عوامل سقوط رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو و راه حل این مشکلات

عوامل سقوط رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو و راه حل این مشکلات:در این مقاله به بررسی عواملی که باعث سقوط رتبه بندی سایت در موتور های جستجو می شوند ونیز راه های حل  این مشکلات می پردازیم .

عوامل سقوط رتبه بندی سایت

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که  رتبه سایتتان به طور ناگهانی سقوط کرده باشد. در این صورت شما باید به آخرین تغییرات ، مطالب و پست هایی که در سایتتان گذاشته شده اند  نگاهی دوباره بیاندازید.

یکی از این عوامل مطالب و مطلب گذاری های تکراری است،هنگامی که مطالب از یک سایت دیگر به سایت شما کپی میشوند موتور های جستجو آن ها را شناسایی کرده و به سایت شما به عنوان یک سایت کلاه بردار نگاه می کنند و به سایت شما نمره ی منفی می دهند این حرکت از نظر اصول سئو سایت نیز یک حرکت بسیار منفی می باشد .

عامل مهم دیگری که تاثیر زیادی بر روی سقوط رتبه بندی سایت لینک گذاری های بیش از اندازه است. این لینک دهی ها ممکن است در لابلای مطالب سایت ویا در میان نظراتی که بازدید کنندگان از سایت می گذارند باشند بنابراین باید توجه داشته باشیم که میزان لینک های ورودی و خروجی را کنترل کنیم. اگر تعداد لینک های خروجی بیش از اندازه باشند باعث سقوط شدید رتبه ی سایت در موتور های جستجو می شوند و در عوض لینک های ورودی باعث بهبود رتبه بندی سایت خواهند شد.
یکی دیگر از این عوامل مطالب و مطلب گذاری های ضعیف بر روی سایت می باشد. مطالب نامربوط به موضوع و سایت نیز توسط موتورهای جستجو شناسایی شده و موجب سقوط رتبه بندی سایت خواهند شد.
قالب سایت هایی که دارای مشکلاتی در کد نویسی خودهستند نیز به عنوان سدی که مانع پیشرفت سایت در رتبه بندی های موتور های جستجو خواهند بود.

راه حل های جلوگیری از سقوط سایت در نتایج جستجو (سئو سایت وب نوش):

۱)    سعی کنید مطلب گذاری سایت به نحوی باشد که مطالب جدید ، بروز و بکر روی سایتتان گذاشته شود. مطالبی که باعث ترغیب بازدید کننده ی سایت برای وقت گذاشتن ، مطالعه و اظهار نظر در رابطه با  آن ها  شوند. همین طور از کپی کردن مطالب جدا خودداری کنید.

۲)    لینک های ورودی و خروجی را به طور منظم کنترل کنید تا همیشه متعادل باشند. تا جایی که می توانید سعی کنید لینک های ورودیتان از سایت های معتبر و علمی باشند. همچنین شما می توانید از لینک های سه طرفه نیز استفاده کنید. در این روش به جای دو سایت و دو دامنه از سه سایت و سه دامنه استفاده می شود که با سه لینک یک طرفه به هم دیگر متصل می شوند. (اطلاعات بیشتر در همین سایت)

۳)    از یک طراح سایت معتبر و با تجربه برای طراحی سایت خودتان استفاده کنید. هرچه قالب سایت بر طبق اصول موتورهای جستجو طراحی شده باشد ، رشد شما در رتبه بندی ها راحت تر خواهد بود به عبارت دیگر موتورهای جستجو سایت شما و محتوای آن ها را راحت تر درک می کنند.