سئو سایت جوملا ، سئو وب سایت جوملا

سئو سایت جوملا ، سئو وب سایت جوملا :  تیم سئو حرفه ای و با تجربه وب نوش تخصص بالایی در سئو و بهینه سازی وب سایت جوملایی دارد . سیستم مدیریت محتوای جوملا یکی از سیستم های برتر مدیریت محتوا در بین همه cmss هاست و از محبوبیت بالایی برخوردار است و وب سایت های زیادی با این سیستم طراحی شده است به ویژه در کشور ما که بیشتر وب سایت ها با جوملا طراحی شده است . هر وب سایتی نیز نیاز به سئو و بهیته سازی درد چرا که برای اینکه بتوانیم از این وب سایت بهره برداری تجاری کنیم نیاز به دیده شدن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل داریم . لذا جوملا به دلیل قابلیت هایی که دارد یک سیستم بسیار انعطاف پذیر می باشد و هر مانور کد نویسی برای سئو و تغییرات در صفحاتش به راحتی امکان پذیر است . در این مقاله قصد دارم در رابطه با قدرت سئو وب سایت های جوملایی توضیح مختصری دهم .

می توانید برای آشنایی بیشتر با تیم سئو وب نوش با مشاوره سئو وب نوش تماس بگیرید.

 

seo joomla

راهکار سئو سایت جوملا

بارها به این شاره کرده ایم که سئو وب سایت استراتژی است که برای بالا بردن رتبه وب سایت در نتایج جستجو انجام می پذیرد. لذا این استراتژی برای انواع وب سایت ها متفاوت است مثلا برای سئو سایت وردپرس که اساسا برای طراحی وب سایت های محتوا محور طراحی شده است بهتر است از استراتژی محتوا محور نیز برای بالا بردن رتبه سایت استفاده کنیم . یا وب سایت جوملا که یک پلت فرم خیلی قدرتمند می باشد از این رو می توان هر نوع استراتژی با یک ایده مناسب را برای وب سایت جوملایی پایریزی کرد .

بهترین راهکار برای سئو وب سایت جوملا یا هر وب سایت دیگری شیوه سئو محتوا است . چرا که هر موتور جستجو به محتوای وب سایت اهمیت زیادی قائل می باشد ولی این را نیز فراموش نباید کرد که بعد از محتوا داشتن لینک از سایت های قدرتمند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .

یک راهکار ساده برای سئو سایت جوملا :

۱- طراحی سایت با جوملا بر اساس اصول سئو سایت
۲- رعایت سئو داخلی (on-pageseo)
۳- سئو محتوا و بهینه سازی متون و تصاویر انتشار یافته در وب سایت .
۴- استفاده از شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری مطالب وب سایت
۵- رعایت سئو خارجی (off-pageseo)
۶- وبلاگ نویسی برای سایت
۷- لینک و بک لینک گیری (لینک بیلدینگ)
۸- رپورتاژ آگهی در وب سایت های خبری برای برند سازی و معرفی هر چه بیشتر وب سایت .
۹- بروز رسانی مرتب وب سایت
۱۰- پشتیبانی سایت
۱۱- استفاده از سرور های قدرتمند و هاست با امنیت بالا برای بالا بردن قدرت وب سایت و حفاظت از آن

رعایت موارد بالا که هر کدام از آنها نیز برای خود زیر بخش های مهمی دارند می تواند در مدت زمان کتاهی وب سایت شما را به نتایج بالای جستجو هدایت کند.

تیم سئو وب نوش و سئو سایت جوملا

ما بر اساس آخرین تغییرات الگوریتم های موتور جستجوی گوگل خود را بروز می کنیم و بر اساس آن راهکاری مناسب برای سئو وب سایت جوملا ارائه می کنیم . مشاوره سئو و بهینه سازی وب سایت در وب نوش به صورت رایگان بوده و می توانید اطلاعات زیادی در رابطه با سئو کسب نمایید .
سئو سایت جوملای شما توسط تیم وب نوش بر اساس و پایه سئو محتوا انجام می شود لذا در صورتی که پشتیبانی سئو سایت شما با تیم وب نوش باشد سئو تضمینی برای شما ارائه خواهد شد و ماندگاری وب سایت در رتبه های بالا را برای شما تضمین خواهیم کرد.
طراحی قالب جوملا در سئو و بهینه سازی وب سایت تاثیر زیادی دارد از این رو باید در طراحی سایت با جوملا کاملا دقت داشته باشیم که تمام متد های طراحی سایت استاندارد را رعایت نماییم . متدهای لازم برای طراحی سایت جوملا با اصول سئو :

۱-    طراحی قالب جوملا کاملا باید ریسپانسیو و سازگار با تمام دستگاههای هوشمند باشد که دارای صفحه نمایش می باشند.
۲-    طراحی سایت ui را باید در طراحی قالب جوملا رعایت کنیم .
۳-    رعایت ساختار صفحه بندی در سایت جوملا از اهمیت بالایی برخوردار است .
۴-    رعایت کم بودن حجم کد در طراحی قالب جوملا
۵-    استفاده از html5 و css3 برای طراحی قالب وب سایت جوملا
۶-    رعایت ساختار صفحه اول وب سایت و چیدمان وب سایت (طراحی UX)
۷-    و …

اگر تمام موارد بالا را ریز به ریز رعایت نماییم به راحتی می توانیم یک وب سایت ایده آل داشته باشیم که بر اساس اصول سئو و بهینه سازی وب سایت طراحی شده است .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر برای طراحی سایت با اصول سئو و نیز سئو سایت جوملا می توانید با تیم سئو وب نوش تماس بگیرید.