افزایش ترافیک وب سایت

چند روش برای افزایش ترافیک وب سایت

چند روش برای افزایش ترافیک وب سایت : وب مستران باید بدانند بعد از طراحی سایت وارد مهمترین مرحله از بازاریابی انترنتی می شوند و آن هم تلاس برای بالا بردن ترافیک و بازدیدکننده های وب سایت است .برخی از صاحبان وب سایت ها  قبل از اینکه محتویات وب سایت خود را تکمیل کنند وارد بازاریابی در فضای اینترنتی می شوند و وب سایت خود را به همه معرفی میکنند که این کار درستی نیست. چرا که کاربران با ورود به وب سایت شما با یک وب سایت بدون اطلاعات مواجه می شوند و سریعتر از وب سایت هارج می شوند. که این برای اعتبار وب سایت لطمه می زند و خیلی برای سئو تاثیر منفی دارد.

 

 افزایش ترافیک وب سایت

 

بنابراین قبل از اینکه اقدام به هر کاری بکنید وب سایت خود را از هر نظر آماده کنید در این موضوع اهمیت زیادی به محتوای وب سایت بگذارید. و بعد از اینکه وب سایت خود را آماده دیدید همیشه محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید .

در رابطه با تولید و توسعه محتوا باید موارد زیر را رعایت نمایید :

۱-    محتویات سایت خود را بر اساس موضوع کلی سایت منتشر کنید.
۲-    در انتشار مطالب وب سایت هدف اصلی خود از داشتن وب سایت را فراموش نکنید و محتوا را بر اساس آن بنویسید.
۳-    محتوای خود را به صورتی ویرایش گنید تا کاربران بتوانند بهتر مطالعه نمایید و به هدف خودشون برسند.

توجه

با نوشتن مطالب آموزشی که به همدیگر لینک خورده اند می توانید کاربران را برای مدت زمان زیادی در وب سایت خودتان نگدارید که این برای سئو و بهینه سازی وب سایت بسیرا اهمیت دارد.

نتیجه اینکه

قبل از شروع به بازاریابی وب سایت بهتر است بر روی توسعه محتوای وب سایت و تولید محتوای بکر برای وب سایت تلاش کنید.در این مقاله قصد دارم برای توسعه مختوا نکاتی را برای شما شرح دهم که در افزایش بازدید از وب سایت بسیار کمک می کند .

۱-    ایجاد بلاک مطالب : همیشه در طراحی سایت باید به این نکته توجه داشته باشید که یک صفحه بلاگ مطالب طراحی شود . در این بلاگ شما بهترین مطالب خود را قرار خواهید داد.

۲-    طراحی صفحه وب سوالات متداول : همیشه کاربران شما سوالاتی را در ذهن دارند که باید به آنها پاسخ داداه شود برخی از این سوالات متداول هستند و بیشتر کاربران نیاز به پاسخ آنها می باشند .برای همین بهتر است شما قبل از اینکه درگیر صحبت کردن با کاربران باشید پاسخ آنها را پیشاپیش در این صفحه ارائه کنید . با این کار کاربران نیز از کار شما راضی خواهند بود.

۳-    ساخت لیستی از وب سایت های مفید و منابع کاری خودتان که بیشتر محتویات را از آنها دریافت می کنید . و لینک دهی به آنها به عنوان منبع اطلاعاتی . معرفی منابع مفید برای کاربران از طرف وب سایت شما تاثیر زیادی برای سئو سایت شما خواهد گذاشت.

۴-    صفحه معرفی خودتان را تکمیل کنید . تا کاربران به راحتی از اهداف شما در وب سایت آگاهی یابند . گوگل از اینکه اطلاعات کامل به کاربران بدهید بسیار خوشش خواهد آمد.

رعایت موارد بالا وب سایت شما را به بالاترین رتبه های نتایج جستجو خواهد کشاند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی و ساخت وب سایت می توانید با تیم تخصصی وب نوش تماس بگیرید.

وب نوش حامی اصلی ایده های شما می باشد. با وب نوش بهترین ها را تجربه کنید