معیار تعیین قیمت سئو ، هزینه سئو

معیار تعیین قیمت سئو و هزینه سئو : شاید بارها و بارها این سوال برای شما پیش آمده است که قیمت سئو را بر اساس چه شاخصه هایی تعیین می کنند . آیا واقعا شاخص یا معیاری برای اعلام هزینه و قیمت سئو وجود دارد ؟ یا اینکه بدون دلیل و معیار  هزینه سئو اعلام می شود . در این مقاله قصد دارم برخی از شاخصه های قیمت سئو (هزینه سئو ) را برای شما معرفی کنم .

در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه محاسبه قیمت سئو (هزینه سئو) می توانید با مشاوره سئو وب نوش (طراحی سایت وب نوش) در ارتباط باشید تا راهنمایی های زیادی را برای شما ارائه نماید .

 

معیار تعیین قیمت سئو

 

قیمت و هزینه سئو به چه صورتی محاسبه می شود ؟

نوجه داشته باشید که برای انجام هر کاری زمان و توان لازم مورد نیاز است اینکه توان علمی در سئو در مرحل اول از اهمیت بالایی برخوردار می باشد شکی در این نیست . اما سئو یک کار تیمی است و برای انجام آن نیاز به یک تیم خوب و حرفه ای می باشد . لذا برای اعلام هزینه سئو باید تمام جوانب را نیز مد نظر بگیریم . در اینجا کاملا صاف و راحت می خواهیم صحبت کنیم . شاید در دید مشتری به نظر برسد که مجری کار یا همان سئو کار معیاری برای اعلام هزینه سئو ندارد ولی در اصل برخی از مسائل را مد نظر نمی گیرد . و هزینه هایی را که در طول انجام سئو وجود دارد را نمی بیند و در زیر به خیلی از این موارد اشاره می کنم .

معیار های شاخص برای اعلام قیمت سئو

کلمه کلیدی

کارفرمای عزیز باید توجه داشته باشد در سئو روی کلمات و لینک ها مانور انجام می شود. پس تمام کلمات در یک اندازه و در یک رده قرار نمی گیرند . لذا میزان جستجوی هر کلمه در نتایج جستجو گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر با هم دیگر فرق می کند . پس اولین معیار ما کلمه کلیدی وب سایت است . و اینکه چقدر و به چه میزان در گوگل جستجو می شود .

خود وب سایت

تیم سئو وب نوش بدون بررسی وب سایت هزینه سئو برای کلمات کلیدی سایت اعلام نمی کند .  لذا معیار دوم را می توان بررسی وب سایت می باشد مگر اینکه وب سایت نیز توسط تیم طراحی سایت وب نوش طراحی شود . که در این صورت سئو برای ما خیلی راحتر خواهد بود . چرا که طراحی سایت در وب نوش ، طراحی سایت بر اساس اصول سئو انجام می شود .

بررسی رقبا

یک معیار مهم دیگر این است که رقبای موجود در نتایج صفحه اول به چه اندازه روی این کلمه در حال کار کردن هستند . این از اهمیت بالایی برخوردار است .

تخمین زمان برای سئو

مهمترین معیار برای اعلام هزینه و قیمت سئو زمان انجام پروژه است و اینکه چقدر باید سئو کار خود را با پروژه درگیر کند .سئو کاری زمان بر است و لذا باید مقوله زمان را به هیچ وجه از یاد نبریم .

تخمین هزینه شرکت

هر پروژه ای برای رسیدن به رتبه های بالا در نتایج جستجو برخی از هزینه های جانبی دیگری نیز دارد . لذا شرکت سئو سایت باید این هزینه ها را بتواند تخمین بزند : هزینه رپورتاژ آگهی ، هزینه نیروی کار و…

هزینه محتوا برای انجام سئو

تیم وب نوش به دلیل استفاده از سیستم و استراتژی سئو محتوا کار خود را پیش می برد لذا برای بروز رسانی سایت و تاثیر زیاد بر روی سئو نیاز به تولید و توسعه محتوا دارد . از این رو دو راه پیش رو داریم اول اینکه یا شرکت عهده دار تولید محتوا می شود و یا اینکه کارفرما ، که به نظر تیم وب نوش بهترین راه این است که خود کارفرما تولید محتوا داشته باشد . چرا که تخصص لازم را دارد . در صورت اینکه کارفرما عهده دار هزینه تولید محتوا باشد ، این هزینه مد نظر قرار نمی گیرد .

تمام موارد بالا معیار های شاخص برای اعلام قیمت سئو (هزینه سئو) می باشند . لذا سئو نیز همانند مشاغل دیگر هزینه های خود را دارد و اینکه یک کار بسیار فنی و حساس است .

کارفرمای عزیز باید توجه داشته باشد که سئو وب سایت اگر به صورت درست و صحیح انجام شود زمان بر و هزینه بر می باشد . لذا قبل از اینکه با شرکتی قرارداد سئو ببندد بهتر است . مشاوره اساسی در این بار بگیرد و تمام توان شرکت برای انجام کار را بررسی کند.

تیم سئو وب نوش با نمونه کار سئو ، رزومه کاری بالا در این زمینه . از متخصصین حرفه ای سئو تشکیل شده که بهترین راه حل ها را برای قدرت گرفتن در اینترنت برای شما پیشنهاد می کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اعلام هزینه سئو و دریافت نمونه کار سئو می توانید با مشاورین ما در وب نوش تماس بگیرید .