طراحی سایت وکالت : وکلای جامعه همواره با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند. این ارتباط مستمر با مشتریان حقوقی تا به امروز به صورت کاملا فیزیکی بوده است و مشتریان یک وکیل در اکثر مواقع یا به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری با وکیل خویش در ارتباط بوده اند. البته این ارتباط در بعضی مواقع غیر ضروری باعث اتلاف وقت طرفین نیز شده است.

یک وکیل نیز برای انجام کارهای خود نیازمند طراحی سایت وکالت برای خود می باشد، همچون یک پزشک که به طراحی سایت پزشکی نیاز دارد. برخی از خدماتی که وکلا به مشتریان خود می دهند را می توان توسط یک سایت پوشش داد. به عنوان مثال تعیین وقت ملاقات، ارسال مدارک، ارسال درخواست و …

 

طراحی سایت هتل

 

در ادامه ما برخی نیازها برای یک طراحی سایت وکالت استاندارد و خوب را پیشنهاد میکنیم. اگر شما یک وکیل هستید و یا یک دفتر حقوقی را مدیریت میکنید بایستی در طراحی سایت وکالت خویش موارد زیر را لحاظ کنید.

ساختار کلی در طراحی سایت وکالت

یک سایت وکالت جزو دسته سایت های شرکتی و یا تجاری است که در آن اصل بر اطلاع رسانی به مشتریان است. در طراحی سایت وکالت ما باید یک ساختار کلی در نظر بگیریم که بتواند مطالب، اخبار و یا خدمات یک شخص وکیل و یا یک موسسه حقوقی را به اطلاع مشتریان برساند. با توجه به گستره خدمات حقوقی شما باید دسته بندی های لازم برای یک وکیل را در طراحی سایت پیش بینی کنید.

تفکیک دسته بندی ها بر اساس حقوقی و یا کیفری می تواند برایتان مفید باشد (با توجه به اینکه مراجعه کنندگان به وکلا مشکلاتی حقوقی و یا کیفری را دارند و یا اینکه به اینکه دچار خسارت شده اند اکثرا به لحاظ روحی و روانی در حالت آرامی نیستند بنابراین وجود یک دسته بندی خوب و منظم کاربران شما را می تواند راهنمایی کند تا در صورت نیاز بتوانند بتوانند به راحتی و به دور از استرس مطالعه نمایند)

گرافیک در طراحی سایت وکالت

گرافیک هر سایت بایستی متناسب با نیازهای آن سایت باشد. رنگ بندی ها و طرح ها و المان ها بایستی تلفیقی از مواردی باشد که در دنیای واقعی آن شغل استفاده شده است. بدترین پیشنهاد برای یک سایت وکالت پیشنهاد رنگ قرمز روشن برای بک گراند آن می باشد (خخخ). استفاده از رنگ های مناسب و تقسیم بندی فضای سایت در طراحی سایت وکالت می تواند به بهتر دیده شدن خدمات شما کمک کند.

خدمات قابل ارائه در طراحی سایت وکالت

شما می توانید برخی از کارهای روزمره ای که در دفتر خویش انجام می دهید را از طریق وب سایت خویش انجام دهید. ساده ترین خدماتی که می توانید از طریق سایت وکالت خود به مشتریانتان بدهید درج یک فرم تماس با شماست که بتوانند برای شما پیام بگذارند.

تعیین وقت ملاقات در طراحی سایت وکالت

همچنین شما می توانید در وب سایت خود یک بخش برای رزرو وقت ملاقات را قرار دهید تا مشتریان با مراجعه به سایت بتوانند وقتی را برای ملاقات با شما تعیین کنند. البته برنامه این ملاقات ها کاملا در اختیار شما خواهد بود و می توانید ساعت های مشخصی را برای انتخاب مشتریانتان در سایت اعلام نمایید و با رزرو یک ساعت مشخص توسط یک مشتری، وقت انتخابی دیگر برای کسی قابل انتخاب نباشد. شما می توانید سایت وکالت خود را به درگاه بانکی متصل نمایید تا مشتریان برای رزرو وقت هزینه آن را نیز پرداخت کنند.

 

قرار دادن بخش رزرو وقت ملاقات در یک سایت وکالت می توانند وقت منشی شما را آزادتر کند تا بتوانند به شما در زمینه های دیگر کمک کنند.

 

ارسال مدارک در طراحی سایت وکالت

یکی از سرویس هایی که یک سایت وکالت باید آن را داشته باشد امکان بارگذاری مدارک مورد نیاز است. بی شک مشتریان شما پس از صحبت با کارشناسانتان در موسسه حقوقی و یا خودتان لازم است برخی مدارک را در اختیار شما قرار دهند. ارسال پستی و یا با پیک برای ایشان هزینه بر خواهد و برای شما وقت گیر، بنابراین وجود بخش ارسال مدارک در سایت وکالت شما می تواند کارها را سریعتر پیش ببرد و مشتریان شما را راضی تر نماید.

 

مشتریان شما می توانند تمامی فایل های صوتی، تصویری و یا متنی را از طریق این بخش برای شما ارسال کنند.

 

اگر شما از آن دسته از وکلا و یا مدیران موسسات حقوقی هستید که می خواهید محل کارتان را خلوت تر کنید و تردد مشتریانتان را به دفتر به حداقل برسانید می توانید پیشنهاد آخر ما را نیز در طراحی سایت وکالت خود لحاظ کنید.

حساب کاربری در طراحی سایت وکالت

شما می توانید در سایت وکالت خویش امکان عضویت برای مشتریانتان را فراهم آورید. بدین صورت که هر بار که شما پرونده ای را از یک مشتری قبول میکنید یک حساب کاربری و یا موکل را برای ایشان در سایت خود باز کنید تا ایشان بتوانند از راه دور روند پیگیری پرونده خود را چک کنند.

هر کدام از موکلین شما می توانند با ورود به بخش کاربری خود در سایت، به اطلاعاتی نظیر آخرین وضعیت پرونده، رای های صادره، مدارک مورد نیاز برای ارائه به دادگاه، بخش ارسال فایل، ثبت درخواست و … دسترسی داشته باشند.

شما برای داشتن این بخش نیاز دارید که تمامی اطلاعات پرونده مختص هر موکل تان را در سایت وارد نمایید تا ایشان به جای پیگیری های وقت گیر از شما در همانجا مطالعه نمایند و شما بتوانید به راحتی کارهای مربوط را انجام دهید.

اگر شما به عنوان یک وکیل و یا مدیر موسسه حقوقی این مقاله را خوانده اید یقین بدانید که امروزه بیش از هر چیز دیگر به یک طراحی سایت وکالت نیاز دارید تا بتوانید به موکلان خود خدمت رسانی بهتری را انجام دهید. شما برای درخواست یک طراحی سایت وکالت همین الان می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس گرفته و اط نظرات ایشان نیز کمک بگیرید.