طراحی سایت نمایشگاهی : امروزه یکی از روشهای عرضه انبوه کالا ایجاد نمایشگاه های بزرگ است . همه ساله در سراسر کشور و در شهرهای مختلف نمایشگاههایی در تمام موضوعات دایر می شود . تا خدماتی عالی به مشتریان و مردم عزیزمان عرضه کنند . در این نمایشگاه ها تمام مشاغلی که شرکت می کنند برای معرفی خود نیاز شدید به تبلیغات دارند . در این بین بیشتر این افراد به دلیل اطلاعات کمی که از تبلیغات و بازاریابی اینترنتی دارند . باز روال سنتی و تبلیغات سنتی که امروزه دیگر تاثیر چندانی ندارد را در پیش می گیرند ، کاتالوگ چاپ می کنند ، کارت ویزهای به ظاهر زیبا و… که هزینه های بالایی را در تبلیغات دارند تهیه می کنند . نیروی انسانی زیادی برای تبلیغات خود استخدام می کنند و  بسیاری از روش های دیگر که برای برگذاری یک نمایشگاه عالی از محصولات خود انجام می دهند. اما در زیر روشی برتربا هزینه ای بسیار پایین تر و تاثیر بالاتر از تمام تبلیغاتی که گفته شد ، می باشد.

 

طراحی سایت نمایشگاهی

 

طراحی سایت نمایشگاهی با هزینه ای کمتر

یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات قبل از افتتاحیه نمایشگاه طراحی سایت نمایشگاهی است و از این طریق شما می توانید در چند روز مونده به نمایشگاه تمام محصولات خود را در معرض نمایش عموم مردم قرار دهید که مزایای زیادی دارد . اجمله اینکه مشتریان محصولات شما را کامل در وب سایت مشاهده کرده اند از این رو وقتی به غرفه شما وارد میشن هدف اصلی خرید است . همچنین این ارزش کار شما را می رساند که برای مشتریان خود همیشه از قبل آمادگی لازم برای خرید را می دهید از طرف دیگر مشتریان از این کار شما رضایت کامل را خواهند داشت که شما همه ساله برای شرکت در نمایشگاه ، وب سایت اختصاصی نیز برای این کار دارید .که از طریق آن اطلاعات زیادی به بازدید کننده ها ارائه می کنید .

این که شما دارای وب سایت جداگانه برای نمایش محصولات خود دارید . در دید و ذهن کاربران و مشتریان بسیار تاثیر دارد.

با تمام این مواردی که گفته شد  از همن الان برای برنامه نمایشگاه سال بعد خود یک برنامه ریزی هدفمند در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت نمایشگاهی پیاده کنید. اگر از همین الان این کار را انجام دهید طراحی وب سایت وب نوش تا افتتحایه نمایشگاه وب سایت شما را به بالاترین رتبه در گوگل(سئو) خواهد رساند . شما سال آینده بالاترین فروش را در نمایشگاه خواهید داشت . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد طراحی سایت و سئو سایت ما در تماس باشید :

۰۲۱-۶۶۵۱۵۰۸۸

ویژگی هایی که در طراحی سایت نمایشگاهی باید رعایت کنیم :

۱-    طراحی صفحه اول سایت با گرافیک مناسب موضوع نمایشگاه
۲-    طراحی صفحه وب برای نمایش  زمان و تاریخ نمایشگاه به همراه پوستر نمایشگاه
۳-    طراحی صفجه وب غرفه نمایشگاه و نمایش نقشه و مسیر و جایگاه اصلی غرفه در نمایشگاه
۴-    طراحی صفحه وب تماس برای ارتباط با مشتریان و کاربارن وب سایت
۵-    طراحی صفحه وب مهم نظر سنجی
۶-    طراحی صفحه وب سایت از اعضای کارمندان و نمایش اطلاعات و سمت هر یک
۷-    طراحی بخش فروش ویژه
۸-    طراحی صفحه وب نمایش آنلاین غرفه در وب سایت
۹-    و…

تمام این موارد در طراحی سایت نمایشگاهی شما رخ خواهد داد و تاثیر زیادی برای مشتریانتان می گذارد .درضمن وب سایت نمایشگاهی شما همیشه یک نمایشگاه آنلاین برای شرکت بزرگ شما باقی خواهد ماند.

برای دریافت مشاروه سئو و بهینه سازی وب سایت و همچنین طراحی سایت نمایشگاهی با ما تماس بگیرید . بهترین راهکار کسب در آمد از اینترنت را برای شما پیشنهاد خواهیم داد . از ایده های شما حمایت می کنیم و برای گسترش و موفقیت آنها تلاش می کنیم .

با وب نوش به اهداف تجاری خود در فضای مجازی دست پیدا کنید .