نکات مهم سئو برای بالا بردن موفقیت فروشگاه اینترنتی در سال ۲۰۱۷

نکات مهم سئو برای بالا بردن موفقیت فروشگاه اینترنتی در سال ۲۰۱۷ : اخیرا برخی از مشتریان وب نوش خواستار این بودند که ما به چه صورتی می توانیم در سال های آینده به ویژه در سال ۲۰۱۷۷ در تجارت الکترونیک موفق باشیم برخی از این افراد وب مستران حرفه ای هستند و این سوال را از من کردند :

سئو را به چه روشی انجام دهیم تا در سال ۲۰۱۷ بتوانیم موفقیت خوبی در تجارت الکترونیک کسب کنیم ؟

بر اساس این که نمی توانستم بدون دلیل و منطق حرف بزنم در گوگل جسجو کردم و هر ده مورد اول در این مورد را بررسی کردیم که مقالاتی متفاوت نوشته بودند. این مقالات از برترین سایت ها که در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت کار می کنند برداشته شد . بر پایه این ده مقاله سئو تیم وب نوش بدین صورت موارد  انجام سئو در سال ۲۰۱۷ را بیان می کند :

 

 

نکات مهم سئو

رعایت نکات مهم seo برای فروشگاه اینترنتی در سال ۲۰۱۷

بعد از طراحی سایت فروشگاهی می توان برای بالا بردن رتبه فروشگاه در نتایج جستجوی گوگل از روش ها زیادی استفاده کرد ولی برای اینکه نکات مهم را برای سال ۲۰۱۷۷ رعایت کنیم با ما همراه باشید .

موارد زیر بیشتر برای سئو سایت فروشگاهی کاربرد دارد و از اهمیت بالایی برخوردار می باشند در این زمینه می توانید آموخته های خود را با ما به اشتراک بگذارید :

۱-    از محتوای تکراری محصولات برای توضیحات محصول بپرهیزید  

شاید به نظر برسد که محصولاتی را که ارائه می کنید همانند محصولات وب سایت های فروشگاهی دیگر است و باید توضیحاتش نیز شبیه به آن باشد در این صورت توضیحات محصول شما کپی شده فرض خواهد شد که برای سئو سایت و بهینه سازی بسیار اهمیت دارد. پس تا جایی که امکان دارد سعی کنید از توضیحات منحصر به فرد استفاده کنید.

۲-    ایجاد تولید محتوا توسط کاربر با بررسی محصولات 

کاربران خود را به بررسی محصولات فروشگاه اینترنتی خود وادار کنید تا بازخورد محصولات بالا روند . این یک روش مناسب و آسان برای دریافت مطالب آزاد که با این مطالب در صفحه هر یک از محصولات می توانید هر صفحه محصول را در نتایج جستجو بالا ببرید می توانید با ویرایش برخی از مطالب آزاد بر اساس سئو آن ها را تقویت کنید. همچنین توجه داشته باشید که بیش از ۷۰ درصد خریداران اینترنتی تمام این موارد را مطالعه  می کنند.

۳-    ادغام یک وبلاگ برای ترویج محصولات خود : در وب سایت خود این بهترین را برای ایجاد ارتباط با مشتری است می توانید قوانین خرید و همچنین پیشنهادات و تخفیفات و راهنمای خرید را در این بلاگ به نمایش بگذارید. راه مناسبی برای ایجاد ارتباط با مشتریان است .

۴-    مدیریت منطقی آدرس های محصولات 

برای آسان کردن جستجوی محصولات برای کاربران بهتر است در فروشگاه های اینترنتی خود از فیلتر محصولات استفاده کنید. اکثر فروشگاه های اینترنتی از این شیوه بهرمند هستند . بهتر است این فیلتر ها بر اساس قیمت ، منطقه ، اندازه ، رنگ ، نام تجاری و … انجام شوند. آدرسهای منظم و مرتب برای موتورهای جستجو بسیار مفید است و آنها به راحتی می توانند وب سایت و صفحات وب آن را تجزیه و تحلیل کنند.

۵-    بهینه سازی و سئو وب سایت بر روی کلمات کلیدی بلند(طولانی)

کلمات چند سیلابی راحتر در نتایج جستجو دیده شده و به رتبه های بالا می آیند . با استفاده درست این کلمات در تگ H1 و همچنین استفاده alt در تصاویر به راحتی این کلمات در رتبه های بالا نتایج دیده خواهند شد .این را ما برای شما تضمین می کنیم.

۶-    روی موبایل

توجه داشته باشید با استفاده روز افزون از گوشی های هوشمند کاربران اینترنت خرید از طریق موبایل را بیشتر دوست دارند لذا داشتن یک وب سایت فروشگاهی ریسپانسیو برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است . این برای سئو و بهینه سازی وب سایت نیز کمک بزرگی خواهد بود. و یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت است.

۷-    استفاده از کانال های اجتماعی برای فروش محصولات 

امروز بیشتر افراد از طریق شبکه های اجتماعی با هم در ارتباط هستند و بهترین محصولات را به همدیگر پیشنهاد می کنند برای جذب بیشتر مشتری می توانید از این راه نیز استفاده نمایید. یکی از موارد خوبی که در بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه در ایران رونق گرفته است طراحی ربات تلگرام می باشد که برای فروش محصولات فروشگاه اینترنتی می توان از آن استفاده کرد.

نکته نهایی  در رابطه با سئو سایت فروشگاهی

بنابر این برای یادگیر بهتر seo و بهینه سازی وب سایت فروشگاهی باید مطالعات زیادی در این زمینه داشته باشید این موارد بالا تنها نکاتی پایه و اصولی بودند که ما در اینجا بر اساس مطالعات خودمان ارائه دادیم هرچنید مهمترین نکات بودند ولی باز می توان نکات دیگری در اینترنت برای سئو بهتر وب سایت های فروشگاهی پیدا کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سئو وب سایت های فروشگاهی می توانید با مشاوره سئو وب نوش در ارتباط باشدید.

 

منبع : طراحی سایت وب نوش