می دهد.

۲-    در صفحه ای که نقشه گوگل خود را درج نموده اید . حتما آدرس شرکت را وارد نمایید .ربات های گوگل این موارد را تشخیص می دهند و برای وب سایت شما بسیار مفید است .

۳-    توجه داشته باشید صفحه گوگل پلاس خود را حتما تکمیل کنید . گوگل بسیار مشتقاق اطلاعات کامل است و به صفحه گوگل پالاس بسیار اهمیت می دهد. گوگل برای اینکه گوگل پلاس خود را محبوبتر کند امتیاز سئو را به آن داده که هم در سئو محلی مفید است و هم برای سئو کلی سایت اهمیت دارد.

۴-    از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید . شاید برای شما اتفاق افتاده است که به دلیل نداشتن اطلاعات کافی شرکت های سئو و بهینه سازی برای شما کلمات کلیدی نامناسب را پیشنهاد داده اند . آن هم تنها برای این است که بتوانند از شما پول را دریافت کنند . کلماتی مانند : نام شرکت شما ، یا کلمات غیر تجاری که اصلا جستجو ندارند . بهترین راه مشاوره سئو و بازاریابی اینترنتی درجه یک از شرکت معتبر است . طراحی سایت وب نوش مشاوره سئو و مشاوره طراحی سایت رایگان را برای شما انجام داده اند.

۵-    سرعت سایت خود را بالا ببرید . باید وب سایت شما با سرعت بالا بیاید تا تجربه ای خوب برای کاربران باشد.

۶-    فعالیت در شبکه های اجتماعی ، یکی از فعالیت هایی که برای بالا بردن وب سایت در نتایج جستجو نیاز است فعالیت در شبکه های اجتماعی است .

 

نتیجه

قبل از اینکه اقدام به انجام سئو و بهینه سازی محلی کنید . تمام کلمات کلیدی خود را به بهترین شکل در بیارید و از مشاوره سئو وب نوش راهنمایی بگیرید . ما کلمات تجاری را برایتان پیشنهاد خواهیم کرد.با راهنمایی ما شما نتیجه ای مطلوب را دریافت خواهید کرد .