طراحی قالب وردپرس : سیستم مدیریت محتوای  وردپرس پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوای رایگان در جهان می باشد . وردپرس بیش از ۱۵۰ میلیون وب سایت را پشتیبانی می کند .
از برترین تخصص ای تیم طراحی سایت وب نوش طراحی قالب وردپرس است .شاید در نگاه اول طراحی یک قالب با وردپرس بسیار ساده به نظر برسه ولی به نصبت طراحی سایت با جوملا یا طراحی سایت با وردپرس قالب آماده کار بسیار حرفه ای است . در طراحی سایت با جوملا کد نویسی بیشتر در فایل ایندکس سایت انجام می گیرد. ولی در وردپرس تمام وب سایت از هم تفکیک شده است و برای هر موقعیت فایلی جداگانه مد نظر می باشد . ما تمام موارد فنی طراحی قالب وردپرس را در نظر می گیریم و بر اساس خواسته مشتری طراحی سایت با وردپرس را آغاز می کنیم .

 

طراحی قالب وردپرس

 

یکی دیگر از تخصص های ما تبدیل طرح های اختصاصی مشتریان به قالب وردپرس می باشد . ما همیشه خود با برای طراحی سایت با وردپرس با جدیدترین ترفندها بروز رسانی می کنیم تا بتوانیم بهترین کیفیت کار را در اختیار شما قرار دهیم .

در طراحی سایت با ورد پرس | طراحی قالب وردپرس وب نوش

وب نوش امکاناتی که برای  مشتریان خود که طراحی سایت با وردپرس را انتخاب کرده اند ارائه می کند بدین شرح می باشد .

۱-    طراحی قالب وردپرس کاملا اختصاصی برای شما

۲-    می دانیم وردپرس یک cms کاملا رایگان می باشد لذا ما باکی نداریم و تمام سورس فایل با سورس افزونه ها ی رایگان را در اختیار شما قرار می دهیم .

۳-    شاید تصور داشته باشید که وب سایت را طراحی کردیم و تمام شد و احتمالا هیچ نوع پشتیبانی از آن نشود . طراحی سایت وب نوش همیشه همراه شماست . و هر امکانات دیگری بخواهید به قالب افزوده می شود.

۴-    ویرایش قالب بعد از تحویل پروژه توسط وب نوش انجام خواهد شد .

۵-    یک سال پشتیبانی رایگان فنی وب نوش همیشه این اطمینان را به شما خواهد داد که سایت پشتیبانی قوی دارد.

۶-    وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که محتوا محور است از این رو سئو وب سایت قدرتمندی دارد. لذا ما نیز تمام اصول سئو را در طراحی قالب وردپرس رعایت می کنیم .

۷-    ایده شما را تکمیل می کنیم و پیشنهادات جالبی را در طراحی قالب به شما ارائه میکنیم . وب نوش مشاورین قدرتمندی در ایده پردازی دارد .

۸-    در طراحی قالب وردپرس تاجایی که امکان دارد سعی ما این است که قالبی طراحی کنیم تا به راحتی بتوان ساختار آن را تغییر داد.

۹-    بهینه سازی تمام کدها در طراحی قالب وردپرس توسط برنامه نویس های حرفه ای وب نوش انجام می شود.

۱۰-    پنل تنظیمات قالب به صورت اختصاصی برای شما پیدا خواهد شد .

۱۱-    طراحی قالب وردپرس کاملا ریسپانسیو می باشد

۱۲-    سازگاری طراحی قالب وردپرس با تمام مرورگرهای موجود

۱۳-    سئو شده برای تمام موتورهای جستجو به ویژه سئو اختصاصی برای موتور جستجوس گوگل که بیشتر کاربران از این جستجوگر استفاده می کنند.

۱۴-    طراحی سایت وردپرس در صورت خواست مشتری به صورت کاملا فلت انجام می پذیرد

۱۵-    رفع تما باگ های افزونه ها و حفظ امنیت در طراحی قالب وردپرس

۱۶-    تحویل سریع و فوری حتی زودتر از زمان تعیین شده برای پروژه

۱۷-    آموزش پنل مدیریت و پشتیبانی سایت کاملا رایگان

۱۸-    و….

یکی از ویژگی های طراحی سایت با وردپرس در وب نوش این است که شما نگران هزینه وب سایت نخواهید بود ما راهکاری برای شما ارائه خواهیم کرد که با هزینه ای پایین شما صاحب وب سایتی عالی شوید برای کسب مشاوره طراحی سایت و مشاوره سئو و بهینه سازی سایت می توانید با ما در ارتباط باشید :